بهترین مارک آون توستر در بازار + مقایسه راهنمای خرید ویرگول | اصیل بخرید

امید است نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید و با مطالعه آن بتوانید بهترین آون توستر بازار را خریداری نمایید. آون توستر Luxtai از ارتفاع 310 و عمق 440 میلی متری بهره می برد و وزن این آون توستر 3 کیلوگرم است. قابلیت تنظیم حرارت را داشته و بیشترین میزان حرارت آن 80 تا 320 درجه سانتی گراد است.

  • درست است که داشتن صفحه نمایش های پیشرفته و آپشن های قدرتمند، دستگاه را پیچیده تر می کند، اما با این حساب می تواند بسیار مفید باشد و کار را آسان کند.
  • از امکانات دیگر آون توستر کاراجا می توان به جوجه گردان، صفحه نمایش دیجیتالی، ۹ عدد برنامه پخت، فن کانوکشن، قابلیت تنظیم حرارت، زمان بهترین مارک آون توستر سنج و … اشاره کرد.
  • توان 850 وات، این توستر را به یکی از قدرتمندترین و کاربردی ترین توسترها تبدیل نموده است.
  • فشار ساده یک دکمه به شما امکان می‌دهد تنظیمات از پیش تعیین شده را مطابق با غذاهای مورد علاقه و اغلب پخته‌شده‌تان سفارشی کنید.
  • دمای داخل محفظه حداکثر تا 250 درجه‌ی سانتی‌گراد و تایمر دستگاه تا ۹۰ دقیقه قابل تنظیم است.

توستر خوب تکنو مدل TE-354 مدل TE-354 که در لیست بهترین مارک توستر ایرانی قرار می‌گیرد، ۱۰ برنامه پخت و پز متفاوت دارد. توستر خوب پارس‌خزر مدل Vesta یکی از بهترین و معروف‌ترین آون توسترهای پارس‌خزر که بدنه خارجی از جنس مقاوم با پوششی ضدلک دارد. به دلیل محبوبیت روزافزون این وسیله برقی، برندها و شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید و عرضۀ انواع آون توستر و توستر نان کرده‌اند. در زیر ما چند نمونه از بهترین مارک توستر را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی هستید و از جمله خانم هایی هستید که دوست دارید انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ را طبخ کنید آون توستر از جمله بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های آون توستر استفاده از آن در منازل مسکونی است.

فقط توان مصرف آن 2000 وات است که نسبت به همرده های خود که 1500 وات مصرف می کنند، مقداری بیشتر است. لازم به ذکر است که بدنه این توستر درجه یک ضد زنگ بوده و کیفیت بالایی دارد و از محصولات خانواده برند پاسر خزر است که محصولات خود را تحت لیسانس بوش آلمان تولید میکند. ⦁ دارای انواع مختلف با مارک های متفاوت بوده پس می توانید یک آون توستر خوب با قیمت مناسب پیدا کنید. آون توسترها در واقع فرهای کوچکی هستند که می توانید از آنها برای گرم کردن یا برشته کردن نان استفاده کنید.به کمک آون توستر نه تنها می توانید غذا را سریعتر آماده کنید بلکه در زمان و انرژی نیز صرفه جویی کنید.

بهترین مارک آون توستر در بازار + مقایسه (راهنمای خرید)

در کف آون توستر، سینی وجود داشته باشد، که از ریختن نان یا غذا جلوگیری شود. دستگاه برای استفاده‌ی راحت‌تر از یک سینی برای پخت مستقیم موادی چون نان و شیرینی و یک قفسه‌ی فلزی برای قراردادن ظرف غذا یا پیرکس برخوردار است. این امر باعث می شود که از برشته کردن آرام نان یا آجیل در دمای پایین گرفته تا کباب کردن ماهی در دماهای بالاتر تنظیمات خوبی داشته باشید.

مارک آون توستر پارس خزر

استفاده از سینی های قابل جدا شدن امکان گریل کردن را نیز به این محصول داده است. تمامی محصولات برند نوبل کینگ دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. آون توستر «نوبل کینگ» مدل «NF-۱۰۰۴» با گنجایش زیادی که دارد می‌تواند غذاهای زیادی را آماده کند. باقدرت بالایی که مدل NF-۱۰۰۴ دارد حرارت داخل آون را تا حدی بالا می‌برد که حتی می‌تواند گوشت را کباب کند. ظرفیت ۴۰ لیتری این آون توستر امکان قرار دادن غذا با حجم بالا را نیز ممکن می‌سازد و به‌راحتی می‌توان از جوجه‌گردان استفاده کرد تا مرغ بریان شده را برای وعده‌های غذایی آماده کرد.

بهترین مارک آون توستر در بازار + مقایسه راهنمای خرید ویرگول | اصیل بخرید