خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

لگیمات یا لیگمات یا لقیمات ، هر کسی یک طور آن را می‌نویسد. یکی از قدیمی‌ترین شیرینی های محلی ایران ، در بوشهر و بندرعباس زیاد طرفدار دارد. قزوین آنقدری شیرینی سنتی دارد که می‌شود یک مقاله جدا برایش نوشت. نون چایی یکی از سوغاتی‌های بامزه این شهر است، از بهترین شیرینی های محلی ایران .

ویترین رنگارنگ کوکی باکس پر از شیرینی‌های غیرسنتی مانند چیزکیک، مارس، تارت و غیره است و دیگر خبری از شیرینی‌های سنتی قدیمی مانند زبان نیست. این قنادی معروف محله یوسف آباد در ابتدا با شیرینی‌های خشک خوشمزه و باکیفیت خود در میان مردم محبوبیت پیدا کرد. بعدها با تولید کیک ناپلئونی، چیزکیک، کیک شکلاتی آلبالویی، شیرینی‌های تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ و غیره توانست به یکی از بهترین قنادی های پایتخت تبدیل شود. تنوع محصولات در این قنادی به 70 محصول می رسد که از معروف ترین آن ها می توان به ناتلی، شاتوت اشاره داشت.

علاوه‌بر کیک سبز، طعم پروک و گاتا، زولبیا و بامیه، باقلوا و سوهان عسلی ویول نیز نظیر ندارد و تجربه جدید و جذابی است. اگر دوست دارید این قنادی ۶۱ ساله را از نزدیک ببینید و طعم حقیقی شیرینی دانمارکی را بچشید، حتما به شیرینی قنادی دانمارکی ویلا سر بزنید. شیرینی بی بی دقیقا همان جایی است که کیفیت، خوشمزگی و جذابیت را در کنار هم می‌توانید پیدا کنید.

سبک آمریکایی و جدید این قنادی باعث شد تا یک روش جدیدی در فروش شیرینی رایج کند. قنادی کوکی باکس به جای فروش شیرینی به صورت کیلویی، امکان تک فروشی را برای مشتریان خود فراهم ساخت. به طوری که این تغییرات به شیرینی نیز نفوذ کرده است؛ بنابراین دیگر خبری از قنادی‌های سنتی محله‌های قدیمی تهران نیست.

خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا کجارو

کمی سخت است که کنوفه را در بین انواع شیرینی های محبوب ترکی یا دسرهای آن جای دهیم. البته در نظر داشته باشید که کنوفه ریشه عربی نیز داشته و در میان دسرهای محبوب عربی جای دارد. اگر شما نیز به طعم های شیرین و خوشمزه علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره بهترین شیرینی های ترکیه بدانیم.

قیمت شیرینی در شیراز به مواردی چون نوع شیرینی، میزان خریداری شده، زمان پخت آن، قیمت روغن، شکر و آرد بستگی خواهد داشت که این عوامل در همه شهرهای ایران بر قیمت شیرینی موثر خواهد بود. همچنین قیمت شیرینی در مناسبت های مختلف مانند ایام عید، شب یلدا، ایام سوگواری و … پیش‌تر در مورد محبوبیت قطاب گفته بودیم که به دلیل طعم بی‌نظیری که دارد، اکثریت افراد از آن به عنوان شیرینی عید نوروز برای منزل خود تهیه می‌کنند.

  • مدیر قنادی هانس به دلیل اصالت ارمنی آلمانی خود، شیرینی‌هایی به سبک آلمانی می‌پخت.
  • با رفتن به این قنادی قطعا مشتری همیشگی میشید.با رفتن به این شیرین فروشی جدیدترین دسترهای فرانسوی و تارت ها رو ملاقات خواهید کرد.
  • در نتیجه کوکی باکس مردم را عادت داد تا به جای خرید کیلویی شیرینی، این بار با دقت بیشتر و به صورت تک فروشی شیرینی خود را انتخاب کنند.
  • در نتیجه ترجیح می‌دهید که همیشه تنها از این شیرینی فروشی خرید کنید.
همچنين گذراندن دوره «كيكهای ضد جاذبه» با استاد بهرام مرادی و «دوره آكادمی قنادی پرتيكان تحت نظر سایر اساتيد پر توان ايران» از ديگر موفقیت های «كيک الی» در مارکت قنادی امروز ایران می باشد. در کافه قنادی لرد همه چیز حس و حال قدیمی و نوستالژیک خود را حفظ کرده است. مهم‌تر این که کیفیت شیرینی فدای دکوراسیون پر زرق و برق و هزینه‌های جانبی نشده و همچنان از جای جای تهران برای تجربه طعم واقعی شیرینی به این قنادی سر می‌زنند. هر کجای تهران که باشید باز هم احتمالا دلتان بخواهد کیک تولد، عروسی و سایر مجالس را از شیرینی بی بی سفارش دهید.

و به همین دلیل در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران ما قرار مجله شیرینی و شکلات شیرینی تا گرفته است. در این مطلب ما تنها بخش کوچکی از کیک و شیرینی‌های بهترین قنادی را به شما معرفی کردیم و درباره تاریخچه هر کدام به صورت مختصر ارائه دادیم. اما حقایقی بسیار جالب و جذاب در مورد شیرینی‌ها وجود دارد و این تمام ماجرایی نیست که ما برایتان گفتیم. الو کیک که معروف‌ترین شیرینی فروشی هست، تمام سعی خود را کرده تا بتواند شما را با انواع کیک و شیرینی آشنا کند و بهترین‌ها را برای‌تان عرضه کند. شما می‌توانید بهترین و دلچسب‌ترین طعم‌ها را در این جا تجربه کنید. قنادی بهار در تهران به عنوان اولین و قدیمی ترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود که در سال ۱۳۱۷ راه اندازی شده است.

این شیرینی فروشی زیبا در محله زعفرانیه قرار دارد و آنقدر کیفیت و طعم شیرینی‌هایش بالاست که جزو گزینه‌های برتر قنادی‌های پایتخت شمرده می‌شود. اگر دوست دارید کیک و شیرینی‌های خاص با دیزاین فوق‌العاده و طعم و مواد اولیه عالی نوش جان کنید، کوکی باکس یک گزینه عالی برای شماست. یکی دیگر از بهترینی شیرینی فروشی‌های تهران که آوازه آن در پایتخت پیچیده است، می‌توان از شیرینی گاندی نام برد. این قنادی قدیمی، حدود ۷۰ سال است که در پایتخت فعالیت و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را به مشتریانش عرضه می‌کند. طعم بی‌نظیر زولبیا و بامیه و کیک یزدی‌های خاص لادن، همیشه در خاطرتان خواهد ماند. شاید شیرینی فروشی‌های زیادی را در پایتخت، با نام لادن بشناسید، اما باید بدانید که قنادی لادن در محله امیریه، قدیمی‌ترین “شیرینی لادن” تهران است.

شیرینی فروشی مادر

پس از سرخ شدن، شیرینی را در شربت یا شیره خرما زده و رویش پسته می‌ریزند. حلوا قبیت از ترکیب سفیده تخم مرغ و شکر و چوبک درست می‌شود. وقتی برای اولین بار قبیت را می‌بینید، آن را با چسب چوب اشتباه می‌گیرید. سیستانی‌ها و زابلی‌ها آن را به عنوان میان‌وعده هم می‌خورند، اما لندو برای گردشگران یک جور شیرینی به حساب می‌آید، یک شیرینی محلی خوشمزه.

با پیتزا فروشی های رشت آشنا شوید