بهترین مارک لپ تاپ گیمینگ 2022 کدامند؟

این محصول از پردازنده اینتل Core i5 استفاده میکند و نسبتا میتواند قدرت و سرعت کافی را برای تسکها و برنامههای شما فراهم کند. حسگر اثر انگشت در این لپ تاپ تعبیه نشده است، اما وب کم با کیفیت 720p و اسپیکر با کیفیت هم داریم که از آن رضایت کافی خواهید داشت. یکی از سریهای گسترده و پرفروش شرکت دل لپتاپهای گروه اینسپریون هستند که کاربری عمومی تا حرفهای را پوشش میدهند و از دسته بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان هستند. اچپی به لطف لپتاپهای Omen بهسرعت توانست به برندی محبوب در بازار کامپیوترهای مخصوص بازی تبدیل شود؛ اما Omen تنها لپتاپ گیمینگ جذاب اچپی نیست؛ برای گیمرهایی که توان پرداخت هزینه زیاد Omen را ندارند، اچپی سری پاویلیون گیمینگ را معرفی کرد که امکانات خوبی را در قالب لپتاپی میانرده ارائه میدهند.

زفیروس G14 بدنهای باریکتر و سبکتر، باتری کارامدتر، نمایشگری باکیفیتتر و فناوری AniMe Matrix را دارد، ولی از طرف دیگر، پردتور هلیوس ۳۰۰ ارزانتر است، سیستم خنککننده بهتری دارد و میتوانید نور پسزمینه کیبورد آن را به هر شکل دلخواهی شخصیسازی کنید. چنین سختافزار و نرخ نوسازی زیادی در نمایشگر پاویلیون گیمینگ ۱۶ تا برخی بازیهای سبک مثل فیفا ۲۱ و Overwatch را به روانترین شکل ممکن تجربه کنید. با قیمتی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان میتوانید مدلی را با پردازنده قدرتمند رایزن ۷ مدل ۴۸۰۰HS، مقدار زیادی SSD و کارت گرافیک GeForce GTX 1650 تهیه کنید. در حال حاضر، با قیمتی نزدیک به ۳۰ میلیون تومان میتوانید مدلی از سری پاویلیون گیمینگ ۱۶ را با کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Ti نسخه Max-Q، پردازندهی نسل دهم Core i5 و نمایشگری ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز تهیه کنید. پیشنهاد ما یکی از سه مدل پاویلیون گیمینگ ۱۶ اچپی، لیجن ۵ لنوو یا زفیروس G14 ایسوس است.

این لپ تاپ با وزن ۱.۷ گرمی روانه بازار شده است و ابعاد ۳۶ در ۲۳.۴ در ۲.۳ سانتیمتری دارد. صفحه نمایش لپ تاپ دل Insprion 3501 دارای کیفیت خوبی از نظر روشنایی و کنتراست وکیفیت نمایش است، تقریبا همان چیزی است که انتظار دارید. موضوع بعدی استفاده از کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® MX330 که جزو محصولات میان رده بازار محسوب میشود و چنانچه علاقهای به اجرای بازیها با بالاترین کیفیت و بهترین نوع اجرا نداشته باشید، به راحتی میتوانید بسیاری از بازیهای گرافیکی و چشمنواز موجود در بازار را با اغماض از برخی از کمیها و کاستیها از جمله کیفیت بافتها و تکسچرها، به راحتی اجرا کرد و از تجربه آنها لذت برد. لپ تاپ های گیمینگ عموما دارای وزن بالایی هستند و از آنجا که آنها را کوچکتر از سایز 15.6 اینچی انتخاب نمی کنیم باید انتظار این وزن بالا را داشته باشیم . برای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو با ارزان قیمت به صفحه خرید لپ تاپ لنوو مراجعه کنید.

وزن آن ۲.۳ کیلوگرم بوده و همراه با کیف یا کوله پشتی، ابعاد ۲۵۹ در ۲۵۶ در ۲۲ میلیمتری آن را به راحتی میتوانید به موفقیتهای مختلف حمل کنید. این سایز برای سایر وسایل موجود در کوله پشتی شما فضای خالی ایجاد میکند و بار وزنی را به حداقل میرساند. اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ با برند ام اس ای با قیمت زیر 35 میلیون تومان هستید، باید GF65 THIN 10SDR را در لیست انتخابهایتان قرار دهید. فرمانهای چند لمسی هم طبق انتظار برای این لپ تاپ تعبیه شده است. این لپ تاپ گران قیمت، در پیکربندیهای مختلفی به بازار عرضه میشود.

صفحه نمایش با کیفیت این محصول در کنار استفاده از پردازنده قدرتمند نسل یازدهم آن را به محصول جالب توجهی تبدیل کردهاست. اندازه صفحه نمایش این محصول ۱۵.۶ اینچ است و با پنل فول اچ دی میتوانید محتواهای خود را با کیفیت بالایی در آن تماشا کنید. صفحه نمایش، کیفیت صدا، صفحه کلید، پد لمسی و طراحی کلی لپ تاپ نیز مهم است بنابراین هنگام خرید بهترین مارک لپ تاپ گیمینگ به این موارد توجه کنید. تمامی این موارد لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 GA در کنار رم 16 گیگابایتی DDR4 میتواند یک لپتاپ قدرتمند با صفحهنمایش Full HD برای شما به ارمغان بیاورد. پردازنده مرکزی مدل IdeaPad gaming 3-15IHU6 یک پردازنده Core i5 11300H است که در فرکانس 3.1 تا 4.4 گیگاهرتز کار میکند. باتری 36 وات ساعتی لنوو مدل Ideapad L3 هم دقیقا چنین امری را تحقق بخشیده است. ضخیم، دارای باتری ضعیف و SSD بسیار خوب.

البته در مقایسه با حدودا 250 گرم به وزن محصول اضافه شده که با توجه به سیستم خنک کاری جدید و سخت افزارهای قدرتمندتر، این مسئله قابل درک است.به لطف استفاده از پلاستیک با کیفیت در قاب پشتی و داخلی و همچنین حذف درایو نوری ضخامت دستگاه 22mm میباشد که در کنار وزن مناسب، برای حمل و نقل و جا به جایی های روزمره گزینه مناسبی به شمار می بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون رود. همه این موارد با در نظر گرفتن قیمت مناسب این محصول در مقایسه با امکانات آن، Asus X515EP را به یک گزینه جذاب تبدیل میکند. لبههای باریک و کوچک این لپ تاپ باعث شده بیش از 88درصد از پنل جلویی محصول را صفحه نمایشگر شکل دهد و از این رو طراحی R565EP بسیار بهینه است.. بعید است که چنین سختافزار قدرتمندی برایتان کافی نباشد؛ چراکه RTX 3070 میتواند بازی پرطرفداری مثل Doom Eternal را با حداکثر تنظیمات گرافیکی و نرخ ۱۵۰ فریم بر ثانیه اجرا کند و با توجه به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی نمایشگر، میتوانیم نتیجه بگیریم که اکثر بازیهای روز به روانترین شکل ممکن اجرا میشوند؛ البته باید بدانید که توجه اصلی ایسوس در TUF Dash F15 قدرت سختافزاری بوده و خبری از امکانات جانبی هیجانانگیزی مثل نمایشگر ۴K یا شخصیسازی نور پسزمینه کیبورد نیست.

پس با ما با راهنمای انتخاب و خرید لپ تاپ برای بازی و گیمینگ همراه باشید. از همه مهمتر، ظاهر لپتاپهای گیمینگ هم در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان تغییر میکند و با طراحیهای خاص و فضایی به همراه کیبورد با نور پسزمینهی رنگارنگ مواجه میشوید. از دیگر مشخصات Blade 15 Advanced میتوانیم به کیبورد عالی با قابلیت شخصیسازی نور پسزمینه تکتک کلیدها، درگاههای فراوان، کیفیت ساخت عالی و نمایشگری با رنگهای زنده و دقیق اشاره کنیم. از دیگر مشخصات گیمینگ ۳ میتوانیم به نمایشگر ۱۵ اینچی با فناوری IPS و دقت Full HD و کیبورد جزیرهای با نور پسزمینه آبیرنگ اشاره کنیم که در کنار بدنه مشکی یا سرمهایرنگ آن، ترکیبی چشمنواز و بهاصطلاح «گیمر پسند» را ارائه میدهد. همچنین این صفحه نمایش TFT LED backlite LCD تصاویر را با کیفیت 1920 در 1080 پیکسل یا Full HD نمایش می دهد. ایده آل برای کسانی که گیم های سبک وزن (مانند Minecraft یا Fortnite) را دوست دارند.

در حال حاضر با قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، میتوانید مدلی از آن را با پردازنده نسل دهم Core i5 در کنار ۱۶ گیگابایت رم، حافظهای هیبریدی و کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی تهیه کنید. اکنون در بازار ایران میتوانید مدلی از TUF Dash F15 را با پردازنده نسل یازدهم Core i7 در کنار کارت گرافیک GeForce RTX 3060 با قیمتی حدود ۳۹ میلیون تومان تهیه کنید. اگر به دنبال قدرتمندترین لپتاپ تا سقف ۴۰ میلیون تومان میگردید، انتخاب بهتری از ایسوس TUF Dash F15 ندارید. اگر در لیست خواسته هایتان عملکرد CPU بالایی مد نظرتان است، بهتر است بدانید که این روزها تراشه های AMD Ryzen از اینتل بهتر عمل می کنند. پورتهای دیگر مانند HDMI هم در لپ تاپ تعبیه شده است و محدودیتی از نظر اتصال صفحه نمایش خارجی یا موارد دیگر نخواهید داشت. ابعاد کوچک این محصول کمک میکند حمل آن به راحتی در کیف دستی یا کوله پشتی راحت شود و بدون دردسر میتوان آن را به دانشگاه، مدرسه یا محل کار برد.

در این نوع لپ تاپها نور پسزمینه با قرمز است یا سفید. کیبورد ویووبوک K571GT از نوع جزیرهای سری چیکلت است و وجود نامبر پد در سمت راست، استفاده از این کیبورد برای تایپ سریعتر را امکان پذیر کردهاست. کیبورد ویووبوک K571GT دو مزیت دیگر هم دارد. درایو نوری هم مانند دیگر لپ تاپهای جدید بازار در این لپ تاپ تعبیه نشده است و فضای بیشتری صرفا برای پورتها فراهم میکند. این لپ تاپ در حقیقت تکامل یافته و نسل بعدی مدل K570 است که به لطف بهره بردن از پردازنده قدرتمند، کارت گرافیک بروز و سیستم خنک کاری مهندسی شده و مادربرد نیمه حرفهای به محصول مناسب برای گیمینگ و کارهای اداری بدل شدهاست.

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R528EP دارای دو اسپیکرداخلی با توان خروجی صدا 2 وات و با تکنولوژی ASUS SonicMaster است که می تواند صدایی رسا و با کیفیت را تولید نماید. VivoBook R528EP فاقد درایو نوری است و این موضوع میتوان برای برخی از کاربران یک نکته منفی بزرگ به شمار رود. شاید دیده باشید که سایت های انجمنی وجود دارد، اما نکته مهم این است که این نوع انجمن ها به شما صد در صد جواب نمی دهند و باید خودتان به دنبال پاسخ 100 درصدی بگردید. با توجه به مشخصاتی که مدنظر دارید، لپ تاپ زیر میتونه گزینه خوبی براتون باشه؛ یک غول فوق العاده که میتونه همه نیازهای شما رو برآورده کنه. تمام برندهای نام برده شده جزو ارکان بازار رقابتی و سخت تولید لپ تاپ محسوب میشوند و هر کدام محصولات متنوع و قدرتمندی را در طیف وسیعی از قیمت ارائه میکنند. برند تایوانی ایسوس سالها است که جایگاه خود را به عنوان یکی از موفقترین و شناخته شدهترین برندهای فعال در زمینه تولید محصولاتی دیجیتالی، بویژه لپ تاپ در بازار رقابتی و سخت تکنولوژی تثبیت کردهاست و کاربران زیادی از سراسر دنیا سالانه محصولات این کمپانی تهیه و مصرف میکنند.