دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی آبیاران

ژنراتور برق خانگی یا محیط های صنعتی دارای ابعاد و اندازه و شرایط استفاده خاص و متفاوتی هستند. ژنراتورهای گازی خانگی نهایتا تا توان 55 کاوا می توانند روشن شوند البته با گاز شهری . در توان های بالاتر نیاز به فشار گاز قوی تر است که گاز صنعتی جوابگوی آن است.

این برق برای تأمین انرژی مدارس، خانه ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، ایستگاه های پایه ارتباط از راه دور و بسیاری از برنامه های دیگر استفاده می شود. از دیزل ژنراتور می توان به عنوان منبع تغذیه اصلی، Prime Rated Power یا Power Operating Continuous یا به عنوان منبع تغذیه پشتیبان، Emergency Standby Power یا منبع تغذیه محدود Limited Time Power استفاده کرد. از این رو، اولین قدم تعیین تمام بارهای سایت است که نیاز به دیزل ژنراتور دارند. اگر مولد تازه خریداری شده شما نتواند نیازهای خاص شما را برآورده کند، و قدرت کافی و … را نداشته باشد، به درستی کار نمی کند یا حتی به دستگاه آسیب می رسد. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده دیزل ژنراتور های ولوو پنتا، کامینز، پرکینز، دویتس، لوول، بادوین، در ایران می باشد.

سامانه کنترلی یک دیزل ژنراتور[ویرایش]

توصیه می‌شود برای کاربردهای با رویکرد اقتصادی از این نوع مولدها استفاده نشود؛ مثلاً لزومی ندارد یک مولد دائم دارای تابلوی کنترل وصل خودکار در زمان قطع برق شهر باشد. به هر حال، معمولاً یک فرض معمول این است که اگر یک مولد در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود. کاربردهای نوعی- این ژنراتور بار یکسان پیوسته را راه‌اندازی می‌کند یا به موازات توان مصرفی پیوسته و اصلی برای ماکزیمم سطح مجاز ۸۷۶۰ ساعت در سال واقع می‌شوند. همچنین ممکن است برای برش پیک / پشتیبانی شبکه حتی از طریق اعمال برای ۲۰۰ ساعت در سال اتفاق بیفتد. عموماً پیک تقاضای۱۰۰٪ رتبه اولیه ekW را با ۱۰٪ ظرفیت بار اضافی برای استفاده در موقعیت‌های ضروری برای ماکزیمم یک ساعت در ۱۲ ساعت را داراست.

ژنراتور برق اضطراری

دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی آبیاران شـركـت موتورهای لوول که در شهر تیان جین كشور چین واقع است، از جمله كارخانجات بزرگ و مدرن در زمینه موتورهاست که بر اساس طراحی ‫انگلیسی و ارتباط با شركت موتورهای پركینز تأسیس و شرکت کاراسهند برپا شده اند. این شرکت بعد از جذب شركای استراتژیک جدید خود، حجم سرمایه گذاری و ظرفیت تولیدش را افزایش داده و تکنولوژی تولیدات خود را با توجه به نیاز و تمایلات بین المللی به روز کرده است. دیزل ژنراتورها را از لحاظ سرعت هم می‌توان به پردور، دور متوسط و کم دور تقسیم کرد. مشکلی که با شکل گیری اسیدها در روغن موتور افزایش یافته است، بوسیله آب غلیظ شده و احتراق بوسیله محصولاتیست که باید بصورت نرمال در دمای بالاتر جوش آیند. دیزل ژنراتور می‌تواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخها و ستون باز می‌شود) و تجمع کربن در انواع دیزل ژنراتور آسیب ببیند. قیمت ژنراتور های استمفورد و لوری سومر معمولاً بالاتر از سایر برندهای موجود در بازار میباشد.

شرکت ها اغلب موجودی مازاد را برای به پول تبدیل کردن اموال بی استفاده می فروشند. باک سوخت، لرزه گیر، برد کنترل از دیگر اجزای مهم در دیزل ژنراتورها محسوب میشوند. نوع خروجی انرژی الکتریکی که ژنراتور تولید می‌کند نیز شاخصی از وضعیت کلی و سالم بودن ژنراتور است.

مجموعه “آبیاران” تامین کننده اصلی تمام محصولات جانبی مورد نیاز برای بکارگیری و استفاده از ژنراتورها دیزلی در انواع مصارف مورد نیاز متقاضیان تجهیزات مولد برق اضطراری و دائم کار است. امکان طراحی و ساخت تابلو برق، بکارگیری تکنولوژی روز در کوپلینگ موتور دیزلی و آلترناتور، تولید تریلر، تامین مخزن سوخت و مونتاژ تمام قطعات دیزل ژنراتورها در واحد فنی و مهندسی این شرکت و توسط متخصصین خبره بومی انجام می‌گیرد. میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور برق اضطراری از مشخصاتی فنی است که بر اساس ظرفیت مخزن موتور، نوع دیزل و شرایط محیطی مشخص می شود.

همانطور که از نام این قسمت مشخص است، وظیفه آن تنظیم ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور است. مکانیسم زیر برای هر یک از مولفه ها نقش موثری در روند تنظیم ولتاژ دارد. دیزل ژنراتور دارای بخش های دیگری هم میباشد که در قسمت های بعد به آنها به صورت مجزا اشاره خواهیم کرد. در نهایت بعد از انتخاب توان و برند نوبت به رسیدن انتخاب فروشگاه و فروشنده منصف و با تجربه در خرید درست میباشد.

  • کانوپی های سایلنت را باید حتما افراد متخصص طراحی و اجرا کنند در غیر این صورت چنانچه موتور و ژنراتور روشن شوند دچار خفگی و نرسیدن هوا می شود و گاهی گرم شدن بیش از حد موتور موجب واشر زدن موتور می شود.
  • از این فیلتر ها (یا صافی ها) در برخی از موتور های دیزل استفاده شده است.
  • سوخت دیزل در این بخش وارد شده و حجم آن با توجه به نوع دیزل تعیین می‌شود.
  • موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.

اتصالات مربوط به سیستم سوخت رسانی را همواره کنترل نمایید (در صورت عدم توجه، احتمال آتش سوزی در ژنراتور گازوئیلی و انفجار در موتور ژنراتور بنزینی وجود خواهد داشت). موتور ژنراتور هایی که با دیزل کار می کنند به پیش گرمایش قبل از شروع به کار و پیش سرمایش قبل از سوخت گیری نیاز دارند. برای سوخت گیری مجدد باید ژنراتور خاموش شود تا از آتش سوزی جلوگیری شود. در برخی از کشور ها که نرخ مالیات بر سوخت دیزل نسبت به بنزین ارزان تر است، وسایل نقلیه دیزلی بسیار محبوب تر هستند. در حالت کلی تمامی تجهیزات بالا بر روی سکو یا همان شاسی قرار می گیرد.

اتمام سوخت ژنراتور دیزلی