بهترین لپ تاپ مهندسی تا 16، 17، 18، 20، 21، 22، 23 و 24 میلیون 1401

از همان ۱۰۲۴ واحدِ پردازشیِ سایه‌زن استفاده می‌کند، ولی به خاطر فرکانسِ کاری بالاتر (۱۶۶۵ مگاهرتز در نسخه‌ی دسکتاپ، در برابر ۱۵۶۰ مگاهرتز در نسخه‌ی لپ‌تاپ و ۱۲۴۵ مگاهرتز در نسخه‌ی Max-Q) به وضوح قوی‌تر است. مشخصات دیگر آنها مثل عرض باند حافظه و سرعت ساعتِ کاری نیز بین آنها تقریبا یکسان است. 8 گیگابایت برای اکثر کاربران کافی است ولی در صورت نیاز بعدا هم می‌توانید رم را به 12 گیگابایت ارتقادهید. رم آن 8 گیگابایت است که یک امتیاز است و کارایی لپ تاپ را افزایش می‌دهد.

حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. بله در این لیست ما بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت از جمله بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون و بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را نیز بررسی کرده ایم. بازار پی‌سی گیمینگ فقط به پی‌سی‌های رومیزی محدود نمی‌شود و چند سالی است که لپ تاپ های گیمینگ هم با استقبالِ روز افزونِ گروهی از کاربران مواجه است. کاربرانی که قابلیت جابجایی دستگاهشان مثل کنسول‌های بازی اولویت اول را دارا است و می‌خواهند بازی‌های محبوبشان را در هر کجا که هستند در کنار خود داشته باشند و بتوانند با دوستانشان به صورت آنلاین به رقابت بپردازند. به صورت کلی اکثر لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون کارت گرافیک مستقل ندارند و یا به کارت‌های بسیار ضعیف مجهز هستند، به همین دلیل توانایی آنها برای کارهای گرافیکی محدود است.

اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. بهترین لپ تاپ MacOs برای خرید کدام است؟ به یکی از خوش ساخت‌ترین، سبک‌ترین و در عین حال قوی‌ترین لپ تاپ‌های موجود در این مطلب می‌رسیم. مک بوک ایر 2020 اپل تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد. در بخش سخت افزاری اپل با معرفی M1 همه‌ی کاربران را شگفت زده کرد و نشان داد که به واقع در ساخت تراشه‌ها تا چه حد توانایی دارد. تراشه‌ی M1 اپل یک تراشه‌ی واقعا بی نظیر است که می‌توانید خیال شما را از بابت انجام هر کاری آسوده کند و زمانی که این سخت افزار را در کنار سیستم عامل اپل در نظر بگیریم عملکرد مک بوک ایر واقعا تحسین برانگیز خواهد بود.

پردازنده و CPU مناسب

لیستی که در ادامه مطالعه می‌کنید، مربوط به تیر ۱۴۰۱ بوده و این محصولات از میان نزدیک به صد لپ تاپ موجود در بازه قیمتی 16 تا 30 میلیون انتخاب شده‌اند. در ادامه، بهترین لپ تاپ مهندسی تا ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم. با این حال، با وجود این مشکلات، از نظر عملکرد وقیمت، شکست دادن این لپ تاپ ایسوس بسیار سخت خواهد بود.

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون

بهترین لپ تاپ مهندسی تا 16، 17، 18، 20، 21، 22، 23 و 24 میلیون 1401

عناوینی همانند لپ تاپ مهندسی و لپ تاپ دانشجویی عبارت هایی هستند که بر اساس نیاز مردم بر دسته ای از لپ تاپ ها مینی لپ تاپ گذاشته می‌شود. هنگامی که از لپ تاپ مهندسی صحبت می‌کنیم منظور بهترین لپ تاپ ها برای مهندسین یک رشته خاص نیست؛ بلکه ما به لپ تاپ هایی که وزن سبکی دارند، قدرت پردازشی مناسبی دارند و ظاهر شیک و مهندسی دارند لپ تاپ مهندسی می‌گوییم. مدل ها و مارک های مختلفی از لپ تاپ ها برای هرکسی و با هر بودجه خاصی وجود دارند.

  • تعادل عملکردی به واسطه پورت‌های USB Type-A و USB-C همراه با صفحه کلید راحت و صفحه نمایش عالی 1080p فراهم شده است.
  • با اینکه لپ‌تاپ‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی وجود دارد، به‌عنوان بهترین لپ‌تاپ تا ۱۵ میلیون تومان، پیشنهاد می‌کنیم که اچ‌پی مدل EF2126WM-A را تهیه کنید که تجربه‌ی نسبتاً کاملی از کامپیوتر قابل‌حمل را ارائه می‌کند.
  • همینجوری که من ازش استفاده میکنم شاید کارتون رو راه بندازه ولی اذییتون میکنه تا کارتون رو انجاام بده.
  • این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i5-1155G7 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره کاربران را به راحتی مرتفع نماید.

به جرأت میتونم بگم که این مقاله، چکیده بهترین لپ تاپ‌های بازاره که میتونید همین الان بخرید. این لپ‌تاپ ضمن بهره‌مندی از درگاه‌های متنوع‌، از حسگر اثر انگشت و کارت‌خوان نیز بهره می‌برد. وضعیت نابه‌سامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. با فرکانس کاری بین 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار نسل 12 اینتل است. نمایشگر 13 اینچی این لپ تاپ، لمسی است و قرار است در دو کانفیگ با کیفیت های FHD (1200 در 1920 پیکسل) و یا 4K (2400 در 3840 پیکسل ) وارد بازار شود.

مطمئناً هنگامی که لپ تاپ مهندسی شما یک کارت گرافیک همانند Nvidia GeForce MX450 داشته باشد بسیار بهتر از زمانی است که لپ تاپ شما یک کارت گرافیک مجتمع ضعیف در یک پردازنده Core i3 داشته باشد. اگر که شما با نرم افزار های گرافیکی نیز سر و کار داشته باشید هم که دیگر این موضوع بسیار بسیار بیشتر احساس می‌شود. بیش از 95 درصد از نوت بوک‌های آنها دارای کارت گرافیک پیشرفته و همچنین سخت افزار قدرتمند و جدید است. به طور کلی، این یکی از بهترین مارک های لپ تاپ است که ما به سادگی نمی توانیم آن را با هیچ برند معمولی دیگری مقایسه کنیم.

بد نیست در کنار این موارد به روشنایی پنل هم توجه داشته باشید تا مخصوصا در محیط‌های باز بتوانید با لپ تاپ به خوبی کار کنید. لپ تاپ هواوی MateBook 13 باریک، سبک و جذاب بوده و به دلیل امکانات زیادی که به کاربر ارائه می دهد، در سال 2021 جزء بهترین مدل لپ تاپ قرار گرفته است. این لپ تاپ دارای ویژگی های مثبت بسیاری از جمله شارژ تاپ سی 65 وات توربو، باتری بادوام و پشتیبانی از فرمان های چند لمسی است. در بازه‌ی قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان تا ۱۸ میلیون تومان گزینه‌ی چندان درخورتوجهی وجود ندارد که برتری خاصی دربرابر مدل‌های معرفی‌شده داشته باشد، ازاین‌رو، می‌توان با افزایش رم یا حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دستگاه‌های موجود را ارتقا داد. پیشنهاد می‌کنیم با حدود ۵۰۰ هزار تومان افزایش بودجه لپ‌تاپ VivoBook Max X543MA ایسوس را بخرید که دستگاهی دقیقاً با امکانات مدل معرفی‌شده‌ی قبلی و در‌عوض نمایشگر TFT LCD با وضوح فول HD است. همچنین در بخش درگاه‌ها، تنها یک درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 روی بدنه‌ی ویووبوک دیده می‌شود.

مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. در زیر لیست کاملی از ویژگی هایی است که باید قبل از خرید لپ تاپ بازی بررسی کنید. 3- برای کلاس های آنلاین شما به گرافیک اختصاصی نیاز ندارید اما چنانچه در آینده قرار است با برنامه هایی نظیر فوتوشاپ یا برنامه های تدوین ویدئو و مهندسی کار کنید، بهتر است لپ تاپ شما حداقل گرافیک اختصاصی 2 داشته باشد.

قیمت بهترین لپ تاپ بازار در ایران در چه حدودی است؟