فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی قیمت لوله فلکسی 11 لوله خرطومی فلکسی 11 ارزان در لاله زار

شما می‌توانید به راحتی برای خرید محصول اصل از این فروشگاه لوله فلکسی کارن اقدام کرده و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید. اصولاً یکی از عواملی که می‌تواند به شدت سیم ها و کابل های برق را در یک ساختمان مسکونی، تجاری و دیگر سازه های صنعتی تهدید کند موضوع آتش سوزی و اتفاقاتی از این قبیل میباشد. لوله فلکسی برق در برخی از نمونه های خود از دو متریال فلزی در بخش مرکزی خود و همچنین یک لایه پلیمری نسوز در قسمت خارجی طراحی و ساخته میشود. نوع دیگری از لوله های برق پر کاربرد در تاسیسات برقی، لوله های پی وی سی هستند.

فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی قیمت لوله فلکسی 11 لوله خرطومی فلکسی 11 ارزان در لاله زار

مطالعه دقیق هر کدام از ویژگی‌‌های لوله فلکسی موجب کسب اطلاعات مفید برای شما شده و قابلیت مقایسه محصولات را نیز خواهید داشت. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد. این نوع از لوله‌ها دارای روکشی از جنس PVC هستند و به علت داشتن انعطاف‌پذیری بالای خود برای عبور دادن انواع سیم‌ها و کابل‌ها در محیط‌های بیرونی استفاده می‌شوند.

لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است. در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد. لوله فلکسیبل نمره 13،در پروژه های دوربین مداربسته و شبکه های کامپیوتری که کابل ها در محیط بیرون قرار می گیرند کاربرد بسیار دارد.این محصول با قیمت بسیار رقابتی توسط فیدار پردازش خاورمیانه عرضه می گردد.

  • در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید.
  • ، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است.
  • برای پیدا کردن لوله خرطومی فلکسی مورد نظر و مناسب خود، با ما تماس بگیرید.
  • شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه ساخت انواع لوله خرطومی محل مناسبی برای خرید مستقیم انواع مدل و سایز لوله فلکسی به‌همراه بست و گلند است.
  • فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد.

حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. ساختار محصول، به صورت نوار فلزی فرم داده شده به صورت مدور با مقطع مربعی و روکش PVC است. مواد اولیه، از ورق گالوانیزه با استاندارد EN و روکش PVC ضد انتشار آتش است. درجه حفاظت محیطی لوله‌های رهورد خراسان با توجه به نوع گلند تعیین می‌شود و در محدوده IP54 تا IP67 قرار می‌گیرد.

همان‌طور که از نام این نوع از لوله خرطومی مشخص است؛ پوشش خارجی با متریال خاصی برای این نوع از فلکسیبل در نظر گرفته نشده و تنها دارای خاصیت ارتجاعی، کشسانی و مقاوم در برابر رطوبت محیطی است. هر چند با توجه به عدم‌مقاومت طولانی مدت بیش از 5 سال در برابر رطوبت شدید بهتر است از لوله فلکسی بدون روکش در مناطق خرید لوله فلکسی مرطوب استفاده نشود. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود. اصالت و کیفیت محصولات ساختمانی تعیین‌‌کننده ارزش واقعی آن واحد خواهد بود. لوله‌‌های فلکسی به عنوان یک ابزار خاص در جهت کمک به حفاظت از کابل‌‌های برق بوده و همچنین برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی نیز کاربرد دارد.

تولید و پخش لوله فلکسی در لاله زار تهران

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. در سایز، مدل و محل‌‌های متنوع به سیستم برق‌‌کشی شکل خاص و اصولی داده و با استفاده از پوشش اضافی، کابل‌‌های برق را مورد حفاظت قرار می‌‌دهند. فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد. در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود. این لوله‌ها در هر دو فضای خشک و مرطوب به کار می‌روند چرا که جنس روکش آنها، این لوله‌ها را برای محیط های مرطوب قابل استفاده کرده و محیط های خشک باعث افزایش طول عمر این لوله‌ها می‌باشد.

فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد. عایق کردن کانال‌های گالوانیزه و تهویه پس از نصب کار، کار دشواری‌ است که به کمک لوله‌های فلکسیبل عایق دار آسان شده و دیگر دردسر‌های سابق را ندارد. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود. استفاده از گلد در ساختمان‌‌های صنعتی رواج بسیاری داشته و موجب افزایش کارایی و کیفیت در طراحی سیستم برقی واحد صنعتی خواهد شد. گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.

همچنین جهت خرید آنلاین انواع محصولات شرکت پتروکاسپین به سایت اینترنتی pcp.ir مراجعه نمایید. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود.

فروش آنلاین لوله فلکسی

اما به طور دقیق تر باید بگوییم که لوله های فلکسی نوعی کانل فلزی بوده که دارای سطحی مقطع و گرد می باشند، این لوله ها بسیار بلند هستند و وزن سبک آن ها اجازه می دهد به راحتی در پروژه های ساختمانی مختلف به کار گرفته شوند. لوله فلکسی بل لوله‌ای منعطف از جنس فلز است که برای محافظت و پوشش‌دهی کابل‌های برق از آن استفاده می‌شود. نام دیگر این لوله، لوله خرطومی است که در ساخت آن‌ها از آلومینیوم لمینیت و عایق پلی اتیلن استفاده شده است.