شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا

این تنظیمات با یک سنسور زاویه‌ای 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای xiaomi تکمیل شده است. به عنوان یک گوشی گیمینگ، K50 گیمینگ به طور طبیعی دکمه های کناری را حفظ کرده است و همچنان با یک سوئیچ تاگل و یک دکمه پاور که از باز کردن قفل اثر انگشت پشتیبانی می‌کند. شیائومی در ضمن از مدل فرمول یک مرسدس این گوشی هم رونمایی کرده که از نظر طراحی پنل پشتی تفاوت‌هایی با مدل استاندارد دارد ولی از نظر مشخصات سخت‌افزاری بین این دو مدل تفاوتی دیده نمی‌شود. خدمات پرداخت در محل فقط برای شهر تهران فعال می باشد که از طریق اسنپ باکس انجام می شود و هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد که به نسبت وزن محصول، فاصله و ترافیک محاسبه می شود. ارسال به سایر شهر ها از طریق ارسال پستی یا تیپاکس انجام می شود. هزینه ارسال پستی در مرحله پرداخت بر روی قیمت محصول افزوده می شود.

محافظ تمام صفحه سرامیکی حریم شخصی Xiaomi Redmi K50 Gaming

این گوشی گیمینگ از چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و مبتنی بر محفظه‌ی بخار دوگانه است که این مشخصه گرمای بدنه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین شیائومی برای آن از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED استفاده کرده که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده از جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی آن نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو شده و این یک خبر عالی برای گیمرها محسوب می‌شود.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی k50 گیمینگ

گوشی ردمی K50 گیمینگ نور محیطی دوربین و طراحی رعد و برق را برای فلاش از نسخه K40 گیمینگ به ارث برده است. در حال حاضر Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro تنها دستگاه‌های عرضه شده با سیستم روی چیپ Dimensity 9000 در بازار ردمی کی ۵۰ هستند. خوش بختانه بنچمارک های ردمی کی 50 پرو و Find X5 Pro به شکل رسمی در AnTuTu منتشر شده و می‌توانیم امتیازهای بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی را با نمونه‌های اسندراگون 8 نسل 1 مقایسه کنیم. ما می توانیم خرید ردمی K50 گیمینگ شیائومی را به همه توصیه کنیم، به جز کسانی که دوست دارند عکس های بسیار باکیفیت در حد گوشی های پرچمدار بگیرند و یا کسانی که از طراحی این گوشی خوششان نیامده است. آیا لوگوی JBL و بلندگوهایی که شبیه جلوپنجره هستند را دیدید؟ گوشی ردمی K50 گیمینگ از نظر بلندگو با شیائومی ۱۲ پرو برابری می‌کند و همچنین از بلندگوهای چهار واحدی استفاده می‌کند. هیچ کس نباید انتظار زیادی از ردمی K50 گیمینگ از نظر عکاسی داشته باشد.

جدا از کیفیت عکس ضعیف تر در لبه های عکس های دوربین فوق عریض، عملکرد دوربین آن به طور کلی رضایت بخش است. تفاوت آن با گوشی های دیگر این است که یک پورت میکروفون اضافی در کنار آن وجود دارد. البته دکمه های فیزیکی انحصاری شانه ای خانواده شیائومی نیز وجود دارد که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. نسخه ی مرسدس AMG فرمول وان متفاوت بوده و جعبه بزرگ تر با همین محتویات، اما کابل یک متری USB-C به USB-C و خروجی شارژر نیز USB-C است.

شیائومی کا ۵۰ گیمینگ ؛ مشخصات گوشی گیمینک ردمی کی 50 Redmi K پلازا

ردمی K50 Gaming از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و به ویژگی‌هایی مجهز شده تا تجربه گیمینگ بهتری را ارائه کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت رایانه همراه نمایندگی شیائومی می باشد. فروشگاه ابیانو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد. فروشگاه اِبیانو آماده کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد. اما در کل تنها ایرادی که می شود به این گوشی گرفت باتری آن است. کیفیت تصاویر ردمی کی 50 گیمینگ در نور مناسب بسیار خوب است و نمی شود به آن ایراد گرفت اما با کم شدن نور کیفیت تصویر نیز کمتر می شود.

فریم فلزی با پشت شیشه ای مات شبیه به ردمی K40 گیمینگ سال گذشته است. پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده. یه اتفاق خوبی که توی پنل جلویی افتاده، اینه که فاصله های حاشیه نمایشگر تا لبه پنل جلویی از تمامی جهات با هم یکیه که باعث میشه هم ظاهر پنل جلویی شکیل تر باشه، هم احتمال لمس ناخواسته صفحه نمایش موقع بازی کردن خیلی کمتر بشه.

در زمینه مصرف انرژی اوضاع به نفع مدیاتک است زیرا تست‌های قبلی از بهره وری انرژی بالاتر پرچمدار این شرکت خبر می‌دهند. تمامی مطالب سایت توسط ربات جمع آوردی شده است در صورت نارضایتی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید تا تمامی محتویات سایت شما حذف شود . با توجه به اینکه این دستگاه دارای 120 وات قدرت شارژ است و توانایی شارژ در حین بازی نیز بسیار سریع است، می‌توان با آن زندگی کرد.

  • یک مدل دیگر از گوشی K50 گیمینگ که شیائومی با همکاری تیم فرمول وان مرسدس AMG آن را ساخته است هم وجود دارد.
  • کی 50 گیمینگ در لبه سمت راستی به دو دکمه شولدر مجهز شده و دکمه پاور هم کمی پایین‌تر از این دکمه‌ها قرار دارد.
  • متأسفانه، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ قرار دارد و بنابراین اندکی در انجام بازی‌های فشرده اختلال ایجاد می‌کند.
  • اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگمراجعه نمائید.