دکوراسیون مغازه کوچک – دکوراسیون داخلی مغازه 1400

در ادامه به بیان برخی از این نکات مهم می پردازیم. با توجه به اینکه برخی ها دارای مکان بزرگتر هستند ترجیح می دهند که درب ضد سرقت طرح چوب را برای محیط خود سفارش بدهند که البته این مدل دربها دارای امنیت بیشتری هستند زیرا تکنیک ساخت آنها پیچیده تر است. طراحی مناسب و تنظیم نور در دکوراسیون داخلی فروشگاه با توجه به اهمیت ویژه آن در زیبایی، جلب توجه مشتری و رونق کسب و کار مورد نظر باعث شده که ما به برخی از نکات مهم و اصولی در این زمینه اشاره ای کوتاه داشته باشیم. مثلا اگر یک بطری آرایشی شفاف دارید میتوانید با کار گذاری نور ال ای دی نقطه ای در پشت آن باعث جلب توجه بیشتر محصول شوید. اقلامی که شیشه ای هستند را زیر نور لامپ های LED بگذارید تا مثل کریستال شفاف به چشم بیایند.

از این رو باید طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه را به افراد متخصص در این حرفه بسپارید تا نتیجه کار باکیفیت و مطلوبی ببینید. محصولات باید در نقطه ای قرار داده شوند که خیلی روشن و یا خیلی تاریک و زننده برای مشتری نباشد.نباید تداخل نور ها نظم دکوراسیون داخلی مغازه رو بهم بزنه و باید رنگ محیط با نور تطابق داشته باشه. تیم طراحی و مشاوره ما خدمت شما می رسد، و توضیحات کاملی راجع به طرح های، رنگ ها، جنس مواد و قیمت ها می دهد. درب های ضد سرقت اولین مانع اساسی هستند که می توانید خانه، مغازه یا هر ساختمان دیگری را که می خواهید ایمن باشد، ایمن کنید. به دلیل سنگین بودن آجر، استفاده­­ی زیاد از آن در نما باعث سنگینی ساختمان می­شود، علاوه بر این نمیتوان از آن در ساختمان های بلند و مرتفع استفاده کرد. با ترکیب هسته فولادی سنگین در داخل مرکز چوبی مصنوعی، آنها بهترین درب ضد سرقت حفاظ دار برای ایمن سازی ساختمان شما هستند. یک درب ضد سرقت بسیار خوب، ضد حریق می باشد و در صورت آتش سوزی، به جلوگیری از گسترش شعله کمک می کند.

1. برای بازسازی نمای مغازه از چند مصالح می توان استفاده کرد؟ چرا طراحی نمای رستوران از اهمیت برخوردار میباشد؟ ویترین لوازم آرایشی، بیانگر سبک کلی و کیفیت محصولات مغازهی شما است و در دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار است. نکات زیر نحوه نورپردازی بر روی محصولات و چگونگی چیدن آن ها را بیان می کند؛ در صورت درست اجرا شدن، می تواند به تنهایی کیفیت لوازم آرایش را نمایش دهد. بعد از طراحی ویترین مغازه بوتیک که پل ارتباطی بین مغازه و نمای بیرون از مغازه است، نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک می رسد، که با طراحی دکوراسیون بوتیک زیبا و ایده آل می توانید مشتری بیشتری داشته باشید. ویترین فروشگاه یا مغازه در واقع رابط بین محیط بیرون و داخل فروشگاه است و هرچقدر این ویترین جذاب تر و زیبا تر باشد می تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب گذاشته و افراد بیشتری را به سمت مغازه جذب نماید.طراحی ویترین هم می تواند باعث افزایش دیده شدن شما شود و هم در صورت انتخاب اشتباه و نادرست می تواند اثری مخرب و جبران ناپذیر بر جای بگذارد. در طراحی دکوراسیون فروشگاه باید این نکته را در نظر گرفت که ویترین و دکوراسیون فروشگاه برای چه کاری استفاده خواهد شد و یا افرادی که وارد مغازه می شوند از چه نوع قشری هستند یا حتی جنسیت افرادی که وارد فروشگاه می شوند را باید مد نظر قرار داد.

اولین شخصی که باید بهترین ایده رو برای دکوراسیون مغازه پیشنهاد بده خود فرد صاحب مغازه هس و در مرحله بعد میتونین با متخصصین هلدینگ شریفی برای ایده های خلاق و نو درخواست مشاوره بدین تا تجربیات خودمون در این حوزه با بهترین نمونه پروژه ها رو داشته باشین. طبق عنوان قبلی چون بیشتر مشتریان کیف و کفش خانم ها هستند پس باید با دقت بالایی دکوراسیون مغازه به وجود بیاد که خوب قفسه ها و قسمت آویز کیف ها بهترین جای جلب توجه برای مشتریان تا مشتریان اجناس رو به راحتی تست کنن . می توانید با استفاده از ترکیبی از چراغ ها و لامپ ها نور کافی برای این فضا را مهیا نمایید. در قفسه بندی فروشگاه می توان گفت که در صورت رعایت نکات اصولی می تواند باعث دسترسی بهتر فروشنده به محصول و سرعت در انجام خدمات گردد. گاها پیش آمده است حتی برای خود شما که اصلا قصد خرید ندارید اما با دیدن ویترین یک مغازه، مشتاق به دیدن داخل آن شده اید و وارد شدن همانا و در نهایت خرید شما همان می شود. در ادامه می توانید تصاویری جدید و زیبا از انواع دکوراسیون مغازه پوشاک و کیف و کفش زنانه را مشاهده فرمایید.

دنیا مثل قبل نیست، جامعه زمانی یک فضای امن و دلسوز بود که در آن مردم از یکدیگر مراقبت می کردند و مراقب یکدیگر بودند. انتخاب یک طراح حرفهای، هرچند برای مغازهای کوچک که چندان در دید نیست، میتواند موجب افزایش جذابیت بصری مغازه شما و جذب مخاطبان بیشتری شود، که میتواند منجر به افزایش فروش شما بشود. سیستم نورپردازی کافی شاپ طور انتخاب شده که تاکید بیشتری روی این گچبریهای خاص دیده شود. اگر فضا به اندازه کافی دارید؛ از مبلمان های مینیمال برای نشستن استفاده کنید. بهینه سازی فضا یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود باید از تمای قسمت های فضای مغازه در طراحی داخلی استفاده نمایید. این بخش از هر فروشگاه می بایست به گونه ای طراحی شود که سبب درصد بیشتری از عابران و مردم را که در حال گذر هستند به سمت خود جذف کند.

بنابراین برای دکوراسیون داخلی مغازهتان سعی کنید با در نظر گرفتن مواردی مانند متراژ، بازار هدف و نوع محصولات، یک دکوراسیون زیبا ایجاد کنید و مطمئن باشید این دکوراسیون تا میزان زیادی روی جذب مشتری و سود شما تأثیر طراحی داخلی مغازه شال و روسری میگذارد. ویترین های کشویی معمولاً برای دکوراسیون مغازه شال و روسری گزینه خوبی هستند اما کمی هزینه بر هستند بنابراین پیش از اینکه اقدام به سفارش ویترین کشویی برای مغازه شال خود داشته باشید بررسی کنید که آیا فضای کافی برای آن دارید یا خیر. بنابراین سعی کنید زیباترین و خاصترین اجناس خود را در پنجره ویترین بیرون مغازهتان قرار دهید تا مشتریان به آن جذب شده و وارد مغازه شوند. شما نیز اگر خواهان خرید بهترین، زیباترین و مناسب ترین قیمت درب ضد سرقت هستید کافی است فرم را در وب سایت ما پر کنید تا مشاورین ما بعد از دادن مشاوره، سفارش شما را ثبت کنند و از خرید مقرون به صرفه خود لذت ببرید. همچنین شما می توانید نظر و طراحی کلی از دکوراسیون مورد نظر خود را هم اکنون با همکاران ما در میان گذاشته و از راه دور یکی از بهترین و زیباترین دکوراسیون داخلی را دریافت کنید. یک سارق با تجربه می تواند یک لولای ساده را با برداشتن پین لولا به راحتی از بین ببرد و این کار لولاها را بیفایده میکند و باعث میشود که درب را از چارچوب دور کرده و به راحتی وارد آن شوند.

ورودی هایی که اصطلاحا دعوت کننده نامیده می شوند مشتری بیشتری را جذب می کنند . در دنیای امروز که اعتبار یک برند به طراحی زیبای فروشگاهش وابستگی بیشتری پیدا کرده است، داشتن مغازه ای با طراحی داخلی زیبا و مرتبط با نوع کسب و کار میتواند در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار باشد. این روزها طراحی داخلی در سراسر جهان به عنوان یک هنر و به شکل تخصصی شناخته می شود طراحی داخلی امروز بسیار پر کاربرد بوده و همه جا حرف اول را می زند این کار باظرافت های هنری و تخصص یک طراح صورت می گیرد ویترن مغازه و دیزاین آن بسیار مهم است و در شیک تر دیده شدن اجناس مؤثر است طراحی داخلی فروشگاه یک رابط میان شما و مشتریان می باشد. ویترین و چیدمان مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد و دلیل این امر، آن است که اولین برخورد خریداران با آن در مغازه اتفاق میافتد و در نگاه اول باید یک ارتباط قوی میان مخاطبان و مغازه برقرار شود. به همین دلیل بهتر است تا در مرحله اول شناخت کاملی از انواع چوب به دست آورده و سپس برای انتخاب بهترین نوع چوب به منظور اجرای دکور مغازه اقدام کنید. می شود. ابتدا وسایل مورد نیاز مغازه را تهیه کنید و سپس چیدمان را انجام دهید.

نمای شیشه ای فروشگاه میتواند زبان ارتباطی شما با مشتری ها باشد. معمولا رنگ های قرمز و خاکستری و نقره و ترکیب این رنگ ها در کنار یکدیگر و یا ترکیب رنگ سفید و مشکی مرسوم تر و شیک تر است. رنگ بندی و نورپردازی ویترین مغازه می تواند با رنگ بندی و نورپردازی داخل مغازه متفاوت باشد. روشنایی کل فضا را تامین کنید به صورتی که هیچ جا تاریک نباشد زیرا تاریکی احساس ناامنی ایجاد می کند و باعث می شود که مشتری علاقه ای به بازدید از فضا نداشته باشد . در این صورت حاصل نهایی پروژه، یک دکور بسیار شیک، مدرن و کاربردی به همراه رنگ بندی مناسب و دلنشین و نور پردازی حرفه ای خواهد بود که از هر لحاظ با سلیقه ی شخصی شما، تمایلات مخاطبان و نوع کسب و کارتان هماهنگی دارد. در دکوراسیون مغازه کوچک به سبک مدرن می توان از ترکیب رنگ های سفید و بنفش استفاده کرد.

این است دلیل اینکه طراحان داخلی با تجربه یک اهمیت و جایگاه ویژه ای را برای ویترین و ورودی مغازه قائل می باشند. شال و روسری از آن دسته منسوجاتی است که جایگاه خاصی در هر فروشگاه یا مغازه ای دارد. به عنوان مثال : جایگاه قراردادن پیشخوان بسیار مهم می باشد . هر یک از این موارد زیبایی مخصوص به خود را دارند و می توان به شکل تک مصالحی یا چند مصالحی نمای مغازه را طراحی کرد. دو نمونه از رایجترین مدلهای تابلو حروف برجسته و پلکسی هستند که تابلوی حروف برجسته نمای بسیار زیبایی در شب دارد و تابلوی پلکسی حداقل مشکلات هنگام نصب را دارد و تابلوی مقرون به صرفهای است. اولین شخصی که باید بهترین ایده رو برای دکوراسیون مغازه تبریز پیشنهاد بده خود فرد صاحب مغازه هس و در مرحله بعد میتونین با متخصصین هلدینگ شریفی برای ایده های خلاق و نو درخواست مشاوره بدین تا تجربیات خودمون در این حوزه با بهترین نمونه پروژه ها رو داشته باشین.

این هسته داخلی، ورقه درب را تقویت می کند و خمیدگی یا بریدن آن را به میزان قابل توجهی دشوار و سخت تر می کند. اما کل فضا را به یک اندازه نورپردازی نکنید ، نورپردازی بیشتر تنها برای نقاطی است که کالاها و خدمات مهم تر قرار دارند . شاید بگویید مشاغلی مانند عطاری احتیاجی به طراحی داخلی و ویترین خاصی ندارند، ولی اشتباه نکنید. تابلوی مغازه ی خود را به هیچ وجه بیش از حد شلوغ نکنید. ورودی هایی که بزرگ و باز هستند و همچنین نور و رنگ خوبی دارند بیشتر از ورودی هایی که دیدی به داخل ندارند و یا اینکه باریک و تاریک هستند، مشتریان را دعوت به ورود می کنند. همخوانی یک رنگ مناسب با برند خود، امتیاز خوبی است برای اعتبار خود و مغازه. آنها را حرفه ای، خاص و فوراً قابل شناسایی نشان می دهد و این پیام شما را مبنی بر اینکه برند شما چیزی بسیار خاص است را القاء می نماید.

دربهای ضد سرقت با امنیت بالا، مشاغل و املاک را ایمن نگه می دارند زیرا یک دزد کلاهبردار تنها به دنبال راه آسان دزدی است. راه دیگری که طراح داخلی برای جذب مشتری میتواند بکار گیرد استفاده از تصاویر است .تصاویری مرتبط با محصول یا با مضمون زندگی روزانه -طبیعت-کودکان و … یکی دیگر از راه هایی که امنیت شما را افزایش می دهد، استفاده از قفل های سنگین و پیشرفته است. اگر شما یک مغازهی کوچک یا متوسط دارید که در بازار فروش هدف مشخصی را تعین کرده اید و نمی دانید کدام طراحی برای مغازهی شما مناسب تر است، می تواند با توجه به نکات و پلان های پیشنهاد شده در قسمت زیر، نیازهای خود را بشناسید و طراحی داخلی مورد علاقهی خود را پیدا کنید. که دیزاین و طراحی شما را در دید بصری بیشتر نمایان کند. مشتریان براساس جنسی که پشت ویترین می بیند، جنس خود را پسند می کند.

در امنیت بصری، چشم زمانی که بتواند محیط اطراف را به خوبی مشاهده کند ناخودآگاه حس امنیت و آرامش در ذهن ایجاد می کند. کابینت ها برای نگهداری وسایل الزامی می باشند. فضای زیادی بین پایه های نمایش یا کابینت ها وجود داشته باشد که به راحتی قابل جابجایی باشند و به مشتریان فضای زیادی برای جابجایی بدهد. توجه به راحتی مشتریان هنگام خرید نیز از جمله موارد مهمی است که باید هنگام طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه آرایش به آن توجه نمود. برای باز شدن درهای بیرونی، لولاهای مجهز به پیچ و مهره های سنگین مناسب ترین هستند زیرا اینها در صورت ضربه به بند لولا از برداشتن درب جلوگیری می کنند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت سرامیکها تغییر کرده است اما همان مواد اولیه در سرامیکهای سنتی و پیشرفته که از قدیم بوده است مورد استفاده قرار می گیرد. رعایت اصول مختلف زیبایی شناسی در ساخت ویترین مغازه می تواند به طور باورنکردنی برروی فروش شما تاثیر مثبت داشته باشد. با نورپردازی هایی که قابلیت تغییر و کنترل دارند می توان در لحظات مختلف روز جلوه های مختلفی به دکوراسیون مغازه بخشید.