لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape

اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است. اتاق های فرار ویرا پارک در تهران است که بدون اغراق، توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده. اتاق فرار (دعانویس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فردیس کرج واقع شده است.

اتاق فرار (Escape Room) چیست؟

البته علاقه به اتاق فرار بستگی به سلیقه هر فرد به آل اسکیپ ژانر‌های گوناگون دارد. بااین‌وجود شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت t4f ژانر اتاق فرار‌های مختلف را بررسی کنید و به‌راحتی رزرو آنلاین داشته باشید. داستان این اتاق فرار واقعی بوده و درمورد صدا‌هایی است که از قبرستان جن‌زده روستای تیس به گوش می‌رسد. اتاق فرار وحشت قبر را تیم اسکیپ میشن واقع در میرداماد طراحی و اجرا می‌کند و قیمت آن برای هر نفر 100 تومان است. فقط افرادی می‌توانند در این بازی شرکت کنند که بالای 18 سال دارند. البته افرادی که مشکلات قلبی دارند نیز نباید در این بازی شرکت داشته باشند.

  • از جدیدترین اسکیپ روم های تهران می توان به پلاک ۱۶ اشاره نمود که در سعادت آباد فعالیت دارد.
  • بانک ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو دارد که ۴۵ دقیقه فرصت دارید، آن‌ها را پیدا کنید و از اتاق خارج شوید.
  • یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است.
  • این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند.

شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی اتاق‌های فرار ۱۴ سال بوده و اگر سناریو و محتوای بازی ترسناک باشد، حداقل سنی ۱۷ سال است. این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید.

لیست کامل بهترین اتاق فرار‌‌های تهراناسکیپ روم های مهیج | allescape

اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود. از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود. البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. اتاق فرارهای جوهنا، جنگل نفرین شده، زیرخاکی و … از ترسناک‌ترین اتاق فرارهای تهران هستند که در همین مقاله به آنها اشاره شد. یکی از مجموعه‌ اتاق فرارهای تهران که در شمال غرب قرار دارد، مجموعه بوم اسکیپ است که دارای ۳ اتاق فرار فعال است.

اسکیپ روم دات آی آر

توی این بازی، نه تنها شما با چالش‌های فیزیکی سروکار دارید، بلکه مجبور هستید از قدرت تفکر، تحلیل و حل مساله خودتون کمک بگیرین تا بتونین از اتاق خارج بشید. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود. وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد.

اتاق فرار