بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در 8 ماه یادگیری زبان انگلیسی با سرگرمی | zabannew

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در 8 ماه یادگیری زبان انگلیسی با سرگرمی | zabannew

برای انتخاب راحت‌تر پادکست، چند پادکست استاندارد و معتبر را معرفی دیدن صفحه اصلی می‌کنیم. موسیقی‌ها و ترانه‌های انگلیسی از کلمات و عباراتی تشکیل شده که دارای کلمات به‌روز هستند و در مکالمات روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای نوشتن خلاصه مطالب، روی جزئیاتی تمرکز کنید که برای درک موضوع مهم هستند و نکات کلیدی محسوب می‌شوند. این تکرار در نوشتن، مهارت نوشتن را هم به‌طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این بازی‌ها هم ساده هستند و هم می‌توانند ساعت‌ها شما را جذب خود کنند. در زیر مزایای دیگر تقویت مهارت مهارت reading را برایتان آورده‌ایم.

  • Grammar Girl یکی از بهترین منابع وب برای کمک به شما در بهبود مهارت‌های نوشتاری آنلاین است.
  • برای مثال، برخی از افراد بصری هستند و یادگیری آن‌ها از طریق کتاب یا هر چیزی که تصویر یا نوشته داشته باشد، بهتر صورت می‌گیرد.
  • در این داستان از کلمات ساده استفاده شده است و نویسنده در مورد وقایعی که اتفاق می افتند به خوبی توضیح می دهد و زبان توصیفی فوق‌العاده ای دارد.
  • حتی زبان‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند، می‌توانند از یوتیوب استفاده کنند.
  • شما همچنین می‌توانید از دوره‌های بحث آزاد انگلیسی (Free Discussion) و تحلیل فیلم آکادمی دید بهره ببرید.

این کار علاوه بر اینکه شما را با تلفظ کلمات آشنا می‌سازد، سبب افزایش دایره لغت خواهد شد و به مرور زمان امکان انجام مکالمات پیچیده‌تر را فراهم می‌سازد. علاوه بر اینکه تماشای تلویزیون می‌تواند برای هر فردی سرگرم کننده باشد، نکات و کلمات زیادی را به زبان آموز یاد داده و شکل عامیانه مکالمات روزمره را ارائه می‌دهد. داشتن یک راهنمایی که در طول مسیر یادگیری همراه و مشوق شما باشد می‌تواند بسیار انگیزه‌بخش واقع شود. علاوه بر این، افراد متخصص در این حوزه علایق شما را شناسایی کرده و با در نظر گرفتن اهدافتان می‌توانند بهترین راهنمایی‌ها را به شما ارائه دهند.

ایجاد انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی

این کتاب‌ها در چهار سطح از Elementary تا Advanced برای زبان‌آموزان طراحی شده‌است. مجموعه کتاب American English File، یک دوره 6 سطحی از starter تا advanced  را پوشش می‌دهد و توسط انتشارات آکسفورد به‌چاپ رسیده‌است. سایت English Central ، رایگان است و بر آموزش لغات تمرکز دارد. مجموعه کتاب Collocation In Use هم کلمات ترکیبی گفتاری و نوشتاری را به‌طور گسترده آموزش می‌دهد.

بهترین روش یادگیری Speaking

یک لیوان چای برای خودتان درست کنید و از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید! اگر هم با یکی از این روش‌ها یا روش‌های دیگر زبان انگلیسی یاد گرفته‌اید حتما با ما به اشتراک بگذارید، خصوصا اگر یک بازی کامپیوتری یا یک سریال تلویزیونی بوده باشند. فقط به این فکر کنید که می توانید از مزایای مکالمه و یادگیری کلاسی استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید سر کلاس بروید. اگر در خانه تان از روش ها و منابع درستی استفاده کنید، کارتان روی غلتک می افتد. پس حتما این راه های عالی را برای تمرین زبان انگلیسی امتحان کنید.

شما می‌توانید از آن‌ها بپرسید که آیا می‌خواهند با اسکایپ تماس بگیرند یا یک گروه کوچک را برای تمرین با هم بزنید یا نه. در اینجا تقریباً زبان‌آموزان زیادی از همه کشورهای جهان پیدا کنید. یکی دیگر از روش های یادگیری زبان استفاده از نرم‌افزار و اپلیکیشن های زبان انگلیسی است. شما می توانید در خانه، محل کار، مسافرت و غیره به یادگیری از طریق این نرم‌افزارها بپردازید. یادگیری لغات جدید و مختلف به توانمندی شما در جمله سازی و مکالمه کمک می‌کند.