بررسی تخصصی و خرید سندر باکس A4 محصول شرکت قدرتمند راویار الکترونیک | asilight

تلویزیون های شهری را از لحاظ سیتم پخش می توان به دو دسته استاتیک و اسکن تقسیم نمود. قصد داریم در اینجا عوامل تاثیرگذار بر کیفیت تصاویر نمایشی در تلویزیون شهری را برای شما معرفی نماییم. تلویزیون های شهری از قطعات اصلی و مهمی تشکیل شده است که در اینجا آنهارا برای شما شرح می دهیم. ‎فروشگاه پویا سیستم همواره پشتیبان محصولات ایرانی بوده است و در این راستا همه تلاش خود را برای جایگزینی محصولات ایرانی به جای محصولات چینی انجام داده و آمادگی خود را برای تامین قطعات مورد نیاز و فروش اعلام می دارد . این قابلیت منحصر به فرد برای نمایشگرهای ثابت بسیار مناسب و مقرون به صرفه هست. پشتیبانی از کنترل از راه دور مادون قرمز، دما، رطوبت، روشنایی، سنسور PM Value و غیره.فرمت ویدئورمزگشایی سخت ویدیویی HD، خروجی نرخ فریم 60 هرتز.

ما برای هر کدام از این پنل ها از یک کارت کنترل استفاده می کنیم که پیشنهاد کیان ال ای دی کارت کنترلی huidu R500 می باشد . (شما می توانید برای مدل های دیگر با بخش مشاوره مجموعه کیان تماس حاصل فرمایید)کارت های R500 از یک پورت خروجی و یک پورت ورودی ورودی صدای استریو برخوردار می باشد . یکی از بهترین انتخاب های برای ساخت نمایشگرهای تلویزیون شهری سایز های متوسط سندرباکس های شرکت HD هستن علاوه بر اینکه به صورت آنلاین و آفلاین استفاده می شوند بدون نیاز به ویدیو پرسسور عمل تبدیل سایز تصویر ورودی به سایز نمایشگر را نیز انجام می دهند. با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدیدکنندگان سایت مجموعه تخصصی تلویزیون و تابلو روان کیان اسکرین . پیرو بحث مطلب قبل که در مورد تلویزیون های شهری رنتال و به معرفی این نوع تابلو ها پرداختیم حال مهم ترین بخش در این باره سینک کردن و مچ کردن این پنل ها می باشد که باید به درستی مچ شوند تا در زمان نمایش اطلاعات دچار مشکل و نا هماهنگی نشویم . این باکس در دو مدل وای فای و سیم کارت خور عرضه می شود که مدل 3G آن گرانتر میباشد .

ماژول P6.6 outdoor Qiangli

یکی از جدید ترین و جذاب ترین تلویزیون های شهری که در برخی از کشور های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع تلویزیون های شهری همانطور که از اسمشان معلوم می باشد به صورت مشبک تولید و ساخته می شوند . نام کاربری یا ایمیلی که در پروفایل خود استفاده کردید را وارد کنید. در این بخش می خواهیم تاثیرات تابلو روان ها را با طرح ها و اشکال مختلف رو برای شما تشریح کنیم . که در دنیای تکنولوژی در تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل اشکال و چشم نواز بودن انها می باشد.

  • یکی از جدید ترین و جذاب ترین تلویزیون های شهری که در برخی از کشور های پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می گیرد .
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • این نوع تلویزیون های شهری همانطور که از اسمشان معلوم می باشد به صورت مشبک تولید و ساخته می شوند هایدو | HUIDU .
  • و یکبار خاموش و روشن نمودن این تنظیمات اعمال شده و خود دستگاه این کار را بدون افت کیفیت انجام می دهد.

بررسی تخصصی و خرید سندر باکس A4 محصول شرکت قدرتمند راویار الکترونیک | asilight در این مورد می توان گفت که تلویزیون شهری یکی از عضو جدا ناپذیر کسب و کار ها شده است و این خود یک مزیت می باشد که می توان با استفاده از یک تلویزیون شهری مجتمع به جای چندین تابلو استفاده کنیم . شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان در مورد پروژه های مد نظر خود می توانید به صورت رایگان از اطلاعات همکاران و متخصصین کیان اسکرین استفاده کنید . پشتیبانی از زوم خودکار همزمان تصویر، پخش زنده صفحه نمایش بدون پردازشگر ویدیوفرمت ویدئو رمزگشایی سخت ویدیویی HD، خروجی نرخ فریم 60 هرتز.

اطلاعات فنی

جهت پخش محتوا به صورت انلاین در تلویزیون شهری رنتال با اجاره ای ما برای هر کدام از این پنل ها از یک کارت کنترل استفاده می کنیم که پیشنهاد کیان ال ای دی کارت کنترلی ،linsen -huidu-nova و … انتخاب این نوع کارت کنترلی به دلیل استفاده از نرم افزار کاربر پسند و محیط راحت نرم افزار و همچنین سخت افزاری قوی و سهولت در تهیه می باشد . (شما می توانید برای مدل های دیگر با بخش مشاوره مجموعه کیان تماس حاصل فرمایید)کارت های کنترل غالبا از یک پورت خروجی و یک پورت ورودی ورودی صدای استریو برخوردار می باشد .

انتخاب تلویزیون شهری