باربری تهران و اتوبار تهران تلفن باربری : 88060002-021 | asanbehbar

در جدول زیر ظرفیت و اندازه انواع ماشین باربری در تهران نشان داده شده است. ۵ نوع خاور مسقف و ۵ نوع روباز وجود دارد که مسقف‌ها از ۴.۸ متر و روبازها از طول ۴.۵ متر شروع می‌شود. بعضی مشتری ها خاور بزرگ را به اسم ۶ تن می‌شناسند حتی زمانی که بارشان ۶ تن نیست و تنها اثاث منزل هست و نهایتا ۱.۵ تن بشود. ظرفیت اسمی این خاورها ۶ تن ولی همه‌شان بیشتر از ۳ تن نمی‌زنند.

http://bedrive.ir

بیمه بسیار بسیار مهم است که حتما به اندازه ارزش بار شما صادر شود که در صورت مشکل برای کامیون بیمه خسارت شما را بدونه هیچگونه تحمیل هزینه پرداخت نماید.. پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان . باسلام.ادرس باربری شاهدان و شماره تلفن این باربری رو نمیتونم پیدا کنم. جوادیه، نازی آباد، خزانه، شهرک بعثت، علی آباد شمالی، یاخچی آبادو چهارصد دستگاه، تختی، علی آباد جنوبی، باغ آذری، راه آهن، رجایی، هلال احمر، یاخچی آباد. شیخ هادی، انقلاب، امیریه (فرهنگ)، فروزش، قلمستان، منیریه، حشمت الدوله – جمالزاده، اسکندری، دخانیات، مخصوص، جمهوری، حر، انبار نفت، آگاهی، راه آهن، عباسی، هلال احمر، ابوسعید، اسکندری جنوبی، پاستور، حسن آباد، گمرک، وحدت اسلامی، ولیعصر، کارگر جنوبی، کاشان. دوست عزیز قیمت هر باربری با توجه به کیفیت خدماتش متفاوته، پیشنهاد مبکنم تماس بگیرید برای اطلاع دقیق تر.

  • ارائه سرویس دهی بسته بندی متخصص به سبک کشور های اروپایی با کامیون های مسقف و موکت کاری شده مخصوص حمل بار.
  • این اتوبار غرب تهران با به کارگیری پرسنل حرفه ای جهت ارائه خدمات باربری و اسباب کشی منزل اماده است.
  • حمل و جابجای انواع بارهای سنگین نظیر (( گاوصندق . سای بای ساید .
به همین خاطر برای محاسبه دقیق مجله خبری آسان به بار باربری در تهران به نرخ حمل اثاثیه منزل مراجعه کنید. شما می‌توانید برای اسباب کشی در تهران یا ارسال اثاثیه منزل به شهرستان از نیسان استفاده کنید. قیمت اسباب کشی با نیسان در تهران با ۲ کارگر ۶۰۰ هزارتومان است. اگر قصد دارید بار و اثاثیه خودتان را توسط نیسان به شهرستان ارسال کنید می‌توانید از خدمات نیسان بین شهری استفاده کنید. قیمت جابجایی با این باربری در تهران برابر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان در سال ۱۴۰۱ هست.

چه خدماتی به شما دوستان عزیز می توانیم ارائه دهیم؟

افرادی خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و جهت اسباب کشی و حمل بار به شهر و شهرستان دوره دیده هستند و طرز برخورد با شما عزیزان خوب است. باربری منظم و سر و قت زمان برای هردو طرف قرار داد چه مشتری وچه شرکت باربری در تهران غنیمت است. انجام تمام مراحل اسباب‌کشی نیازمند دقت، توجه و صرف زمان زیادی است. از طرفی امکان دارد فرصت اسباب‌کشی محدود باشد و شما نیازمند سرعت عمل بالا در انجام آن باشید. در چنین شرایطی نیاز است تا از افراد متخصص و کار بلد کمک بگیرید.

خودروهای باربری

پرسنل این مجموعه همچنین تجربه لازم برای اسباب کشی را نیز دارند. برای بسته بندی کالا جهت ارسال بار ابتدا پرسنل متخصص شرکت حمل بار با تمامی لوازم حرفه ای به محل رفته و تمامی لوازم شخصی را که شامل ظروف و چینی آلات و لباس ، کتاب و… را بسته بندی می کنند اما در بسته بندی لوازم شکستنی مواردی را باید در نظر گرفت . بسته بندی لوازم شکستنی مهمترین مرحله ای است و در بسته بندی این نوع از بارها باید جز به جز دقت داشته باشیم که هیچ آسیبی به لوازم و ظروف وارد نشود . ابزار های معمول بسته بندی برای بار های مسافری نظیر کارتن ، سلفن ، صندوق چوبی و… بسیار متداول و قابل تهیه میباشد. این شرکت میتواند با ارسال پرسنل مجرب خود در اسرع وقت تمامی این موارد را تهیه نموده و با انجام مشاوره رایگان هزینه های بسته بندی را در اسرع وقت به شما اعلام نمایند.