فروش انواع ویدئووال و نمایشگرهای بزرگ | asilight

از مزیت‌های مهم این محصول نداشتن هیچ گونه بزل است ولی درعوض مصرف بسیار زیاد برق و آلودگی حرارتی بسیار بالا از معایب این محصول می‌باشد. کنترل ویدئو وال این امکان را میدهد که پنجره های متعدد در ابعاد دلخواه جهت پخش فیلمهای متعدد را به صورت همزمان باز کرده و هر پنجره را جداگانه کنترل کنیم. همچنین ویدئو وال امکان چیدمان منظم و غیر منظم، صاف یا منحنی را بسته به فضای مورد استفاده به کاربر میدهد. ویدئو وال یکی از محصولات الکترونیکی و دیجیتال است که بازار آن به سرعت در حال رشد است. همین موضوع باعث شده انواع گوناگون آن که توسط‌ برندهای مختلف تولید شده در بازار ایران در دسترس علاقمندان و کسب‌وکارها باشد.

نمایندگی فروش محصولات

همچنین ، متن ها باید به اندازه کافی بزرگ و رنگارنگ باشند تا هر کسی بتواند بدون فشار دادن آنها را بخواند. در غیر این صورت ، این کانال ارتباطی و تبلیغاتی تأثیر کمتری خواهد داشت. به عنوان مثال ، پخش کننده رسانه می تواند از طریق پورت های HDMI یا VGA متصل شود.

مانیتور لمسی ۹۸ اینچ کاراکو مدل K9811

به صورت 24ساعته و هفت روز هفته را دارد که چنین قابلیتی در تلویزیون های عادی امکان پذیر نیست. جذب مشتری به درون مراکز تجاری با استفاده از کلیپ های تبلیغاتی برند های معروف و … سالنهای کنفرانس، ویدئو کنفرانس، نمایشگاههای بین المللی، لابی سینماها و تئاترها، سالنهای آمفی تئاتر، همایش و اجتماعات و … بیشترین کاربرد این سیستم در اماکن بیرونی میباشد چون تغییرات دمایی و برف و باران آسیبی به این سیستم نمیرساند. مصرف بسیار زیاد برق و آلودگی حرارتی بسیار بالا از معایب این محصول میباشد. یک ویدیووال باید به طور مداوم و استوار، در طول زمان قابل اطمینان باشد.

  • مانند هر تصویر بصری ، تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا به راحتی از توجه به تصاویر کم کیفیت ، توجه هر کس را جلب می کنند.
  • ویدئو وال‌ها برخلاف تلویزیون‌های خانگی لازم است توانایی پخش 24 ساعته داشته باشند و همین موضوع باعث می‌شود به تکنولوژی پیشرفته‌تری برای ساخت آنها احتیاج باشد.
  • معمولا همانطور که از نام آنها بر می آید بر روی دیوار نصب شده و حتی ممکن است بخش اعظم آن را اشغال کنند.
  • تکنولوژی‌های نمایشگر عادی مورد استفاده عبارت است از LED، LCD، لیزری و … است.

این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا می‌باشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپ‌های تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ‌های تصویر دارند. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکان‌هایی که خطوط بزل محدود کننده است مورد استفاده قرار می‌گیرند. از معایت دیگر این محصولات می‌توان به آلودگی صوتی و حرارتی بسیار بالا اشاره نمود. ویدئو وال‌ها نمایشگرهای بزرگی هستند که توجه افراد را به خوبی جلب می‌کنند. این ویژگی نه فقط برای کسب‌وکارها، که انواع موسسات و سازمان‌های دولتی و خصوصی آموزشی و فرهنگی هم کارایی دارد.

در این مقاله سعی کردیم تمامی نکات مربوط به ویدیو وال‌ها رو به شما عزیزان آموزش مجموعه ای اس آی لایت بدیم. ویدیو وال‌ها در دسته‌بندی بالا خلاصه میشن اما تنوع در سایز، مدل و هم‌چنین شرکت سازنده میتونه انتخاب شما رو سخت کنه. از نقاط ضعف این نوع ویدیو وال‌ها میشه به مصرف بالای برق و تولید گرمای بسیار زیاد اشاره کرد. نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز هستن که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد ستفاده میشن. در حالت نمایش تکی، ما شاهد تصویری کلی روی تمامی صفحات هستیم که به‌صورت یک مانیتور بزرگ‌تر عمل می‌کنن. اما در حالت مولتی، هرکدوم از صفحات ویدیو وال به‌صورت جداگانه تصویر مشخصی رو نمایش میدن.

فروش انواع ویدئووال و نمایشگرهای بزرگ | asilight