آشنايي كامل با پرده زبرا همراه با آموزش نصب و شستشوي پرده زبرا مجله اینترنتی شادمگ

آشنايي كامل با پرده زبرا همراه با آموزش نصب و شستشوي پرده زبرا مجله اینترنتی شادمگ

پیشتر اشاره کردیم که این محصول حتی در زمانی که به طور کامل بسته است نیز، به لطف لایه های توری، به میزان کافی نور طبیعی خورشید را وارد اتاق کرده و فضای سایه روشنی را در اتاق به وجود می آورد. علاوه بر آن شما می توانید توسط زنجیرهایی که در کنار پرده تعبیه شده و یا کنترل از راه دور، پرده زبرا را به اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. به کمک این پرده، شما امکان تنظیم نور بین 19 تا ninety درصد را خواهید داشت.

نکته قابل توجه در مورد پرده‌های زبرا این است که در فصل تابستان نور خورشید را کاملا از منزل شما دور‌ می‌کنند و شما‌ می‌توانید مطمئن شوید که گرمای آفتاب وارد ویستا پرده منزلتان نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالب مدل پرده زبرا برای آشپزخانه، پرده شیدو مدل پرده اتاق خواب را بخوانید. این مدل پرده از مکانیزم پرده زبرا و شید استفاده میکند با این تفاوت که از یک لایه شید ساده در زیر و یک لایه توری طرح‌دار در رو تشکیل شده است.

پرده‌های زبرا به‌طور کلی دارای دو نوع مکانیزم دستی و موتوری هستند. در مکانیزم دستی می‌توان با کمک زنجیر پرده، میزان نور ورودی محیط را کم و زیاد کرد و آن را بین 10 تا 50 درصد تغییر داد. این نوع پرده‌ زبرا با داشتن موتور الکتریکی ظریف و کوچک و ریموت کنترل این امکان را فراهم می‌کند که از فاصله دور هم بتوان پرده را بالا و پایین برد و نور را به اندازه دلخواه به‌صورت اتوماتیک در محیط تنظیم کرد. پرده زبرا اتاق کودک باید متناسب با قد بچه انتخاب شود و اگر فرزند شما بسیار کوچک است، بهتر است جنس آن کاملا قابل شستشو باشد زیرا احتمالا پرده اتاق کودک خیلی تند تند کثیف میشود.

  • در انواع پرده زبرا چاپی سفارشی، افراد می توانند طرح دلخواه خود را برای ساخت پر‌ده زبر‌ا به مجموعه تولیدی ارائه دهند.
  • و اگر در فضاهای عمومی مانند مراکز خرید و یا سالن های تئاتر و کنسرت قرار است به کار روند.
  • نوع دیگری هم هست که به صورت تک لایه است و امکان سایه روشن شدن ندارند.
  • اگر اهل زود بیدار شدن در صبح هستید، انتخاب خوبی برای اتاق خواب نیز محسوب می‌شوند.
جنس پرده زبرا به گونه ای است که در مقابل اشعه UV مقاومت میکند. یکی بخش اصلی آن و دیگری بخش فلزی که در کارخانه مونتاژ می شود. پس بهتراست حتما هنگام انتخاب متراژ پرده دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان نمی توانید این کار را به صورت دقیق و درست انجام دهید، بهتراست از افراد متخصص دراین زمینه کمک بگیرید. با اینکه جنس پارچه مدل زبرا ضد استاتیک است و گرد و غبارها را به خود جذب نمیکند، اما باز هم به مرور زمان دچار آلودگی و کثیفی خواهد شد. جدا کردن پرده، شستشو و نصب دوباره آن کمی مشکل است، به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که اجازه ندهید که پرده خیلی کثیف شود و حداقل هفته ای یکبار، گرد و غبارهای آن را تمیز کنید.

پرده زبرا کد ۲۰۲۷

در آخر هم شما مجبور ‌می‌شوید آن را به کناری جمع کنید که به هیچ عنوان ظاهر زیبایی ایجاد نمی‌کند. استفاده از پرده‌های زبرا برای در ورودی این مشکلات را در پی ندارد. شما‌ می‌توانید این پرده‌ها را به جای چسباندن به دیوار بالای در، به خود درب ورودی متصل کنید. به این گونه نه تنها مزاحم رفت و آمد نمی‌شوند بلکه آسیب کمتری به پرده وارد‌ می‌شود. ارتفاع دقیق (بالا به پایین) قاب پنجره را در سه مکان (بالا سمت چپ، مرکز و بالا سمت راست به پایین پنجره) اندازه‌گیری کنید. بهتر است اندازه نهایی را پنج سانتی‌متر بیشتر از قاب پنجره در دو طرف در نظر بگیرید.

پرده زبرا کد Snj5261-0103

پرده زبرا از بهترین انواع پرده ها با طرح کلاسیک شناخته شده که قابلیت رولی، کرکره‌ای و … را دارد. پرده دبل رول ترکیبی از دو نوع پرده‌ شیدرول و پرده کرکره‌ای بوده که از دو لایه موازی، با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده است. و می‌توان با تغییر زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی، نورعمودی از پرده را تغییر داد و در حالت دلخواه تنظیم نمود.

قیمت پرده شید

البته در انتخاب شوینده باید دقت شود زیرا نباید خیلی قوی و یا حتی اسیدی باشد، چون موجب صدمه رسیدن به بافت پارچه خواهد شد. توجه به رنگ و مدل مبلمان و دکوراسیون پذیرایی در انتخاب نوع پرده پذیرایی بسیار مهم است. مکانیزم دستی این پرده، توسط یک طناب و زنجیره که در کنار پرده تعبیه شده اند، عمل می ‌کند. سیلوئت، از دو لایه پارچه به شکل موازی از جنس حریر و از نوارهای پارچه ای به صورت افقی مابین آن‌ ها تشکیل شده است.