بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022

برای کسانی که می‌خواهند طعم شیرین داشتن پردازنده eight هسته‌ای از سری Core i7 را تجربه کنند، توصیه می‌کنیم سراغ لپ تاپ های مخصوص بازی کمپانی مشهور MSI بروند. هرچند، همین پردازنده قوی حین کارهای سنگین می‌تواند قدرت خود را به رخ بکشد. از آنجایی که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مبلغ قابل توجهی بپردازید، باید در هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید. برای مثال زمانی که قصد خرید لپ تاپ‌های نو و آکبند را دارید، باید پلمپ بودن جعبه و وجود ضمانت‌نامه معتبر را بررسی کنید.

رم آن eight گیگابایت است که البته به راحتی می‌توان آن را ارتقا داد و حتما توصیه می‌کنیم بلافاصله بعد از خرید رم را ارتقا دهید. پردازنده این محصول i3 است و می تواند به طور معمولی پردازش های شما را انجامد دهد. ممنون بابت توضیحات و راهنمایی خوبتون ، من لپ Blade 15 Advanced Model رو سفارش دادم .

چرا نباید لپ تاپ استوک بخریم؟

بسیاری از لپ تاپ‌های ارزان قیمت کارت گرافیک مستقل ندارند و به همین دلیل توان گرافیکی آنها محدود است. ولی تقریبا تمام لپ تاپ‌های بازه قیمتی 30 میلیون (البته بجز برخی مدلهای فوق سبک)، مجهز به کارت گرافیک‌های مستقل قوی هستند که به راحتی توان انجام کارهای گرافیکی متوسط و متوسط رو به بالا را دارند. به خصوص دو کارت گرافیک قدرتمند Nviaia 1650 و Nvidia 3050Ti برای این منظور بسیار مناسب هستند. اندازه لپ تاپ و صفحه نمایشگر آن نکته‌ دیگری است که باید به آن توجه کرد. لپ تاپ هایی با اندازه پایین تر از 14 اینچ و بالاتر از 17 اینچ برای کارهای متفاوت خیلی مناسب نیستند. بهترین انتخاب لپ تاپ هایی با اندازه صفحه نمایش 14.1 اینچ تا 15.6 اینچ کفپوش صندوق عقب است.

  • در کنار این گرافیک، پردازنده نسل یازده شرکت اینتل، رم بالا و اس اس دی از نوع PCIe خیال شما را بابت اجرای هر بازی و نرم افزار سنگین تا حدود زیادی راحت می کند.
  • با این حال، لپ‌تاپ‌های لنوو مانند آنچه در اینجا ذکر شد، عملکرد بسیار خوبی را برای گزینه‌های سطح پایه ارائه می‌دهند.
  • ایسوس با همه ی طراحی عالی برای این لپ تاپ ، به سخت افزار آن نیز اهمیت داده است که برای کاربری روزانه ، مالتی مدیا و گیمینگ مناسب است.
  • این لپ تاپ میتوان یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی باشد که تا مدت ها بعد اتمام دانشگاه نیز در کنار شما باقی بماند.
  • در نتیجه بالا آمدن ویندوز و همینطور باز شدن نرم افزارها و بازی‌های سنگین با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود.
برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 35 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند. از همه مهم‌تر، ظاهر لپ‌تاپ‌های گیمینگ هم در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان تغییر می‌کند و با طراحی‌های خاص و فضایی به‌ همراه کیبورد با نور‌ پس‌زمینه‌ی رنگارنگ مواجه می‌شوید. Dell G15 بی شک یکی از بهترین محصولات ممکن در میان لپ تاپ هایی تا رنج قیمتی 30 میلیون تومان خواهد بود که سی پی یو مرکزی آن از نسل 5 اینتل Core i H بوده است. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ دل نیز از نوع انویا جی فورس GTX 1650 بوده است که براساس آن میتوانید بسیاری از بازی های گرافیکی سراسر جهان را با کیفیت عالی نصب و راه اندازی نمایید.

این مادربرد دارای 4 اسلات رم است که در مجموع می توان تا 128 گیگابایت حافظه رم روی آن نصب کرد، همچنین دو سوکت حافظه ذخیره سازی M.2 نیز روی آن تعبیه شده که می توانید انواع حافظه های SSD با سوکت M.2 را روی آن نصب کنید. علاوه بر این، در روی مادربرد نیز پورت های زیاد و متنوعی برای اتصال انواع دستگاه ها اعم از پورت HDMI، DVI و تعداد زیادی پورت USB وجود دارد. همیشه به خاطر تنوع بسیار بالا، بررسی و انتخاب بهترین لپ تاپ برای بازی در بازه‌های قیمتی مختلف، کاری بسیار دشوار برای علاقه‌مندان به بازی بوده است. اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمت‌های مختلف آشنا کنیم. به طور کلی برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ تا forty میلیون تومان توجه به ویژگی های اختصاصی و امکانات پیشرفته برای کاربردهای تخصصی و کارهای سنگین اهمیت زیادی دارد. دارا بودن حافظه گرافیک 2 تا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD در بهترین لپ تاپ بین 30 تا forty میلیون تومان موجب افزایش سرعت و قدرت سیستم و اجرای کارهای سنگین می شود.

لپ تاپ 173 اینچی ام اس آی مدل Gs76 Stealth

خرید این لپتاپ برای آن دسته از کاربرانی که تنها به کارت گرافیک قدرتمندتری نیاز دارند توصیه می‌شود. این سری را می‌توان سری ارزان‌قیمت‌تری مدل ایسوس R نامید که در محدوده 19 میلیون تومانی قرار می‌گیرد. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است. پردازنده این لپ تاپ four مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است.

مدل TUF Gaming FX706HEB-HX126 دارای پردازنده نسل یازدهم Core i7 است که 8 هسته پردازشی با حداکثر کلاک 4.6 گیگاهرتز دارد. همچنین رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برای این مدل در نظر گرفته شده که به راحتی تا 32 گیگابایت بیشتر می‌شود. در این لپ تاپ از یک پردازنده Intel Core i H استفاده شده که با sixteen گیگابایت رم DDR4 مشغول به اجرای دستورات می‌شود. حالا این پردازنده و رم با یک گرافیک GTX 1660ti MAX-Q Design با 6 گیگابایتی ترکیب شده تا بازی‌های نیز به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022