آقای خودرو، مرکز فروش اقساطی خودرو کارکرده، اجاره، معاوضه | car

آقای خودرو، مرکز فروش اقساطی خودرو کارکرده، اجاره، معاوضه | car

اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید، باید بدانید که کمپانی تولیدکننده سالهاست که طرح اقساطی ندارد، اما شما برای خرید قسطی ایران خودرو با بهترین شرایط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام خودرو اقساطی کنید. رانا را باید به جرات یکی از زیباترین تولیدات ایران خودرو عنوان کرد که به خوبی پاسخگوی نیاز کسانی است که قصد دارند خودرویی مدرن با ظاهری متفاوت بخرند. طرح فروش اقساطی رانا هم اکنون در دستور کار سایا خودرو قرار دارد و چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس را هم که داشته باشید، کافی است با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

  • اگر میان خرید سورن و نسخه پلاس دچار تردیذ هستید، خوب است بدانید که تفاوت دو مدل در امکانات رفاهی و ظاهر است و از نظر قدرت فنی فرقی باهم ندارند.
  • برند فونیکس، به‌عنوان برند رده بالای مدیران خودرو، طی مدت کوتاهی که در بازار حضور داشته توانسته نظر بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را جلب کند.
  • در بین محصولات عرضه شده توسط آسیا خودرو در برند MVM شاهد تنوع مناسبی هستیم.
  • متقاضیان می بایست بین ۵۰الی ۶۰درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند.
  • جهت مشاوره و اطلاع از شرایط نسبت به نصب اپلیکیشن خودروشاپ و این صفحه فرم مشاوره خرید را تکمیل و ارسال کنید.

اگر فکر می­کنید آماده خرید خودرو هستید، پیشنهاد می­کنیم قبل از هرگونه اقدام، موارد زیر را مطالعه بفرمایید. پس از دریافت پیش پرداخت و تحویل چک های متقاضی، خودرو مورد نظر تحویل خواهد شد. 5- اسناد خودروها متناسب با نوع قرارداد )فروش اقساطی/ اجاره به شرط تملیک( تنظیم میگردد. جهت مشاوره و اطلاع از شرایط نسبت به نصب اپلیکیشن خودروشاپ و این صفحه فرم مشاوره خرید را تکمیل و ارسال کنید.

فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو

تعداد برگ چک به تعداد چک‌های ضمانت و ماه‌های بازپرداخت بستگی دارد که در قالب اقساط سه‌ماهه دریافت می‌شود. در صورت تکمیل بودن همه مدارک، ظرف مدت 2 روز کاری خودرو تحویل شما می‌شود. میزان اعطای تسهیلات برای خودرو های کارکرده حداکثر 50 در صد و خودرو های صفر تا 60 درصد ارزش کارشناسی می باشد.

اگر قصد معاوضه خودروی خودرو خودروی خود را دارید در طرح کلید به کلید تهران خودرو شرکت کنید

امکان خرید هایما s5، هایما S7 پلاس و S7 معمولی به شیوه اقساطی از سایا خودرو وجود دارد، پس اگر دلباخته این کراس اوورهای خوش قیافه هستید، فرصت را از دست ندهید. عده‌ای آن را به سبب طراحی جسورانه، ترمزهای قدرتمند، امکانات رفاهی متعدد و موتور تیوفایو می‌ستایند و برخی دیگر از متریال بی‌کیفیت کابین، گیربکس ضعیف و فضای کم داخلی انتقاد می‌کنند. با این وجود و با ادای احترام برای طرفداران این سدان شهری، شرایط فروش اقساطی پژو 207 صندوقدار برای سال جاری از سوی سایا خودرو اعلام شده است و شما برای اطلاع از جزییات طرح می‌توانید هم اکنون تماس بگیرید.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو 1403  (لیست قیمت ایران خودرو اقساطی)

وضعیت مالی خود را توضیح می دهید و با توجه به وضعیت اقتصادی خود راهنمایی می شوید. ممکن است طرح هایی به شما پیشنهاد شود که به شما امکان می دهد خودروی مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت خریداری کنید. ایران خودرو کار مونتاژ خودروهای لوکس و پرآپشن‌تری هم‌چون هایما S5، S7 و S8 را نیز آغاز کرده است. این خودرو‌ها بین محصولات تولید و مونتاژ داخل، گزینه‌های لوکسی محسوب می‌شوند. پیشرانه‌ در نظر گرفته شده برای خودروهای هایما از نوع ۱.۵ لیتری توربو MPI است.