دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان-دستگاه تصفیه آب سافت واتر-دیجی آب کالا

فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر در شرکت راد گستر نوین به صورت نقد و اقساط انجام می شود. دستگاه بسیار باکیفیت که کلیه قطعات آن از بهترین های تایوان میباشد . از پمپ پر قدرت 130PSI در آن استفاده شده و همچنین مجهز به فیلتر ممبران SOFT WATER با ظرفیت 75 گالن میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار است . کلیه قطعات آن ساخت کشور تایوان میباشد که بر روی آنها حک شده ( نه اینکه چاپ شده باشد ) و کاملا قابل رویت می باشد . کیفیت آب بدست امده از این دستگاه بسیار عالی بوده و در صورت تعویض به موقع فیلترها و استفاده صحیح می تواند تا چندین سال بدون مشکل کار کند .

Soft Water تصفیه آب سافت واتر

زمان تعویض فیلتر پلی پروپیلن، 3 الی 6 ماه می باشد؛ زمان تعویض فیلتر کربن پودری و فیلتر مرحله سوم یعنی کربن بلاک، 4 الی 6 ماه است. مدت زمان تعویض فیلتر دو فیلتر مراحل 5 و 6 یعنی مینرال و پست کربن، بین 9 الی 12 ماه است. زمان تعویض فیلتر قلیایی، 12 ماه می باشد؛ و مدت زمان تعویض فیلتر قلیایی فرابنفش هم حدود 2 تا 3 سال می باشد. مصرف کنندگان گرامی توجه داشته باشند با توجه به نوسانات قیمت در کشور، خرید و قیمت فیلترها ممکن است طی زمان متفاوت باشد. شما میتوانید با تماس با کادر فروش شیراز تجهیز ، نمایندگی مجاز تصفیه آب در شیراز از قیمت های روز فیلترها مطلع شوید. دستگاه آب تصفیه کن سافت واتر 6 مرحله تایوانی، کاملا هوشمند است و مجهز به دو عدد سوئیچ فشار بالا و سوئیچ فشار پایین است که بسیار باکیفیت هستند.

برای اینکه بتوانند این آب تصفیه کن را ارزانتر عرضه کنند تا از دیگر تولید کنندگان در بازار ایران جا نمانند از کیفیت و استاندارد اولیه این محصول کاسته و سعی در تولید بیشتر از نظر کمی دارند تا از نظر کیفی. در تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل اینلاین، تنها کافی است که فیلتر اینلاین تصفیه آب خریداری شود و کپسول کامل فیلتر، جایگزین فیلتر قبلی شود. به این دلیل ادعا میشود که دستگاه های تصفیه کننده آب اینلاین، بهداشتی تر و سالم تر هستند. حتی اگر از نظر قیمتی، قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر را با سایر رقبا مقایسه کنید، خواهید دید که در مدت زمان طولانی نیز استفاده از برند سافت واتر مقرون به صرفه است. جالب است بدانید که بسته سه عددی فیلتر تصفیه آب سافت واتر، مدل جوی واتر تنها سی هزار تومان قیمت دارد.

شما می توانید با چند کلیک و به صورت اینترنتی پرداخت را انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ترانس رده متوسطی در این دستگاه به کار رفته است، اما عملکرد مناسبی را ارائه داده است. فیلتر های پیش تصفیه به کار رفته در دستگاه نیز کیفیت مناسبی دارند و به خوبی ذرات معلق موجود در آب را جذب می نمایند. قیمت از بیرون مناسب تر هست، کیفیت دستگاه خوبه، آبی که تصفیه میکنه هم خوبه.

فیلتر پست کربن معمولا به عنوان مرحله نهایی(مرحله 5 یا 6) در دستگاه تصفیه آب نصب می شود. فیلتر پست کربن آلاینده ها و ناخالصی های احتمالی باقی مانده در فرایند تصفیه آب را حذف می کند. همچنین در سیستم هایی که از مخزن برای ذخیره کردن آب استفاده می کنند، این فیلتر وظیفه حذف بو و طعم احتمالی آب مخزن را به عهده دارد.

  • و با کیفیت ترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی تحت لیسانس کشور آمریکا می باشد.
  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال ۶ مرحله یکی از با کیفیت ترین نمونه های آب تصفیه کن خانگی می باشد.
  • در این روش هیچ ماده شیمیایی به آب اضافه نمی شود بنابراین طعم و مزه آب تغییر پیدا نمیکند.
  • این دستگاه وارداتی و اورجینال است البته تصاویر قدیمی است و تصویر اصلی نیست .

دستگاه تصفیه آب سافت واتر یکی از برندهای بسیار قدیمی و معتبر در زمینه دستگاه های تصفیه آب بوده که در کل دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. سافت واتر SOFT WATER در واقع یک برند آمریکایی است که در کشور تایوان قرار دارد. فیلتر مواد معدنی جزو استاندارد فیلترهای ضروری برای دستگاه تصفیه آب نیست. در واقع یک سیستم تصفیه بدون این فیلتر هم می تواند آب را به طور کامل تصفیه نماید.

راهنمای خرید

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر به عوامل زیادی مانند متریال و شرکت مونتاژ کننده بستگی قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا تولید می‌گردد و با سیستم تصفیه RO و ORP و با قلیایی کردن آب خواص آنتی اکسیدانی داشته و در نوع خود یک دستگاه منحصربفرد است. دستگاه‌های برند سافت واتر که یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب هستند قادرند در فرایند تصفیه آب به جداسازی مولکول‌های سالم و اشباع نشده از مولکول‌های اشباع شده اقدام نمایند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر ۶ مرحله ای

دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان-دستگاه تصفیه آب سافت واتر-دیجی آب کالا