دستگاه ایکس ری چمدانی | zoomfing

با این وجود، برای افراد با سابقه سرطان های بدخیم و پوست حساس بهتر است برای دفع اشعه ایکس غذاهای حاوی کلروفیل مانند ید باشند مصرف کنید. درست است که دستگاه مشخصاً کالا را تشخیص نمی دهد اما با نگاه به چگالی و تراکم، می تواند به مامور فرودگاه برای شناسایی موارد مشکوک کمک کند. در صورتی که مأمور احساس کند کالایی در بار مسافر جزو موارد مشکوک است چمدان را برای بررسی های بیشتر باز می کند. این دستگاه ها با توجه به ابعاد تونل اسکن، ابعاد اجسام قابل اسکن، تعداد زوایای فابل اسکن، ضریب نفوذ و… دسته بندی می‌شوند. این دستگاه ها بیشتر در ورودی اماکن حساس به منظور شناسایی و کشف اجسام مشکوک و خطر ساز مانند سلاح سرد و گرم، تجهیزات ذخیره و انتقال اطلاعات و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دریافت مشاوره تخصصی خرید راهبند و یا استعلام قیمت محصول فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دستگاه ایکس ری پرتابل مدل XXG250

حال بیایید یک مقایسه انجام دهیم، یک تصویربرداری از قفسه سینه شما را در معرض اشعه ای قرار می دهد که در طول ده روز به صورت طبیعی آن را دریافت می کنید. در مقابل این تصویربرداری امواجی 1000 برابر بیشتر از دستگاه ایکس ری فرودگاهی به بدن وارد می کند. بنابراین به آسانی می توان گفت که میزان اشعه ای که شما در فرودگاه دریافت می کنید بسیار ناچیز است. شرکت مهندسی کسرا با چندین سال سابقه درخشان، اولویت خود را در رضایت کاربران قرار داده و با در نظر گرفتن تمهیداتی امکان پشتیبانی هر چه بهتر از محصولات خود را نیز فراهم آورده است.

  • علت اینکه این صفحه ها به صورت حرف L می‌باشند این است که بتوانند اجسام بزرگ را نیز در همه زوایا اسکن کنند.
  • اگر دستگاه ایکس ری شاید نتواند برخی از مواد را به صورت کامل تشخیص دهد، اما تصاویر نمایش داده شده و رنگ بازتابی آن بر روی مانیتور، به صورت کامل توسط یک افسر آموزش دیده بررسی شده و نوع و ماهیت آن تشخیص داده می‌شود.
  • دستگاه ایکس ری در انواع مختلف برای پاسخگویی به نیاز سازمان‌ها طراحی شده است.
  • این دستگاه ها بیشتر در ورودی اماکن حساس مانند فرودگاه ها استفاده می‌شوند به همین علت با نام دستگاه های بازرسی فردوگاهی نیز شناخته می‌شود.
  • دقت در شناسایی اشیا و وسایل غیرمجاز و کیفیت تصاویر از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات می‌باشند.

کاربرد دستگاه ایکس ری در بازرسی و کنترل تردد افراد و کالا شناسایی وسایل غیرمجاز همراه افراد است . امروزه یکی از تجهیزات پرطرفدار حوزه‌های علمی، پزشکی و بازرسی دستگاه های xray می‌باشند. اما میزان عوارض احتمالی آن برای بازرسی افراد و کالا ، همواره مورد بحث قرار گرفته است. در ادامه با معرفی دستگاه ایکس ری از 3 کاربرد دستگاه ایکس ری و انواع آن صحبت خواهیم کرد.

از دستگاه ایکس ری مواد غذایی برای بررسی آلودگی مواد غذایی و تشخیص موادی مانند فلزات، شیشه، سنگ، پلاستیک و … در آنها استفاده می‌شود. بنابراین کارخانجات تولید کننده مواد غذایی می‌توانند با استفاده از این تجهیزات از وجود ناخالصی‌ها و اشیاء اضافی در ماده غذایی آگاه شده و مشکل را حل کنند. دستگاه ایکس ری فرودگاه از نوع چمدانی است که برای بازرسی و تفتیش بار مسافرین (اعم از ساک، کیف، چمدان و …) استفاده می‌شود.

بازرسی ایکس‌ ری 85*85

دستگاه ایکس ری چمدانی | zoomfing به منظور تامین امنیت فیزیکی به خصوص در مراکز حساس نظامی و انتظامی از قبیل فرودگاهها ، پادگانها ، زندان ها ، سفارتخانه ها و … ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. سرعت تسمه نقاله این دستگاه 0.2 متر بر ثانیه می‌باشد، در نتیجه از ایجاد ترافیک جلوگیری خواهد نمود. © تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت الین طرح فناوران هوشمند می باشد.

دستگاه ایکس ری دستی X-Ray