رسانه سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی-دراگمد

در جامعه اي كه بر مسئوليت فردي شخص در قبال سلامتي اش تاكيد مي‌شود، اطلاعات سلامت نقش مهمي را براي شخصي كه جست‌وجوگر اطلاعات سلامت است و مسئوليت سلامت خود را نيز بعهده اطلاعات و اخبار داروی و پزشکی و تشخیص در ایران دارد، ايفا مي‌كند. حال با دانستن این موضوع که امروزه رسانه ها دیگر بخشی جداناپذیر از زندگی افراد جامعه شده اند و بیشتر زمان خود را با این ابزار می گذرانند قصد داریم که نقش تاثیر پذیر آن ها را در میان یکی از زمینه هایی که در آن ها حضور دارند بررسی کنیم و آن در حوزه سلامت است. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد. دکتر منتظری از اصحاب رسانه خواست که در کنار جامعه پزشکی، صدای نظام پزشکی را به طرق مناسب به گوش دست اندرکاران برسانند. رسانه و خصوصا تلويزيون به عنوان رسانه فراگير نقش مهمي در ايجاد ترغيب، تشويق و تلقين برخي رفتارها، عادات و گرايش ها دارد مي توان در حوزه سلامت و بهداشت و گسترده کردن آموزش هاي بهداشتي در سطح جامعه از طريق رسانه به اين مهم تاکيد کرد. فرد اطلاعات سلامت را جست‌وجو مي‌كند تا شكاف ميان آنچه كه مي‌داند و آنچه كه نمي داند را پركند.

  • بنابراين بايد گفت كه در اين موارد رسانه ديگر ارزش اطلاع رساني يا آگاهي دهي ندارد بلكه صرفا يك ايدئولوژي خاص را منعكس مي‌سازد، يا آن را حفظ و جاودانه مي‌كند.
  • يكي از مباحت مهم در حوزه سلامت « مديريت سلامت خود» است كه اشاره به مسئول بودن فرد در قبال سلامتي و بهداشت خود دارد.
  • اما استفاده از رسانه های اجتماعی به خصوص در این زمینه نیازمند داشتن آگاهی کافی می باشد ، یک پزشک و متخصص نباید با انتشار مطالب غیرمناسب ارزش و اعتبار خود را از دست بدهد که برای این کار می تواند پشتیبانی را به افراد متخصص بسپارد .
  • حتی می توانید از طریق رسانه ها به آن ها ساعات و روزهای حضورتان در کلینیک را اطلاع دهید .
رسانه سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی-دراگمد

سلول‌های مخروطی چشم افراد کوررنگ فاقد رنگ‌دانه‌هایی هستند که موجب دیدن رنگ‌ها می‌شوند. به همین دلیل این افراد برخی رنگ‌ها را به شکل طیفی از رنگ‌های خاکستری و سیاه می‌بینند. پنج ترفند مخفی گوگل کروم که باید از آن ها مطلع باشید بسیاری از تست های سرعت و مقایسه ها نشان می دهد که سریعترین مرورگر پلتفرم اندروید اپلیکیشنی نیست… وبمستر کیست و چه کارهایی انجام میدهد؟ وب مستر کیست ؟ وب مستر در لغت به معنای مدیر سایت میباشد . هاست لینوکس چیست؟ هاست لینوکس هاست لینوکس هاستی است که بر روی سرورهایی که سیستم عامل لینوکس…

منوی اصلی

خوشبختانه این روزها با پیشرفت های دانش دندانپزشکی زیبایی و حضور متخصصان حرفه ای در این حوزه به راحتی همگان می توانند از طرح لبخندی زیبا و شگفت انگیز برخوردار شوند. در كنار ويژگي هاي مثبتي كه اينترنت براي تبديل شدن به اولين منبع كسب اطلاعات سلامت دارد، نبايد از ويژگي هاي منفي آن نيز غافل ماند. اطلاعاتي كه در اينترنت ذخيره شده است از هيچ طبقه بندي برخوردار نيست، اين ويژگي مي‌تواند جست‌وجوي اطلاعات را براي جست‌وجوگر اطلاعات سلامت مشكل سازد(Cline & Haynes، 2001). نتايج تحقيقات نشان مي‌دهد كه بيش از 50 درصد از اطلاعات سلامت در اينترنت غير معتبر هستند (Abelhard & Obst، 1999).

رسانه پزشکی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

یادمان نرفته برنامه‌هایی که در گذشته اشخاصی را به عنوان پزشک و کارشناس به مردم معرفی کردند و دست آخر مشخص شد طرف حتی دانشجوی پزشکی هم نبوده و قاچاقی سر بعضی از کلاس‌ها حاضر شده و در این رهگذر، برخی اصطلاحات هم به گوشش خورده بود. اغلب در سیستم مراقبت های بهداشتی ما، پیشگیری و ارتقای تندرستی عباراتی هستند که به سلامت رفتاری مرتبط نیستند. کمیسیون Promote Prevent ما این پارادایم را تغییر داده و امیدواریم ادامه دهد. ✅ یکی از مزایای تبلیغات پزشکی و پزشکان در سایت جراحنو برندینگ شما است. به دلیل بازدید بسیار بالای کاربران اینترنتی از این سایت، هزینه ای که شما بابت تبلیغ پزشک یا تبلیغ مطب و کلینیک زیبایی خود پرداخت میکنید بسیار مناسب است و در مقابل بازخورد خیلی خوبی به شما خواهد داد. رسانه های اجتماعی از همه جهت رو به رشد است و می تواند همه ی حرفه ها را در بر بگیرد .

همزمان با انتصاب معاونان، روسا و مدیران جدیدی که روحیه جهادی داشتند و ابقای مدیران امتحان پس داده، خون جدیدی در رگ های دانشگاه دمیده و برای اولین بار مفهوم دانشگاه اجتماعی مطرح و افق های روشنی برای دانشگاه ترسیم شد. در این کلیپ روایت یکسال خدمت و تلاش مبتنی بر علم نافع در دانشگاه علوم پزشکی تهران را می بینید. در پایان از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های مستمر و چشمگیر ۳۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل گردید. همچنین با توجه به کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اصفهان در دومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی ایران، از زحمات مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اصفهان سرکار خانم سعیده موسوی تقدیر گردید. رئیس اداره آموزش معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد طی حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر رضا شیری به عنوان ” رئیس اداره آموزش معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه ” منصوب گردید. رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی معرفی شد طی حکمی از سوی رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، دکتر آرمان لطیفی به عنوان ” رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی” دانشکده علوم پزشکی مراغه منصوب گردید.