چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را زیاد کنیم

تگ مکانی در حقیقت مشخص میکند که شما از چه مکانی این پست را به اشتراک میگذارید اما با توجه به این که بسیاری از افراد بر اساس موقعیت مکانی پستها را جستوجو میکنند پس میتوانید از این موضوع برای بیشتر دیده شدن و جذب فالوور استفاده کنید. ولی اگر یک تقویم محتوایی داشته باشید و با استفاده آن تقویم شروع کنید به ارسال محتوا در این صورت الگوریتم های اینستاگرام شروع میکنند به دادن ارزش هرچه بیشتر به پست های شما! حتی میتوانید در فضای آفلاین هم تبلیغات داشته باشید، برای مثال میتوانید در بنرهای سطح شهر آدرس پیج اینستاگرامتان را درج کنید تا افراد بیشتری با آن آشنایی داشته باشند. اگر می خواهید شاهد مزیت قرار گیری در صفحه اکسپلور باشید، حتی می توانید خرید فالوور را انجام دهید. وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور چشمگیر زمان و فرکانس پست گذاری خود را تغییر دهید. بهترین دلیل میتواند انتشار محتواهای یونیک و متفاوت از سایر رسانههای خود باشد. چنانچه محتواهای خاصی هستند که برای تولید آنها زمان بسیاری را صرف میکنید اما بازخورد مناسبی از سمت کاربرد ندارد، بهتر است که محتوای جدید را جایگزین کنید.

این روزها اینستاگرام طراحیهای بسیار جالبی برای استوری انجام داده است و این موضوع غیر از سرگرم کردن مخاطب کمک میکند تا مخاطبان وفاداری بیشتری به کسب و کار شما پیدا کنند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مخاطبانم از کجا متوجه این موضوع می شوند؟ اگر برایتان سوال است که مقدار کسب درآمد از اینستاگرام چقدر است، باید ویژگیهای زیادی را در نظر بگیرید. تبلیغات باید حساب شده باشد و شما باید بدانید که برای جذب هر مخاطب دقیقا چقدر هزینه کردهاید. چرا که در زمان پخش اجرای زنده، پیج شما در اول لیست استوری ها و بالاترین قسمت صفحه کاربر دیده می شود و در ضمن اعلان آن برای مخاطب نیز ارسال می شود. 24- محتوایی قرار دهید که دنبالکنندگان شما خوهان آن هستند. این نکته را در نظر داشته باشید که فقط نباید از آنها درخواست نمایید که شما را در اینستاگرام دنبال نمایند. پس بهتر است لیستی از همکاران و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاریتان پیدا کنید و با آنها تعامل کنید.

در مقابل هم پیچ اسپانسر مسابقه هم جزء پیجهایی است که باید از طریق شرکتکنندگان فالو شود. Turbo Followers یکی دیگر از برنامه هایی است که با تجارت فالوور و لایک کار می کند. خرید لایک ایرانی و خرید لایک خارجی اینستاگرام مزایای بسیار زیادی برای شما دارد و باید نسبت به بالابردن آن اهمیت کافی را به خرج دهید. اینطور نباشد که مطلبی را انتشار دهید و آن را رها کنید. اینستاگِرام یا اینستاگِرَم (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هماکنون شرکت متا (با نام قبلی فیسبوک) مالکیت آن را برعهده دارد. یکی از بزرگترین مشکلاتی که بخش استوری در ابتدای حضورش در این شبکه اجتماعی داشت عدم امکان ذخیره کردن آن در حساب کاربری بود که رفتهرفته در بروز رسانیهای جدید برنامه این مشکل حل شد و بخش هایلایت به آن اضافه شد.که برای استفاده از آن باید هنگامیکه استوری را به اشتراک گذاشتید به صفحه استوری خود بروید و در کارد پایین صفحه دنبال آیکان قلبی باشید که زیر اش نوشته Highlight روی آن کلیک کنید تا پس از انتخاب تیتر برایش بتوانید آن را برای خود ذخیره کنید. شما می توانید لایوهای برگزار شده خود را پس از اتمام در IGTV ذخیره کنید.

البته بهتر است بیشازحد هشتگ استفاده نکنید، بهترین تعداد برای هشتگ بین ۵ تا ۸ عدد است و اگر تعداد هشتگ بیشتر از این میزان باشد اثر محتوایی آنها کاهش پیدا میکند. شما صرفا با یک یا دو کار انجام دادن نمیتوانید تعداد قابل توجهی فالورر جذب کنید به همین خاطر در این قسمت مجوعه اقدامات لازم برای جذب فالوور بیشتر را به صورت دستهبندیشده بررسی کردهایم. پست های ویدیویی میتوانند ارتباط خوبی با فالورر های شما برقرار کنند و از این رو سعی کنید پست های خود را در قالب ویدیو منتشر کنید تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند. بایستی بتوانید با محتوایی که منتشر میکنید مخاطب خود را وادار به تعامل با پیج خود کنید. پس اگر مایلید که میزان اعتماد کاربران به پیج خود را بالا ببرید میتوانید از خدمات خرید لایک اینستاگرام مای فالوور بهره ببرید. شما با افزایش لایک و فالوور سکه ی رایگان می گیرید. شما میتوانید به صورت هفتگی لایو برگزار کنید و به سوالات مخاطبان پاسخ دهید. شاید برخی از پستهای اینستاگرام سوالی مطرح کرده باشند که ناخودآگاه به قسمت کامنتها رفتهاید و پاسخ کاربران را مطالعه کردهاید. البته این لایو فقط برای پاسخ به سوالات مخاطبان نیست و نقش جلب اعتماد برای کاربران را نیز دارد.

افزایش فالوور در اینستاگرام با استفاده از روش دوم توضیح خاصی ندارد و بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. بنابراین مشخص است که با این کار به آسانی می توانید فالوور هایتان را افزایش دهید. به عنوان مثال میتوانید در پروژههای بزرگ اینستاگرامی که فالوور های زیادی دارند فعالیت کنید و نظرتان را بنویسید. به عنوان مثال در وب سایتتان یک بخش را برای آخرین پستهای اینستاگرام خود در نظر بگیرید تا کاربران متوجه حضور شما و تا حدودی محتواهای شما در اینستاگرام شوند. در غیر این صورت دلیلی وجود ندارد که مخاطبان شما در توییتر یا بازدیدکنندگان شما در وب سایتتان شما در اینستاگرام دنبال نمایند. به عنوان مثال بازدیدکنندگان سایت شما، مشترکین ایمیل شما، دنبالکنندگان شما در دیگر شبکههای اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و غیره.

ممکن است شما یک فروشگاه بزرگ یا یک مغازه کوچک داشته باشید اما در راستای فروش بیشتر یک پیج اینستاگرام راهاندازی کردهاید و به دنبال افزایش فالوور هستید، در این صورت میتوانید مخاطبان فضای آفلاین را به play.google.com/store/apps/details?id=com.fastinstaapp فضای آنلاین بیاورید. در این صورت میتوانید آدرس صفحه مجازی خود را در فروشگاه نصب کنید یا حتی میتوانید تراکت چاپ کنید و آدرس پیج را در اختیار مشتریان قرار دهید. پس از دانلود و نصب برنامه اینستا شما وارد صفحه ورود خواهید شد. ۲-حالا وارد این سایت شوید (کلیک کنید) و آدرسی که در مرحله قبل کپی کرده بودید را در باکس مربوطه بچسبانید و دکمه SEARCH آبی رنگ را فشار دهید. برای آنالیز بهترین زمان ارسال پست باید به بخش Audience (بخش زرد رنگ شماره سه در تصویر) مراجعه کنید، پس از ورود به این بخش صفحه را اسکرول کنید تا به قسمت Followers برسید (کادر زرد رنگ مشخص شده در تصویر) در این بخش از طریق نمودار میزان فعالیت فالوورهای شما در ساعت های مختلف و همچنین در روزهای مختلف ارائه می گردد . با این وجود تمام آماری که از طریق خرید لایک فیک به نرخ مشارکت پستها اضافه شدهاند، لزوما جزو فالوورهای پیج نیستند!

حتی میتوانید برای بیشتر شدن این تعامل از همکاران و یا اینفلوئسرهای حوزه مورد فعالیتتان دعوت کنید تا در لایو حضور پیدا کند. با به اشتراک گذاری استوری و ویدیو لایو live بخوبی متوجه افزایش فالوور اینستاگرام تان خواهید شد. ارسال دایرکت های زیاد، باکس پیام طرف را شلوغ می کند و ممکن است هیچ وقت متوجه پیام شما نشود! کسی که به عنوان مدیر صفحه شما فعالیت دارد باید دائما در مورد این اطلاعات مطالعه کند تا بتواند از جدیدترین الگوریتمها در جهت افزایش فالور اینستاگرام پیج شما استفاده کنید. در صورتی که کسب و کار شما مرتبط با آرایشگاه است مطالعه مقاله “عکس پروفایل ناخن کار” می تواند مفید باشد. به همین منظور از بسته ها و پکیج های آماده می توانید برای افزایش لایک ایرانی مربوط به پست های ثابت استفاده کنید اما از آنجایی که فالوور های پیج شما قادر به دیدن پروفایل کاربران لایک کننده هستند، فالوجت از پروفایل های به ظاهر فعال و واقعی استفاده می کند. عکسی از یک تخم مرغ با هدف خاص پیشی گرفتن از محبوبترین پست اینستاگرام، تصویری از دختر کایلی جنر با ۱۸٫۷ میلیون لایک ارسال کرد. تحلیل دادههای آماری اینستاگرام کمک میکند به صورت تدریجی صفحه شما به یک صفحه پرمخاطب تبدیل شود.

اما امروزه اینستاگرام به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر عمل می کند. بیوگرافی اینستاگرام شما یک بخش اغلب فراموش شده اما بسیار مهم حساب کاربری اینستاگرام شماست. در بسیاری از مواقع اگر محتوای خوبی ارائه دهید مخاطبان علاقه مند می شوند تا پیگیر کار شما شوند. این کار یک روش افزایش فالوور اینستاگرام (راه های افزایش فالوور اینستاگرام) است. یکی دیگر از کارهایی که باید برای افزایش اصولی فالوور اینستاگرام انجام دهید این است که بایستی یک سری کارهایی را انجام دهید که اینستاگرام فکر نکند که شما ربات هستید. اگر به فکر افزایش فالوور اینستاگرام تان هستید و می خواهید فالوور های اینستاگرام تان را به صورت کاملا رایگان افزایش بدهید شما با استفاده از امکاناتی که اینستاگرام در اختیارتان قرار داده است می توانید این کار را انجام بدهید. پس توصیه میشود سراغ خرید فالوورهای فیک نروید و اگر مجبور به این کار شدید توصیه میشود حتما فالوور ایرانی بخرید چراکه وجود فالوورهای غیرایرانی کاملا برای مخاطبان مشخص است و باعث میشود اعتماد آنها جلب نشود. البته بهتر است جوایز و نحوه قرعهکشی جوایز کاملا واضح و مشخص باشد چرا که در غیر این صورت مخاطبان به شما اعتماد نمیکنند.

تعداد لایک در اینستاگرام، یکی از فاکتورهایی است که صاحبان پیجهای اینستاگرامی برای بالا بردن آن تلاش میکنند و هرچقدر تعداد آن بالاتر باشد، به این معنی است که کاربران آن پست را بیشتر از همه میپسندند. پست کردن عکسهای بیکیفیت آن هم به صورت تصادفی، احتمالا نه تنها منجر به جذب فالوورهای جدید نمیشود، بلکه ریزش فالوورهای کنونیتان را هم در پی دارد. وقتی با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پستهای شخصی، علاقه واقعی به محتوای او نشان میدهید، نه تنها نشان میدهد که از او حمایت میکنید، بلکه آن شخص را تشویق میکند تا فید شما را بررسی کند و چند لایک به شما بدهد! محتواهایی که به صورت نامنظم بارگذاری میشوند نه تنها کاربران را آزدهخاطر میسازند بلکه باعث دریافت نمره منفی از سمت الگوریتمهای اینستاگرام میشوند. به همین سبب چنانچه قصد دارید اسپانسر مسابقه شوید اطمینان حاصل نمایید که تعداد فالوورهای بسیاری را میتوانید جذب کنید.

کپیکردن حساب و محتواهای پیج اینستاگرام رقیب روش جالبی نیست، ولی این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقیبان خود را بررسی نمایید و ببینید که چه نوع محتواهایی بیشتر مورد پسند مخاطبان قرار دارد. حدود ۹۰ درصد جوانان بیشتر از هر گروه سنی دیگری از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند و در مقابل آن آسیبپذیر هستند. به این معنی که تبلیغ شما برای مدت زمان مشخصی مثلاً 24 ساعت در پست یا استوری پیج موردنظر قرار می گیرد و به ازای هر هزار نفری که از آن بازدید کنند، مبلغی از شما دریافت خواهند کرد. درست است که شما در روش افزایش فالوور اینستاگرام محتواهای متفاوتی را برای انتشارکردن در اینستاگرام در نظر دارید، ولی باید توجه کنید که پس از مدت کوتاهی بایستی بررسی نمایید که کدام مطلب از طرف کاربران بازخورد بهتری داشته اشت و مخاطبان تمایل بیشتری به آنها نشان دادهاند این کار میتواند به شما در افزایش اصولی فالوور اینستاگرام کمک زیادی کند. شاید جالب باشد، اما بسیاری از برندها به صورت کامل فراموش کردهاند که بایستی در رابطه با کسب وکار خود توضیح دهند، آنها فقط یک لینک به صفحه وب سایت خود در بیو پیج اینستاگرام خود درج کردهاند و انتظار دارند افراد بدون هیچ گونه شناختی روی لینک نیز کلیک نمایند.