بهترین مراکز خرید ایروان کدام‌ها هستند؟ مقتدر سیر

بهترین مراکز خرید ایروان کدام‌ها هستند؟ مقتدر سیر «تشیر استریت شاپینگ گالری» یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می‌شود که در زیر خیابان شمالی بهترین مراکز خرید ایروان دوم قرار دارد. هنگام قدم‌زدن در این خیابان با سایه‌بان‌های آبی‌رنگ و پله‌های برقی برخورد می‌کنید که کنجکاوی شما را برمی‌انگیزند. تشیر استریت، ۶ ورودی دارد و وقتی از پله‌های آن پایین می‌روید، به مرکز خریدی آرام و زیبا می‌رسید که کافه، رستوران و تعداد زیادی مغازه جذاب را در خود جای داده است. ایروان ارمنستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب و پرطرفدار بین ایرانی‌ها است. علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و متعدد در این شهر، مراکز خرید آن را می‌توان جزو جذاب‌ترین مکان‌ها برای گشت‌وگذار و خرید دانست.

خیابان نورس اونیو ایروان ارمنستان

فوت‌کورت، شهر بازی، سینما و سالن تئاتر از دیگر امکانات این مرکز ۳ طبقه خریدند. در فودکورت ایروان مال می‌توانید انواع غذاهای سنتی ارمنستان و غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. ایروان مال هرروزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و بهترین مرکز برای خرید سوغاتی تور ایروان می باشد .

اغلب کالا‌هایی که در فروشگاه‌های اطراف میدان گارگین نژده به‌فروش می‌رسند، دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب هستند. به همین دلیل نیز این منطقه جزء محبوب‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید ایروان برای قشر متوسط و گردشگران است. بازار گوم یا بازار گومی شوکا از خوشمزه‌ترین مراکز خرید ایروان است؛ چرا‌که در آن انواع مواد خوراکی، از نان‌های خوش عطر‌و‌طعم گرفته تا گوشت، سبزیجات، میوه، شیرینی و… به‌فروش می‌رسند. گشت‌و‌گذار در این بازار بسیار لذت‌بخش است؛ زیرا در غرفه‌های آن میوه‌های رنگارنگ و شیرینی‌های خوش‌رنگ‌و‌لعاب و… به‌زیبایی چیده شده‌اند.

مترونوم مال | Metronome Shopping Center

در این مرکز خرید علاوه بر برند اسکادا می توانید لوازم آرایشی، لوازم خانه و مواد غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر از برند بازهای حرفه‌ای هستید پیشنهاد ما در میان مراکز خرید ارمنستان شعبه‌ی اسکادا است. این مرکز خرید بهترین گزینه برای پیدا کردن لباس‌های محبوب این برند است.

در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارمنستان می‌پردازیم و مراکز خرید ارزان در ارمنستان را نیز بررسی می‌کنیم. اگر قصد سفر به این کشور را دارید همراه ما باشید تا بتوانید به سوال اینکه «از ارمنستان چی بخریم» پاسخ دهید. از فروشگاه‌های برند این مرکز می‌توان به زارا، نیویورکر ، پول اند بیر و… علاوه بر انواع پوشاک و لباس می‌توانید کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و غیره را نیز به فهرست خرید خود اضافه کنید. مرکز خرید تاشیر استریت یکی از مراکز خرید کم نام و نشان در ارمنستان میباشد که گردشگران کمتر به سمت آن میرود.

  • در مترونوم علاوه بر خرید از برندهای فوق العاده، می توانید از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید همچون سالن های سینما، انواع فودکورت و کافه تریا نهایت لذت را ببرید.
  • ایروان بزرگ‌ترین شهر کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی به ایران یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی است که مراکز خرید متنوعی را در خود جای داده است.
  • همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید.