بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ ارزان دانشجویی تا 6، 7، 8، 9، 10، 12 و 15 میلیون 1401 | behtarin-laptop چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید،بودجه و نوع استفادهخود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند. اینتل است که به عنوان پرچمدار قبلی تیم آبی شناخته می‌شود و هنوز هم یکی از بهترین پردازنده‌های موجود است. این پردازنده به راحتی می‌تواند پرچمداران رقیب مانند Ryzen HX را در بنچمارک‌ها و آزمون‌های پردازشی شکست دهد.

بررسی کاغذ دیجیتال شیائومی مدل Mijia LCD

ترکیب فوق‌العاده عالی صفحه کلید و پد لمسی به اسپیکرهای قدرتمند و یک وب کم 1080p اضافه شده است و می‌توانید از این محصول در جایگاه عالی خودش استفاده کنید. صادقانه باید بگوییم که با توجه به اینکه این یک لپ تاپ مقرون به صرفه در مقایسه با بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در این لیست است، Envy 13 می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. می‌دانستیم که این سری در گذشته ایراداتی هم به همراه داشته که اکنون برطرف شده است. خیلی ممنون از پست جامع و خوبتون، متاسفانه لپتاپ خیلی گرون شده، مخصوصا لپ تاپ گیمینگ.

– آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟

همچنین توجه داشته باشید محصولاتی که در این صفحه معرفی می‌شوند، همگی آکبند، اورجینال و با گارانتی 18 یا 24 ماهه رسمی هستند و آلومگ محصولات استوک را معرفی و خرید آنها را توصیه لپ تاپ های گیمینگ ارزان نمی‌کند. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی نیز در این محصول استفاده کرده است. پردازنده این لپ‌تاپ i3 بوده و می‌تواند تا حد معقول و نرمال پردازش‌های شما را انجام دهد. این لپ‌تاپ دی‌وی‌دی رایتر ندارد، اما در عوض تعداد پورت‌های مناسبی دارد.

  • از لپ‌ تاپ‌ دانشجویی فقط برای انجام تکالیف و مطالعات موردی دانشگاه استفاده نمی‌شود.
  • صفحه نمایش لپ تاپ ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل رزولوشن دارد و نسبتا می‌تواند کیفیت بالایی فراهم کند.
  • هرچند، دیگر چیزی به نام «بهترین لپ تاپ بازار تا 3 میلیون تومان یا 5 میلیون تومان» وجود ندارد.
  • از قابلیت‌های دیگر لپ تاپ هم باید به تجهیزات جانبی آن اشاره کنیم که به‌صورت جداگانه می‌توانید به سراغش بروید و تنوع بسیار عالی در انتظارتان است.

شارژدهی لپ‌تاپ به لطف بهره‌مندی از یک باتری دو سلولی ۳۷ وات ساعتی خوب ارزیابی می‌شود. از طرفی بهره‌مندی از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی هم خیالتان را از بابت فضای ذخیره‌سازی آسوده می‌کند. توجه داشته باشید این هارد از نوع HDD است ولی امکان اضافه کردن SSD و حتی حافظه‌ی رم به آن هم وجود دارد تا ارزش خرید آن دوچندان شود.