خرید کتاب کمک درسی یازدهم انسانی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

در حال حاضر قبولی در کنکور بدون استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی کاری دشوار و زمان‌بر است. از این رو قصد داریم در این مقاله کتاب‌های کمک درسی یازدهم ریاضی را به معرفی کنیم. اگه هدفتون تقویت مهارت تست زنی ریاضی پایه یازدهم هست همین کتاب از انتشارات خیلی سبز توصیه میشه. برای کسانی که نیاز به تست های سطح بالاتر دارن، کتاب نردبام ریاضی یازدهم خیلی سبز هم به زودی منتشر میشه. سایر کتاب های خیلی سبز ریاضی یازدهم مثل کتاب ماجراهای من و درسام، کتاب شب امتحان و کتاب کار ریاضی بیشتر برای امتحان تشریحی مدرسه مناسب هستن. انتشارات خیلی سبز کتاب کمک درسی زیست یازدهم را منتشر نموده است .

کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران، از دیگر کتاب‌های کمک درسی مختص به دانش آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی است. این کتاب شامل بخش‌های توضیحات مطالب درسی، تمرینات متنوع در قالب سوالات کنکوری و تالیفی می شود. دانش آموزان پس از مطالعه مطالب توضیحی می‌توانند یک‌سره به سراغ سوالات تستی مرتبط با همان فصل بروند.

کتاب ریاضی یازدهم سری میکروطبقه بندی گاج درسنامه ‌های بی ‌نظیر و کاملی دارد. برای درس فیزیک یازدهم در ادامه مهم ترین کتاب های کمک آموزشی به همراه ویژگی هایشان ذکر شده است. زیست شناسی یازدهم سری میکروطبقه بندی گاج 768 صفحه دارد و توسط دکتر حمیدرضا زارع گردآوری شده است. ، کتاب «آی کیو ریاضی یازدهم گاج» بهترین گزینه ایست که درسنامه ی عالی و جامع دارد و تست های مناسبی برای هر فصل قرار داده است. بهترین کتاب زبان انگلیسی یازدهم، کتاب زبان انگلیسی مبتکران به تالیف شهاب اناری است. فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است.

کتاب زیست شناسی یازدهم تجربی سری میکرو طبقه بندی گاج

همچنین نکات تکمیلی و توضیحات کنکوری بخش دیگری از کتاب کتاب کمک درسی یازدهم را تشکیل می‌دهد. جذابیت‌های بصری در کنار مفاهیم درسی از جمله خصوصیات کتاب ماجرای من و درسام شیمی یازدهم خیلی سبز است. کتاب ترکیبی از آموزش محور و تست محور بوده و بیشتر برای جمع‌بندی و مرور مطالب مناسب است. همچنین نمونه سوالات کنکوری استاندارد همراه با پاسخنامه از دیگر امتیازها این کتاب محسوب می‌شود.

  • برای دانش آموزان متوسط، مثال های تفهیمی خوبی داشته باشد و برای دانش آموزان ضعیف، درسنامه بسیار قابل فهم و روانی داشته باشد.
  • در بخش هایی از درسنامه برای یادگیری بهتر دانش آموزان تست های آسان و یا سختی برگرفته از کتاب درسی یا کنکور هم وجود دارد که دانش آموز با مطالعه ی درسنامه میتواند به آن ها پاسخ دهد.
  • بهترین کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی و منابع از انتشارات گاج مارکت و خیلی سبز و … را در این پست برای شما دانش آموزان عزیز آماده کرده ایم.

خرید کتاب کمک درسی یازدهم انسانی + تخفیف ویژه فرآموز | ketabko

آمار و احتمال یکی از ساده‌ترین بخش‌های ریاضی است که برای یادگیری آن کافی است به مطالب درسی توجه شود و تعاریف به خوبی یاد گرفته شود. اما نکته اینجاست که به دلیل همین سادگی، طراحان باید سوالات مربوط به این درس را با کمی پیچیدگی و نکات انحرافی ترکیب کنند. درس دینی یازدهم در رشته تجربی باید به نحوی مطالعه شود که شما بتوانید چندین و چند دور آیات آن را مرور کنید در حدی که آیات آن را کاملا حفظ باشید. در برنامه ریزی سعی می کنیم تا توجه ویژه ای را برای مرور های دینی داشته باشیم. تیم مشاوران 3گام، شما را تعیین سطح می کنند هم از نظر پایه علمی و هم از نظر روانشناسی و یادگیری و تست زنی و سپس به شما می گویند که جزء داوطلبان قوی هستید یا ضعیف. برای انجام تستهای روانشناسی و یادگیری در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام ثبت نام کنید و سپس به بخش آزمون ها بروید.

بهترین کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی – منابع یازدهم تجربی