دستگاه تولید دستمال کاغذی هیمورا، به همراه *طرح توجیهی رایگان* در ظرفیت های مختلف سفارشی | irandastmalkagaz

دستمال های کاغذی، محصولات یکبار مصرف و نرمی هستند که برای جذب رطوبت مورد استفاده قرار می گیرند. خط تولید دستمال کاغذی انواع مختلفی داشته و به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به تولید می پردازد که در حال حاضر؛ خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی از کاربرد و کارایی بالاتری برخوردار است. فروش ویژه دستگاه رول کن دستمال کاغذی و دستگاه پر کن دستمال کاغذی با تسهیلات ویژه و شرایط خاص مناسب ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید . دستگاه تولید دستمال کاغذی با خرید یک دستگاه تولید دستمال کاغذی ، دستگاه رول کن دستمال کاغذی و دستگاه پر کن دستمال کاغذی ها با ما تماس بگیرید .

دستگاه تولید دستمال کاغذی هیمورا، به همراه *طرح توجیهی رایگان* در ظرفیت های مختلف سفارشی | irandastmalkagaz عمده ترین عوامل تاثیر گذار که قیمت خط تولید دستمال کاغذی را تعیین می کند، اعم از اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه، کشور سازنده دستگاه، تکنولوژی به کار رفته در طراحی و ساخت خط تولید و ظرفیت آن می باشد. به طور عمده از دستمال کاغذی در مصارف خانگی ، هتل ها، مراسمات،سالن های زیبایی .و.. اما آیا تا به حال به تجارت و میزان سود حاصل از راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فکر کرده اید؟ اولین قدم برای اینکه بدانید تجارت دستمال کاغذی سودآور است یا خیر، باید سرمایه گذاری، هزینه و سود این تجارت دستمال کاغذی را محاسبه کنید. تجارت دستمال کاغذی یک تجارت بسیار سودآور است که می تواند با سرمایه کم نیز شروع شود.

1- دستمال کاغذی مرغوب پس از اینکه در معرض آب قرار گرفت و خیس شد ریز ریز نمی شود و پس از چند دقیقه به حالت اولیه خودش بر می گردد. در تاریخ 14 اوت سال 1894 میلادی صاحب یک کارخانه کاغذسازی به نام گوت لوب کروم کاغذ بسیار نازکی را برای اینکه نرم و لطیف شود به گلیسیرین آغشته کرد و آن را به عنوان نخستین دستمال کاغذی به ثبت رسانید. او همچنین اعتقاد داشت که استفاده از این نوع دستمال می تواند در بهداشت و جلوگیری از سرایت بیماری های واگیردار نقش مؤثری داشته باشد. همانطور که گفته شد، در طی فرآیند خمیر کردن، رنگ دستمال کاغذی سفید می شود. در صورتی که قصد تهیه دستمال های رنگی و یا دستمال سفره و … را دارید؛ می توانید به آن رنگ مورد نظر خود را اضافه کنید.

راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی

هزینه‌های خرید زمین و ساخت زیربنا بسته به محل احداث کاملاً متفاوت است؛ اما هزینه خرید دستگاه‌های تولید تیشو را می‌توان بین 20 تا 60 میلیون برآورد دستگاه تولید دستمال کاغذی کرد. با اینکه در تمامی دنیا، تولیدکنندگان دستمال کاغذی، آن را در ابعاد ثابتی به فروش می‌رسانند اما در ایران هیچ استاندارد ثابتی برای این کار تدوین نشده است و از این رو ممکن است در ابتدای مسیر به مشکل بربخورید. • یکی از توصیه های مهم تولید کنندگان به سرمایه گذاران، سرمایه گذاری پول در تولید کالاها و محصولات پر مصرفی است که استفاده از آن ها به زمان خاصی محدود نشده است چرا که در این صورت سود بالاتری نصیب آن ها خواهد شد. دستمال کاغذی هم نمونه ای از همین محصولات پر مصرفی است که محدودیت زمانی ندارد. خطوط تولید ﺗوﻟﯾد ﺑه طور ﮐﻠﯽ از 6 و ﯾﺎ 7 ﺧط استفاده میکنند، اﻣﺎ ما میتوانیم خط تولیدی با 5 یا 6 دستگاه در اختیار شما قرار دهیم.

  • در مرحله ی آخر محصولات رول پیچی شده ، در کیسه های پلی اتیلنی قرار گرفته و به صورت بسته بندی داخل کارتن های مقوایی شکل به انبارها منتقل می شوند.
  • به عنوان مثال برای دستمال کاغذی جعبه ای از دستگاه دستمال کاغذی جعبه ای استفاده می شود.
  • در اغلب مواقع مرحله بسته بندی دستمال کاغذی به نیروی انسانی نیاز دارد.
  • طبق آمار سالانه بیش از 160 هزار تن از انواع دستمال کاغذی در کشور مصرف می‌شود و از این رو تولید آن سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه‌ای به نظر می‌رسد.
  • بی تردید برای تولید دستمال کاغذی باید از ماشین آلات با کیفیت خوب و مناسب کمک بگیرید، تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید و از هدر دادن منابعتان نیز جلوگیری کنید.

از دستگاه های برش دوکاناله و یک کاناله می توان در این صنعت استفاده کرد که سرعت برش آنها متفاوت است. ﺳرﻋت دستگاه یک ﮐﺎﻧﺎل برابر ﺑرش fifty seven قطعه در دقیقه اﺳت، همچنین دستگاه دو ﮐﺎﻧﺎل سرعتی برابر a hundred and fifty در دقیقه دارد. شما می‌توانید مشاوره‌های لازم در مورد نحوه سرمایه‌گذاری و خرید دستگاه‌ها را از ما درخواست کنید.

دستگاه خانگی تولید دستمال کاغذی