رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

زندگی یک مدیر مالی زمانی که توسط همکارش هدف خیانت قرار می‌گیرد و زیر و رو می‌شود. شما باید به هر ادعای خود درباره محصول یا خدمات خودتان با ارائه حقایق، آزمایش نتایج و اطلاعات آماری عینیت ببخشید. زمانی که خواننده یا مخاطب شما به اندازه کافی از رپورتاژ اگهی پریشان شد، بدون معطلی راه‌حل را که محصول یا خدمات شما است را معرفی کنید. به مخاطب خودتان نشان دهید که چطور برنامه مشاوره‌ای شما می‌تواند به شخص مخاطب بیاموزد که چطور برای منفعت بیشتری که لیاقتش را دارد مذاکره کند.

اکثر افرادی که خودروهای خارجی دارند، به دلیل وارداتی‌بودن آن‌ها و نبود نمایندگی‌های رسمی در ایران، معمولاً هنگام تعمیر دچار مشکل می‌شوند، بنابراین صاحبان خودروهای خارجی همواره به‌دنبال تعمیرگاه‌های تخصصی هستند. هرگونه سوال و درخواست راهنمایی در زمینه آموزش و مطالب موجود در سایت را از قسمت دیدگاه پایین همان صفحه پیگیری کنید. ✅ تعداد تصاویر مجاز نهایت ۵ عدد و با کیفیت (ابعاد خرید رپورتاژ pbn ۶۰۰ پیکسل) باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. خوب بود ولی خیلی کتابی بود.کاربردی تر و ساده تر بود خیلی بهتر میشد.

  • تعداد کلمات کلیدی در رپورتاژ آگهی به تعداد لینک‌های بستگی دارد که سایت خبری به شما می‌دهد.
  • اگر برای درج رپورتاژ به سراغ رسانه‌های دیجیتال (مثلاً سایت‌ها و مجلات خبری و اجتماعی) بروید، مزیت دیگری هم در مقایسه با تبلیغات سنتی خواهید داشت.
  • به همین دلیل، در انتهای کار باید انتظار اقدامی از سوی مخاطب یا مشتری احتمالی را داشته باشید.
  • اگر میزان CTR پایین باشد به این معناست که تبلیغات شما عملکرد مناسبی نداشته‌اند.
  • در این رپورتاژ خبری، عنوان هیچ توجهی را جلب نمی‌کند و داستانی روایت نمی‌شود.
  • چرا که هر صفحه‌ای از اینترنت دارای اعتبار و ارزش مشخصی از نظر گوگل بوده و این ارزش به‌طور یکسان بین تمام لینک‌های موجود در آن تقسیم می‌شود.

هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد. پس فکر نکنید اگر لینک‌های زیادی را در رپورتاژ آگهی خود قرار دهید کار درستی کرده‌اید. هرچقدر که در یک رپورتاژ آگهی تعداد بک لینک‌های موجود بیشتر شود، اعتبار منتقل شده به هر یک از بک لینک‌ها کاهش می‌یابد.

اگرچه که در این مطلب تمرکز ما بر روی معرفی و بررسی رپورتاژ آگهی اینترنتی است اما رپرتاژ آگهی‌ها قدمتی بیشتر از این دارند. یکی از اصلی‌ترین انواع رپرتاژ خبری که جز قدیمی‌ترین‌ها و محبوب‌ترین انواع نیز به حساب می آید، رپرتاژ خبری تلویزیونی است. بله، نویسندگان ما نیز می‌توانند یک یا حتی چند متن برای رپورتاژهای شما آماده کنند. این متن ها بر اساس اصول سئو و با هدف تاثیرگذاری بر روی مخاطبان و افزایش فروش شما نوشته خواهند شد. البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد. رپورتاژ آگهی چیست؟ رپورتاز اگهی نوعی گزارش است که به صورت کاملا بی‌طرفانه‌ای نوشته می‌شود و در قالب خبر برای مخاطب خوانده می‌شود تا ذهن مخاطب را درگیر محصول و یا برند معرفی شده نمیاد.

بعد از همه‌ی این مقدمات،‌ لازم است کمی درباره‌ی متن رپورتاژ آگهی هم صحبت کنیم. پیشنهاد ما این است که بعد از مطالعه‌ی این درس، حتماً وقت بگذارید و چند نمونه رپورتاژ آگهی را – بر اساس معیارهایی که در این‌جا می‌گوییم – ارزیابی کنید تا نکات مطرح شده بهتر در ذهن‌تان بماند. همین بحث‌ها به یک بازی بزرگ در بین رپورتاژدهندگان و پلتفرمهای انتشار رپورتاژ آگهی تبدیل شده است. مثلاً گاهی هنگام سفارش رپورتاژ آگهی می‌بینید که تأکید می‌کنند ما به شما دو یا سه یا چهار لینک Follow می‌دهیم.

هر چقدر که بار ارزشی محتوا بالاتر باشد، همان‌قدر بازدیدکننده بیشتر با آن ارتباط گرفته و قدردان برند می‌شود. بهتر است تعداد کلمه‌های رپورتاژ آگهی در یک حد معمول (حداکثر ۱۵۰۰ کلمه) قرار بگیرد و خیلی کمتر یا بیشتر نباشد؛ البته در حالت‌های خاص و با هدف آگاهانه می‌توان این حدود را رعایت نکرد. روش دوم که بیشتر سایت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، استفاده از سایت‌های واسطه‌ای رپورتاژ آگهی است. این سایت‌ها با تعداد زیادی از منتشرکننده‌های معتبر محتوا در موضوعات مختلف قرارداد داشته و کسب و کارها می‌توانند تنها با کار کردن با آن سایت واسطه، به لیست بزرگی از سایت‌های منتشرکننده رپورتاژ دسترسی داشته باشند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟ 100 برابر رشد بیشتر!-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

اگر تا به حال این روش را امتحان نکرده‌اید، حتما همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید و اگر سوال یا نظری هم داشتید، با ما در میان بگذارید. دوست داریم تجربیات شما در مورد استفاده از روش رپورتاژ آگهی را بخوانیم. هرچه بک لینک بگیرید و افراد بیشتری از سایر سایت‌ها وارد وبسایتتان شوند، سئو سایت شما بهبود پیدا می‌کند و اعتبار بیشتری پیدا می‌کند. این کار باید هوشمندانه و با رعایت ارتباط موضوعی متن با لینک مورد استفاده انجام شود. سعی کنید در عین حال که به محصول، برند و کسب و کارتان اشاره می‌کنید، کلی اطلاعات مفید و جذاب ارائه دهید تا رویکرد تبلیغاتی مقاله به چشم نیاید. نوشتن رپورتاژ آگهی هنر متقاعد کردن خواننده به انجام کاری خاص است.

تماس با ایزی وب

زمانی که شما ثبت سفارش می کنید، جایگاه رپورتاژ در سایت های مورد نظر شما توسط کارشناسان ما رزرو شده و هزینه برای مدیران آن سایت ها واریز می شود و به همین دلیل امکان انصراف در هنگام اجرای کمپین رپورتاژ وجود ندارد. قیمت بسته های پیشنهادی ما، با در نظر گرفتن بیشترین تخفیف ممکن درج شده است. اما وقتی شما یک بسته اختصاصی برای خودتان می‌سازید، میزان تخفیف به تعداد رپورتاژهای مد نظر شما بستگی دارد. هر چقدر تعداد رپورتاژها بیشتر باشد، ما هم تخفیف بیشتری برای شما قائل خواهیم شد.

مزیت اول این روش تبلیغاتی هزینه‌ای است که صرف آن می‌کنید هزینه‌ای که شما برای این روش تبلیغاتی می‌پردازید نسبت به بقیه‌ی روش‌های تبلیغاتی بسیار ارزان‌تر است و برای همه نوع کسب و کاری مناسب است. مزیت دوم این روش تبلیغاتی زمانی است که برای انجام این کار صرف می‌شود در این روش تبلیغاتی زمانی که برای انجام کار شما تایین می‌شود بسیار کم است و باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. مزیت چهارم این روش تبلیغاتی که این مزیت هم جزو مهم‌ترین مزایای این روش است بهبود سئو سایت است به این منظور که شما با استفاده از این روش تبلیغاتی باعث بهبود عملکرد سئو سایت شما و محبوبیت شما در گوگل می‌شود. اولویت اصلی هر کسب و کار ارائه خدمات به مخاطبان است؛ و برای معرفی خدمات و محصولات خود از تبلیغاتی مثل رپورتاژ آگهی استفاده می‌کند. شما باید در رپورتاژ آگهی چالش یا مسئله خاصی مطرح کنید و به کاربران نشان دهید که چه راه‌حلی برای رفع آن دارید. اما نباید توقعات مخاطب را بالا ببرید و وعده الکی برای مشکلی که راه‌حلی برای آن ندارید، ارائه دهید.

در پر مخاطب‌ترین رسانه‌های کشور بدرخشید