بهترین گوشی موبایل شیائومی

ردمی نوت 8 پرو دارای حداقل حاشیه بوده و حتی دوربین سلفی آن نیز در بریدگی قطره ای شکل قرار داده شده است .این محصول از ویژگی فیلتر نور آبی هم برخوردار است. مرز میان سوژه و پسزمینه در هنگام عکس گرفتن از سوژههای ساده به خوبی تشخیص داده میشود و معمولا در تصویر نهایی خطایی از این نظر وجود ندارد، اما اگر کمی سوژه یا تصویر پسزمینه چالش برانگیز باشد، دوربین گاها در تشخیص مرز میان این دو phoner به مشکل برمیخورد.

قابلیتهای نوآورانه آن در تولید گوشی samsung آن را تا به امروز بین رقبایش سرافراز نگه داشته، به طوری که با وجود ورود برندهای دیگر، هنوز جایگاه خود را حفظ کرده است. تفاوت حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی در مقایسه با دیگر گوشیهای پرچمدار سری S21، استفاده از سنسور نوری ساخت شرکت Goodix است که طبیعتاً عملکردی ضعیفتر از سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در دیگر گوشیهای این سری خواهد داشت. این بدنه­ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت میشود تا گوشی در برابر خطوخش ایمن باشد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

در صورتی که کیفیت صفحه نمایش گوشی بالا باشد، کاربران هنگام استفاده از دستگاه احساس راحتی میکنند.رزولوشن این محصول ۲۳۴۰× ۱۰۸۰ پیکسل و کیفیت تصاویرش فول اچ دی میباشد. در سال ۲۰۱۹ گوشی ردمی نوت 8 پرو با امکانات خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه شد و با توجه به قابلیت هایی که داشت، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.البت برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله گوشی اچ تی سی را بخوانید. همچنین دوربین سلفی این دستگاه قادر به ضبط ویدیو های با کیفیت فول اچ دی ۳۰ فریم بر ثانیه میباشد.. همچنین با داشتن حسگر مجاورت گوشی با ترکیب دادههای حسگر جهت گیری تلفن و دوربین سلفی برای خاموش کردن صفحه نمایشگر در حین مکالمه استفاده میکند. همچنین گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو در روز های بارانی به خوبی شما را همراهی می کند بدون اینکه در صورت خیس شدن کامل هم کوچک ترین مشکلی برای آن پیش بیاید.

پردازنده گوشی ردمی نوت 8 پرو شامل یک کلاستر است که حداکثر سرعت ۲.۰۵ گیگا هرتز را ارائه می دهد و همین مورد خیال کاربر را از کارکرد خوب گوشی راحت می کند. سنسورهای این گوشی شامل یک سنسور اثر انگشت (در عقب)، شتابسنج، ژیروسکوپی، سنسور مجاورت و قطبنما هستند. پشتیبانی از قلم و ضد آب بودن هم باعث شده که این گوشی به گزینه بهتری برای خرید تبدیل شود. میدانیم که گلکسی اس ۲۱ اولترا گزینه چشمگیرتری از اس ۲۱ پلاس بوده و فناوریهای بهتری هم دارد، اما حقیقت آن است که این گوشی برای کسانی ساخته شده است که جیب بزرگی داشته و مشکلی از بابت ابعاد بزرگ آن ندارند. گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 علاوه بر اینکه دوربین متفاوتی دارد، دارای سخت افزاری پر قدرت و متفاوت نیز می باشد. در این گوشی اصلاً نگران نرمافزار پر زرق و برق نباشید. در این مقاله به بررسی اجمالی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو پرداختیم و به این سوال “آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است” پاسخ دادیم.

خرید گوشی سامسونگ در گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو حتی اگر مقداری آب از طرف درگاه شارژ یا هندزفری نیز به آن وارد شود باز هم مشکلی برای گوشی پیش نخواهد آمد. از محتویات جعبه گوشی ردمی نوت 8 پرو می توان به دفترچه راهنما، کابل شارژر، شارژر ۱۸ واتی، قاب محافظ و سوزن سیم کارت اشاره کرد. کیفیت صفحهنمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite دو سیم کارت Full HD Plus است. Xiaomi Redmi Note 8 Pro در رنگ های مختلف مانند مشکی، قرمز، آبی و سفید عرضه شده است. گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساختهشده و فاصله لبه صفحهنمایش در آن بسیار کم است. صفحه نمایش ردمی نوت 8 پرو IPS LCD بوده و وضوح آن تقریباً مشابه نسخه قبلی است. یکی از این برندهایی که بر ذهن بیشتر افراد جامعه حک شده است، برند شیائومی است که ردمی نوت 8 پرو یکی از بهترین محصولات اقتصادی این برند است.

بررسی لوازم جانبی گوشی

کمپانی چینی شیائومی گوشی mi a2 را همزمان در جولای 2018 معرفی و به بازار جهانی گوشیهای هوشمند عرضه کرد. در سال ۲۰۱۹ گوشی ردمی نوت 8 پرو با امکانات خوب و قیمت مناسب به بازار عرضه شد و با توجه به قابلیت هایی که داشت، طرفداران زیادی را به خود جذب کرد. برند شیائومی در کنار گوشی های پرچمدار، گوشی های قدرتمند میان رده را نیز وارد بازار میکند. گوشی شیائومی نوت 8 پرو 128 علاوه بر اینکه دوربین متفاوتی دارد، دارای سخت افزاری پر قدرت و متفاوت نیز می باشد.البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله خالی شدن باتری گوشی را بخوانید. کرد. یکی از محصولات این شرکت که فروش فوق العاده ای را تجربه کرده است، گوشی ردمی نوت 8 پرو است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس را میتوانیم نسخه قدیمیتری نسبت به نوت ۲۰ اولترا بدانیم که در همین راستا دچار کاهش قیمت شده است.

گوشی سامسونگ سری اس

کابل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلیمتری یکی از کاربردیترین و بهترین لوازم جانبی گوشی با برند شیائومی و برای کسانی مناسب است که هندزفری یا هدفونی دارند که با جک ۳.۵ میلیمتری کار میکند، اما گوشیشان درگاه USB-C دارد. این نوع کاور از دسته در مقابل انواع ضربه و تعریف دست محافظت میکند و جزو لوازم جانبی است که حتماً باید تهیه کنید. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشیهای متناسب با نیاز خود را بررسی کنید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. ضد آب این گوشی به کونه ای می باشد که در صورت ریختن اتفاقی مقداری آب روی این گوشی هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد و می توانید بدون هیچ مشکلی به استفاده از این گوشی ادامه دهید.

گفتنی است که شما میتوانید لوازم جانبی موبایل عمده را از چین بخرید و به قیمت مناسبی در ایران بفروشید. خرید لوازم جانبی موبایل در مرکز کوک موبایل، مطمئناً یک سرمایه گذاری عالی برای محصول مناسب است. هر چه تجهیزات و قطعات مربوط به لوازم جانبی تان کامل تر باشد می توانید استفاده راحت تری از گوشی خود داشته باشید. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده بهکار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. این بار اما سامسونگ سیاست متفاوتی را در این زمینه بهکار برد.

همچنین دارای سنجش ضربان قلب است که با فلاش گوشی هماهنگ شده است و کافی است تا انگشت خودتان را بر روی فلاش گوشی فشار دهید تا ضربان قلب شما ثبت شود. علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید. قضیه زمانی جالبتر می شود که بدانید گوشیهای قدیمیتر مجهز به این دکمه هم آپدیتی دریافت خواهند کرد تا بتوانند این دکمه را شخصی سازی کنند. شامل یک کلاستر است که حداکثر سرعت ۲.۰۵ گیگا هرتز را ارائه می دهد.

خرید گوشی شیائومی