اتاق فرار مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم اسکیپ کیوب-آل اسکیپ

این بازی و سرگرمی جدید یکی از متفاوت‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده اسکیپ روم تجربه کنید. مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه پس از استقبال جوانان از اتاق فرار، فعالیت خود را در تهران، اصفهان، کرج و اهواز گسترش داد.

ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. اگر علاقه دارید تا مانند ابرقهرمان‌ها به نجات دیگران برخیزید، این اتاق فرار ترسناک و دلهره‌آور می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

اتاق فرار میراژ

بله برای سوپرایز تولد عزیزان خود میتوانید قبل از رزرو بازی با پشتیبانی مجموعه در تماس باشید تا با کمک شما محیط بازی را برایتان آماده کنند، در ضمن هیچ گونه هزینه ایی برای سوپرایز دریافت نمیشود. پازل‌ها را پیدا کنید، سرنخ‌ها را در کنار یکدیگر بگذارید، معماها را حل کنید و قفل‌ها را باز کنید تا قبل از به اتمام رسیدن زمان خود فرار کنید و به هدف بازی برسید. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد.

این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد. تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند.

اینستاگرام تاج اسکیپ روم

اتاق فرار مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم اسکیپ کیوب-آل اسکیپ

حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. در صورت استفاده از مایعات در بازی، از مضرنبودن آن برای پوست و بدن بازیکنان حتما مطمئن شوید. حداقل ۳۰ مترمربع فضا برای برگزاری بازی باید در نظر گرفته شود.

اگر تا الان تجربه اتاق فرار را داشته‌اید، قطعا در جریانید که به خاطر سناریوهای مرموز آن، تا اسمش می‌آید، ترشح آدرنالین بدن زیاد می‌­شود. این بازی ازلحاظ روان‌شناختی برای القای یک اتفاق ناگهانی برای زنده ماندن ساخته شده است که می‌تواند همه این حواس را درگیر کند. همچنین در هماهنگی اعضای بدن مانند دست و چشم نیز کاربرد دارد. این امر امکان‌پذیر است زیرا اتاق‌ها ماهیت بدنی معماها را به‌صورت لامسه به وجود آورده و نیاز به همکاری مستقیم یا تعامل دارند. در ایران مطابق مطالعات اخیر مزایای بسیاری برای بازیکنان آن در طی زمان داشته است. با دست یافتن به پازل‌ها، سرنخ‌ها و غنائم، مغز دوپامین آزاد می‌کند که به‌عنوان یک سیستم پاداش و رضایت‌بخش عمل می‌کند.

اهواز زیبا که همه به کارونش و پل­‌های بهتر از نیویورک و دانشگاه نفتش می‌شناسند، یک اتاق فرار نقلی اما با کیفیت دارد. این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فرار فعال دارد؛ فرار از آلکاتراز. اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید. قاتل هم که همیشه به صحنه قتل برمی‌گردد اما این بار قاتل ما نابیناست؛ در عین حالی که حس بویایی و شنوایی فوق العاده قوی دارد.

مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است. بله، اتاق فرارهای ما فعالیت‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، تقویت کارگروهی و بررسی عملکرد افراد است و مجموعه قابلیت سرویس‌دهی همزمان به گروه‌های تعداد نفرات بالا را دارد. اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم.

  • فرار از زندان ، از یک قاتل زنجیره ای ، از یک مخمصه و یا هر جا و هر زمانی.
  • یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است.
  • و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.
  • گروه بازکنان وارد اتاقی می‌شوند که تم و داستان مشخصی دارد.

در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. در رابطه با کلمه ی اتاق، در اتاق فرار هم عیناً همین موضوع صدق می کند. شاید در ابتدا صرفاً فرار کردن از یک اتاق مطرح بوده که از بازی های موبایل الهام گرفته شده باشد، اما حالا با رشد این صنعت تفریحی و تنوع و تعدد موضوعات، یک اتاق به چند اتاق ، یک خانه ، یک سوله و خلاصه هر فضایی که فکرش را می کنید مبدل شده. مبلغ رزرو 2 نفر به صورت آنلاین به عنوان بیعانه دریافت می شود و مابقی هزینه به ازای تعداد شرکت کنندگان بازی، حضوری دریافت می شود.

اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند. یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است. بازی های ما در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده بر اساس دو ژانر ترسناک و دلهره آور هستند. همواره تلاش کرده ایم تا برترین اتاق فرار ترسناک در تهران باشیم و بر اساس سلیقه مخاطب کار کنیم.

اتاق فرار Home