دریچه بازدید تاسیسات در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

از این دریچه برای بازدید، بررسی و رفع مشکلات سیستم فاضلاب، گازرسانی، مخابرات و … استفاده می‌کنند. درصورتی که قصد خرید دریچه بازدید به قیمت عمده دارید می توانید از آپادانا کالا تهیه کنید. دریچه بازدید فاضلابدریچه‌ای است که هنگام گرفتگی لولهفاضلاب، سیفون، زانویی و دیگر اتصالات لولهفاضلاب برای رفع گرفتگی و تمیز کردن بدون نیاز به تخریب استفاده میشود. دریچه بازدید فاضلاب دریچه‌ای است که هنگام گرفتگی لوله فاضلاب، سیفون، زانویی و دیگر اتصالات لوله فاضلاب برای رفع گرفتگی و تمیز کردن بدون نیاز به تخریب استفاده میشود.

دریچه کناف گل سقفی

دریچه بازدید تاسیسات در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

جهت افزایش هوای بازگشتی به فن کویل و دسترسی به قطعات فن کویل در زمان تعمیر آن نیازمند استفاده از دریچه فن کویل خواهید بود. از دیگر مدل‌های متنوع دریچه زیر فن کویل در حالت وزنه‌ای و لولایی می‌توان به مواردی که در ادامه مورد تشریح قرار خواهد گرفت؛ اشاره داشت. این دریچه های بازدید در اندازه های مختلف و به شکل ها و ابعاد مختلف تولید می شوند تا مناسب خواست و نیاز مشتریان با سلایق و شرایط مختلف باشند. علاوه بر آن، امکان تولید این نوع دریچه به صورت شیاردار یا ساده و با درب لولایی یا وزنه ای وجود دارد که حق انتخاب بالایی به شخص خریدار می دهد. در ساختمان ها مکان هایی وجود دارد كه به صورت موردی و یا اضطراری باید مورد بازرسی قرار بگیرند. این بخش ها توسط دریچه بازدید دسترسی پوشانده میشود تا بازرسی اين نقاط، به سادگی و به راحتی ميسر شود.

انواع دریچه بازدید

این نوع دریچه های بازدید تاسیسات در محیط هایی که ظاهر و زیبایی در اولویت قرار دارد انتخاب مناسبی هستند. این دریچه های چوبی معمولا دارای روکش پلی یورتان بوده و قابل رنگ شدن خرید دریچه بازدید هستند. جنس دریچه از موارد دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به طور مثال از دریچه های کنافی برای قسمت های لوله کشی شده استفاده می شود که برای بخش های الکتریکی و محل نصب آنتن مناسب هستند. برای دریچه های فاضلاب استفاده از دریچه های چدنی و آهنی گزینه مناسبی هستند و استحکام بیشتری دارند. دریچه های بازدید از جنس پلاستیکی دارای استهلاک بالا و عدم مقاومت و در برابر گرما و رطوبت و طول عمر بسیار پایین هستند به همین دلیل از محبوبیت پایینی برخوردارند.

این نوع دریچه مانند دریچه اول می‌باشد با این تفاوت که دارای شیار می‌باشد و قاب آن نیز ازروفیل با کیفیت تولید شده است و دلیل نام گذاری این محصول به دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی این می‌باشد که روی آن شیار هایی در طول 9 در 18 سانتی متر ایجاد می‌شود درب این دریچه توسط لولا به فریم متصل می‌باشد. دریچه‌های بازدید در دسته‌بندی‌، مدل، ابعاد، متریال و رنگ مختلف تولید شده و با توجه به عدم ثبات قیمت آلیاژهای فلزی در کشور امکان درج قیمت ثابت میسر نخواهد بود. از این رو جهت کسب اطلاعات مشاوره‌ای لازم جهت خرید، نصب و استعلام قیمت دریچه بازدید می‌توانید با شماره …. شرکت تهویه نظری با بیش از 20 سال سابقه تهیه و تولید تجهیزات تهویه هوا قیمت درب شرکت و خط تولید را به شما اعلام خواهد کرد.

برای تناسبِ بینِ دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه و دریچه دمشِ هوای دهانه فنکویل بهتر این است برای دریچه‌ی دمش نیز، از دریچه خطی ۳۰درجه استفاده کرد.سطح بدنه دریچه دسترسی فنکویل خطی ۳۰ درجه نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه را نیز می‌توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه دسترسی فنکویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه مشبکی است که در بدنه درب دریچه دسترسی فنکویل نصب می‌گردد قابلِ توجیه است. درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فنکویل ایجاد می‌نماید و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فنکویل ایجاد می‌نماید. ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه بازدید فنکویل ،بهتر است دریچه‌های دمشِ هوای فنکویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری باشد. دربِ دریچه بازدید فنکویل مشبک را می‌توان هم به صورت وزنه ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه کرد.سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل مشبک با رنگ کوره‌ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.دریچه بازدید فنکویل مشبک را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب کرد.

  • تنوعِ رنگ و مدل و ماهیتِ چوبیِ این نوع دریچه، باعث شده کارفرمایان و مهندسین ناظر اقبالِ ویژه ای نسبت به کاربرد این نوع دریچه نشان دهند.
  • از طرف دیگر در چنین شرایطی می‌توانند به‌ راحتی، به فروش کالاها با تعداد بیشتری دست بزنند.
  • گروه صنعتی تهویه کلوانی دریچه بازدید داکت اسپلیت را آغشته به رنگ پودری الکتروستاتیک می‌کند و آن را در کوره مخصوص با دمای معین قرار می‌دهد پس از طی زمان تعیین شده رنگ پودری الکتروستاتیک به طور کامل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت مینشیند.
  • شما می توانید برای مشاوره رایگان خرید دریچه بازدید و استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید.

قاب اصلی و درپوش دریچه دسترسی فن کویل از آلیاژ پی وی سی بوده و امکان طراحی فانتزی بر روی بدنه اصلی و درب دریچه نیز میسر است. ماده دیگری که برای تولید دریچه های بازدید تاسیسات استفاده می شود آهن است. دریچه های ساخته شده از آهن معمولا دارای قالب و بدنه ای ساخته شده از گالوانیزه و ورق روغنی می باشند. برای دریچه های آهنی نیز رنگی مشابه دریچه های بازدید آلومینیومی، یعنی از جنس کوره ای الکترواستاتیک، استفاده می شود. از پروفیلی برای ساخت فریم استفاده میشود که مثل سه پری به داخل فریم لبه داشته باشد تا نشیمن گاهی برای درب دریچه بازدید ایجاد شود . درب دریچه بازدید پلاستیکی به صورت چفتی باز و بسته میشود و احتیاجی به قفل ندارد .

دریچه هوا و کولر چیست ؟