دانستنی های جالب دنیا دانستنی های جالب دانستنی های حیرت انگیز مجله دلتا

دانستنی های جالب دنیا دانستنی های جالب دانستنی های حیرت انگیز مجله دلتا 46- در مصر باستان افراد روحاني تمام موهاي بدن خود را مي‌كندند حتي ابروها و موژه‌ها. 45- اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فرياد بزنيد، انرژي صوتي لازم براي گرم كردن يك فنجان قهوه را توليد كرده‌ايد. 38- تمامی پستانداران به استثایی انسان و میمون کور رنگ هستند. 37- سالا نه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته می شود. آفریقا و آسیا تقریباً 90% از جمعیت روستایی جهان را در خود جای داده اند.

تعداد کمی از این سکه ها ضرب شدند، اما بیشتر آنها نابود شد و تنها 9 عدد از آنها باقی مانده است. احتمالاً مابقی سکه ها توسط کارگران ضرابخانه آمریکا سرقت شده اند. این اتفاق باعث شد تا این سکه به گرانترین سکه ای که تاکنون در حراج فروخته شده است، مبدل شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد. استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر منبع مجاز میباشد. اگر تمام ۸ سیاره‌ منظومه‌ی شمسی را کنار هم قرار دهیم، در فاصله‌ی میان زمین و ماه جا می‌گیرند.

در اتحادیه اروپا روزانه هر راس گاو به میزان 5/2 دلار مورد حمایت مالی قرار می گیرد، اما 75 درصد جمعیت قاره آفریقا با پولی بسیار کمتر از این رقم به زندگی روزانه خود ادامه می دهند. آیا میدانید ارزش مادی تمام عناصر بدن انسان کمتر از ۱۰۰۰ تومان است. در این مطلب با دانستنی های تصویری اعم از علمی، ورزشی، سلامت و … دانستنی های جالب جدیدمحشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است. دانستن مطالب جالب درباره خاک و ویژگی های خاص آن به مواد تشکیل دهنده و موجودات درون آن بستگی دارد.

۵۹-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه دانستنی های علمی فضا شدن کند. ۵۲-بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیراخلاقی را سانسور نمی‌کند. ۴۶- در مصر باستان افراد روحانی تمام موهای بدن خود را می‌کندند حتی ابروها و موژه‌ها. ۴۵- اگر به صورت مداوم ۸ سال و ۷ ماه و ۶ روز فریاد بزنید، انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده‌اید.

  • ۵۹-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه شدن کند.
  • گردن آن ها بسیار دراز است و تمام این بدن روی یک پای نازک قرار گرفته است .
  • در این قسمت بیشتر از 100 دانستنی جالب دنیا را برای شما آماده کرده ایم.
  • برای عضویت در خبرنامه آقای املاک شماره خود را وارد کنید.
  • اثر زبان– یونانیان باستان از ادرار خود برای تمیز کردن و سفید کردن دندان های شان استفاده می کردند.

5.آیا میدانستید مرتفع ترین نقطه هلند فقط 321 متر بالاتر از سطح دریاست. 3.آیا میدانستید شهر هوتن در هلند به دلیل استفاده اهالی آن از دوچرخه یکی از پاک ترین و امن ترین شهرهای دنیاست. 2.آیا میدانستید سرود ملی هلند یکی از قدیمی ترین سرودها در جهان و سابقه آن به قرن شانزدهم برمیگردد. 15 درصد زوج ها به طور طبيعي و بدون هيچ مشكلي دريك سال اول زندگي مشترك بارور نمي شوند.

دانلود کتاب دین و دنیا: بررسی نسبت دین و دنیا

تنها دو کشور در پرچم های ملی خود از رنگ بنفش استفاده می کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشد. هلند برای قدردانی از کمک‌های کانادا در جنگ جهانی دوم، هر سال ۲۰۰۰۰ شاخه گل لاله به کانادا می‌فرستد. شایع‌ترین خوابی که تاکنون گزارش شده، خواب خیانت است. سمور‌های دریایی هنگام خواب دست یکدیگر را می‌گیرند تا از هم جدا نشوند.

امیدواریم از اطلاعاتی که در این بخش از سایت برفانک تقدیم تان کردیم بهره کافی را برده باشید. 84-در هرم خئوپوس در مصر كه 2600 سال قبل از مبلاد ساخته شده است، به اندازه‌اي سنگ به كار رفته كه مي‌توان با آن ديواري آجري به ارتفاع 50 سانتي‌متر دور دنيا ساخت. 91-تعداد انسان‌هايي كه به وسيله خر كشته مي‌شوند، از انسان‌هايي كه در سانحه هوايي مي‌ميرند بيشتر است. 84 -قلب یک جوجه تیغی در حالت عادی ۱۹۰ بار در دقیقه میزند که دوران خواب زمستانی به ۲۰ بار در دقیقه کاهش می یابد.

شایع‌ترین خوابی که تاکنون گزارش شده، خواب خیانت است.

او در عرض فقط ۳ ثانیه ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. رکوردی که حتی سریع‌ترین خودروهای فراری هم نتوانسته‌اند بشکنند. ۵۷.۵۰٪ جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. ۲۱- یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می‌کند.

تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری یزد فردا محفوظ است. فقط یک نفر از یک میلیارد نفر بیش از 116 سال عمر می کند. اگر بصورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده اید. ایرانی ها به طور متوسط روزانه حتی نصف استکان هم شیر نمی خورند.

سکته قلبی و جلوگیری از آن با ورزش