اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان سقف کناف رویاهوس

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس طرح و ساخت است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. در صورت خراب شدن لوله و غیره قسمت آسیب دیده به راحتی قابل شناسایی و تعمیر می باشد. در صورت آسیب دیدن دیواره های کناف ، منطقه آسیب دیده می تواند به راحتی تعویض و تعمیر شود.

اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان سقف کناف رویاهوس

علاوه بر سبک بودن پنل Knauf ، اتصال انعطاف پذیر پنل ها به پروفایل ها باعث کاهش نیروی زلزله نیز می شود. را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش های خرید بهترین کناف و روش اجرای آن را برای شما توضیح دهیم. سپس بایستی طبق نقشه های اجرایی شاسی کشی را انجام داد که برای آن باید از نبشی شماره ۴ در اطراف هر دهانه و داخل دهانه را با میلگرد نمره ۸ با فاصله های معین جوش داد. کناف 2022 کلیه حقوق مادی و معنوی برای کناف دکوراسیون محفوظ است، از همراهی شما سپاسگزاریم. تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند.

  • سقف کاذب ، از نظر موارد مصرف و نوع ساختار به دیوار جدا کننده کناف شباهت دارد.
  • گچ پوشش کناف را نمی توان با عنوان بتونه درزگیر در ساخت و ساز خشک استفاده نمود.
  • بعد ازآن از تراز کمک می گیرند و آن را در محلی که مشخص کرده اند نصب می کنند.
  • این موارد با توجه به استانداردهای سیستم ساخت و ساز خشک کناف محاسبه خواهد شد.
  • هنگامی که ملات بتونه درزگیر کناف گرفته (سفت شده) است دیگر نمی توان با اضافه نمودن آب آن را رقیق نمود و یا هم زد تا برای استفاده مجدد آماده شود و این ملات مناسب کار نمی باشد.
  • سقف کاذب خودآویز، وزن کمی دارد و سبک است؛ زیرا وزن تایلهای گچی و زیرسازی آن بسیار پایین است.

بدون شک از برترین امتیازات کناف سقف این بوده که از آن به عنوان یک پوشش ضد آب و ضد حریق یاد می شود و از این طریق می تواند ایمنی شما راتا درصد بالایی افزایش دهد. قطعات کارخانه ای استاندارد برای اجرای انواع مقاطع تا و خم تزئینی تولید و عرضه می گردند.با استفاده از این قطعات،می توان پیچیده ترین طرح های معماری رابا دقت،سرعت و کیفیت بالا اجرا نمود. با نصب یک لایه صفحه سربی در فضای داخل دیوار کناف،می توان از عبور اشعه ایکس جلوگیری نمود.این نوع دیوارها در مراکز رادیولوژی استفاده می شود. از پانل های گچی FR مقاوم در برابر حریق و پانل های گچی FM مقاوم در برابر رطوبت و حریق و پانل های سیمانی نیز میتوان به منظور مقاوم نمودن در برابر رطوبت و حریق استفاده نمود. از مزایای سقف شبکه کناف سرعت زمان اجرا ، دسترسی آسان به فضای تاسیساتی بالای سقف کاذب ، تعمیر و رفع نشت احتمالی آب و فاضلاب ، تعویض سیم کشی برق و … می باشد .

در آخرین مرحله هم، لامپ های سقف کناف رو در محل هایی که قبلا برش زدیم و خالی کرده بودیم نصب می کنیم و بعد هم سقف کناف ما کاملا آماده هست. تاسیساتی که نیاز است در زیر کار استفاده شود می تواند بدون نیاز به تخریب و شیار زنی های سنتی از فضاهای بین کناف و سقف و یا دیوار اصلی عبور کند. کناف ها یک عایق خوب برای صدا و حرارت هستند به همین دلیل امروزه بیشتر در آپارتمان ها از این مصالح نوین استفاده می شود تا علاوه بر جلوگیری از مزاحمت برای همسایگان در برابر حرارت نیز عایق خوبی باشند. برای اینکه این مزیت تقویت شود از عایق های پلی استایرن و پشم سنگ در بین دو پانل گچی استفاده می شود. نحوه اتصال کناف ها بسیار انعطاف پذیر است و به راحتی به زیر سازهای فلزی و پروفیلی متصل می شود که این مزیت نیز بر روی بالا بردن مقاومت در برابر زلزله کمک می کند.

نکات مهم و کلیدی در اجرای کناف

در این مرحله باید درز هایی که وجود دارد را بتونه کاری کنید و کاملا بپوشانید تا یک سطح صافی ایجاد کنید. بعد از آن باید از یک لایه ماستیک استفاده کنید تا برای زیرسازی رنگ یک سطح صافی داشته باشید. در مرحله بعدی می توانید با توجه به سلایق خود رنگ های مختلف را انتخاب کنید و پنل خود را رنگ کنید. همانطور که مشاهده کردید نحوه اجرای سقف کاذب کناف بسیار آسان است و نیازی به نیروی کار زیاد ندارد. در اجرای کناف باید حتما به متریال هایی که استفاده می شود توجه زیادی داشت چرا که این متریال ها میزان مقاومت سازه را سقف کناف تعیین می کنند. یکی دیگر از خدمات لوکش دکو آرت ایران در خصوص کناف کاری تهران اجرای طرح های سقف کناف مغازه و فروشگاه میباشد .

بازسازی خانه با اجرای کناف سقفی

به علاوه، می توان انواع طرحها و نورپردازی ها را بعد از اجرای کناف روی سقف و دیوار ایجاد کرد. کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین سقف های کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف انجام می پذیرد.

در این قسمت به عنوان یک مقدمه، خلاصه ای از روند اجرای نوعی سقف کناف یکپارچه رو، به صورت تصویری و در 3 مرحله برای شما به نمایش گذاشتیم. در قسمت های بعدی متوجه میشین که این سقف، نوعی سقف کناف یکپارچه ­ی دکوراتیو هست. اگه میخواین مراحل زیرسازی و اجرای این سقف رو به طور کامل بدونین و با اجزای سازنده­ ی بخش های مختلف اون آشنا بشین، حتما 2 تیتر بعدی رو مطالعه بفرمایید. یکی از مزیت های کناف کاری این است که مانند روش های سنتی دیگر زباله های ساختمانی تولید نمی شود و همین امر علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث حفاظت از محیط زیست می شود. در این رهگذار، کلیه اعضای گروه شرکت متعهد به حفظ یکپارچگی و غنای دانش فنی خود و شرکت، در بالاترین سطوح استاندارد می باشند.

سقف کاذب کناف | فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401