صرافی Coinex چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

البته فعالیت در صرافی از داخل ایران با ریسک بسیاری همراه است. ولی بسیار امن هستند و تاکنون گزارشی از هک شدن آن توسط هکرها منتشر نشده است . امنیت این صرافی نیز پایدار و امن هست. و غیره ساخته شده باشد، بسیار امن خواهد بود. صرافی کوینکس در سال 2017 ایجاد شد و این صرافی استفاده کاربران تحریم شده مثل ایران و عراق رو هم فراهم کرده بود. در طرح اول این مسابقه ۱۰۰۰ کاربری که برای بار اول معاملات ETF را در صرافی کوکوین فعال نمایند و حجم معاملات آنها از ۵۰۰ دلار بیشتر باشد مشمول دریافت ایردراپ یک الی ۵۰ USDT خواهند بود. مبلغ واقعی که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید. شایان ذکر است بدانید که در این قسمت شما مجدداً با صفحه ای که در ابتدای مقاله مشاهده کرده بودید مواجه خواهید شد که می توانید تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده کنید.

حجم معاملات صرافی کوینکس پایین هست اما این صرافی روز به روز در حال جذب کاربر هست که میتونه باعث تبدیل این گزینه از معایب به مزایا بشه. بعضی مواقع وقتی در این صرافی اردر یا حد سود و ضرر تنظیم میشه این صرافی با قیمت دقیق ارز رو خرید و فروش نمیکنه و حتی دیده شده که در حساب بعضی از کاربران در نقطه ذکر شده کاربر لیکویید نشده و کمی زودتر لیکویید شده این مورد میتونه جز مشکل فیوچرز کوینکس یا معاملات اسپاتش باشه. در انتخاب صرافی باید به مزایا و معایبش دقت کرد که پس از ثبت نام و خرید به مشکل برنخوریم.

مبلغ واقعی که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید. صرافی کوینکس ارزدیجیتال مخصوص خودش رو هم داره که در بخش های بعدی مقاله قراره در موردش توضیحاتی رو بدیم. برای ثبت نام راحتتر بهتر است راهنمای ثبت نام در کوینکس را در ابتدای مقاله مطالعه نمایید. کارمزد این صرافی به نسبت سایر صرافی ها مقرون به صرفه تر است و این بدین معنی است که صرافی کوینکس هم مثل سایر صرافی های رمزارز، مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کسر می کند. یکی از دلایل این روشن بینی هم اتفاقات تلخ گذشته و بارها بلوکه شدن پول ایرانیان توسط صرافی های خارجی است؛ برای مثال چند سال قبل یک صرافی خارجی به نام بیترکس، خدمات مشابه صرافی کوینکس را ارائه میداد و بعد از مدت کوتاهی پول تمام ایرانیانی که در این صرافی وجود داشت را بلوکه کرد و تا به امروز اثری از سرمایه های از دست رفته مردم وجود ندارد. درباره امنیت صرافی کوینکس توضیحات لازم را ارائه دادیم.

CoinEx، تخفیف هایی را در کارمزدهای معاملاتی پس از سطوح معینی از عضویت بر اساس حجم کل معامله ها به کاربر ارائه میدهد و همچنین تخفیف ها نیز به دارایی های صرافی coinex CET بستگی دارد. در صورتی که توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را بخرید و در کیف پول دارایی های خودتان در این صرافی ذخیره کنید، تا ۴۰ درصد تخفیف در کمیسیون های مبادلات به شما داده می شود. کوینکس جزء این صرافی ها نیست و از این امکان استفاده از خدمات آن برای کاربران آمریکایی نیز قفل است. گزینه پیش فرض در صفحه، انتقال عادی یا Normal Transfer است، می توانید مستقیماً یک آدرس وارد کنید یا می توانید بر روی آدرس فعلی کلیک کنید و از گزینه اضافه کردن آدرس برای ذخیره آدرس جدید استفاده کنید. این صرافی 0.1 درصد تراکنش کارمزد داره که یک ویژگی خیلی خوب در انتخاب صرافی می تونه باشه و حتی با توکن cet که توکن مخصوص این صرافی هست میتونید این کارمزد رو به 0.05 هم کاهش بدین.

صرافی کوینکس از تاریخ 24 ام ماه ژوئن سال 2019 امکان انجام معاملات لوریج را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در فاز دوم، کوینکس به اکسچنج لحظهای و آنلاین تبدیل شده است. در 29 اکتبر 2021، فیس بوک رسماً نام خود را به متا Meta تغییر داد که نشان دهنده تمرکز آن بر متاورس Metaverse است. به اطلاع میرسانیم که این مشکل از طرف کوینکس نیست و هیچ محدودیتی برای آی پی کشور ایران از طرف کوینکس وجود ندارد. توجه داشته باشید کوینکس با هر تغییر آی پی ورود برای شما یک ایمیل اطلاعرسانی میفرستد تا متوجه باشید که آی پی ورود شما تغییر کرده است. با وارد کردن قیمت و حجم مورد نیاز برای خرید و فروش سفارش خود را ارسال کنید و این سفارش زمانی درست است که یک سفارش با قیمت مساوی و حجم مناسب وجود داشته باشد که به این عمل match می گویند.