قفسه فلزی شرکت پترو پویش ماهان جی-فورژ مدرن

از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات استاندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است. به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید استانداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای استفاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای استانداردهای FDA باشد.

قیمت قفسه

چرخه تولید ما حدود 25 روز کاری پس از دریافت هزینه برای مبالغ استاندارد ما خواهد بود. بله ، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم یا فقط برای شما برای تست کیفیت. SHENGWEI با 4 قفسه انبار انبار بدون دردسر.نیازی به ابزار ندارید ، به راحتی آن را در چند ثانیه باز کنید و به سازماندهی برسید. دارای رنگ های مختلف با توجه به RAL یا Panton رنگ به عنوان خریداران در دسترس است.

  • قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد.
  • معمولا ضخامت مواد می تواند 0.6 تا 1.0 میلی متر برای SPCC باشد.
  • قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .
  • قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.
  • انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…

این قفسه ها از فولاد ضد زنگ تهیه شده و میتوان گفت اصطحکاک و فرسایش آنها بسیار پایین است. به لطف سیستم های قفسه فروشگاهی ، اسناد بایگانی شده را می توان به راحتی ذخیره کرد. هنگام ایجاد سیستم های بایگانی ، یک اتاق یک نفره می تواند به صورت اختیاری استفاده شود. با کسب اطلاع از آخرین محصولات عرضه شده در بازار تهران، متناسب با نیاز خود هزینه کنید و بالاترین کارایی را در ایجاد فضای مفید بدست بیاورید. به منظور قفسه بندی محیط انبار میبایست از حداکثر ممکن ارتفاع و عرض در دسترس استفاده گردد.

زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. یکی از رایج ترین مسیرهای چیدمان کالا در صنعت خرده فروشی، قفسه بندی فروشگاه است.

قفسه فلزی قفسه بندی صنعتی سنگین-فورژ مدرن

قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد. قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد.

خرید و قیمت قفسه انباری 5 طبقه عرض 30 ترب-فورژ مدرن

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت نمایند . اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

قفسه بندی انبار

استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها درر متراژ و جای ابار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز بسیار موثر است. رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)…

از طریق این فروشندگان امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. این سایت ها روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود و عمده مشتریان از این طریق اقدام به خرید محصول می کنند. همچنین از طریق این نمایندگی ها عرضه امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

پالت پایه دار

فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است. امروزه راه های متعدد خرید با کمترین واسطه وجود دارند که می توانند ارزانی قیمت کالاها را موجب شوند از این رو افراد با اطلاع از همه ی راه های ممکن می توانند محصولات را قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا خریداری کنند. گونیای های قفسه فروشگاهی از ورق اسیدشوئی SAPH37 با ضخامت 2 میلی متر . هنگام ایجاد سیستم های قفسه فروشگاهی نکات مهمی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

  • این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود.
  • از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد.
  • سیستم های قفسه فروشگاهی که به طور خاص برای این منظور تولید می شوند ، برای حفظ نظم و ایجاد یک فضای ذخیره سازی مفید در فروشگاه ها استفاده می گردند.

پایه دوبل راک سنگین ستون قفسه راک صنعتی پایه قفسه فلزی انبار . ارتفاع و عرض پایه دوبل راک سنگین را از کادر زیر انتخاب نمایید. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن…

قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند استفاده می شود. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار استفاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف استفاده می شوند.

قفسه رگال ۵ طبقه چوب و فلز کد۴۰۰۶۳۹

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… ساخت سیستم قفسه بندی با دهانه بلند شبیه به قفسه بندی پالت است.از یک قاب، تیرها، لوازم مختلف و قفسه های چوبی یا فلزی تشکیل شده است.

جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید . قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند.

قیمت قفسه

تنها چیزی که نیاز است چند ضربه چکش لاستیکی است و در جای خود قفل می شوند. یکی دیگر از مهم ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. طبقات و ستونهای این قفسه ها با پیچ مهره به یکدیگر وصل و محکم میشوند مونتاژ و دمونتار این قفسه ها با آچار انجام میشود و نیازی به جوشکاری ندارد. قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند.

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

قفسه هایپرمارکتی دو طرفه

با فرض کیفیت عالی، Ironstone همیشه وقف ارائه بهترین قیمت برای مشتریان خود بوده است.با بهبود مستمر کل خطوط خرید و تولید خود، می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری را با کیفیت و خدمات مشابه و حتی بهتر به شما ارائه دهیم. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر بلبرینگ های شیار عمیق، رولبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.

قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی-فورژ مدرن

قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… قفسه فلزی قیمت بالاتری نسبت به سایر قفسه های چوبی، مشبکی و یا پی وی سی دارد، یکی از دلایل این تفاوت قیمت داشتن مقاومت بالا نسبت به سایر آن ها است. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

زاویه انباری

قفسه انبار ریلییا قفسه انبار متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده می باشد. قفسه بندی انبار ریلی جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد. از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

تلفن تماس:

در این سیستم قفسه بندی آخرین بار قرارداده شده در قفسه ، اولین بار قابل ‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. اجزای این سیستم قفسه بندی انباری شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است. از طرفی قیمت قفسه فلزی انباری نیز بسیار مناسب می باشد و به افرادی که قصد دارند تا انبار خود را قفسه بندی کنند، پیشنهاد می شود تا از این نوع قفسه ها برای قفسه بندی انبار خود استفاده کنند. طبقه فلزی انباری از استحکام بالایی برخوردار است و می توان محصولات سنگین را روی این طبقه های فلزی قرار داد.

قفسه بندی انباری راک

بسیاری از مراکز فروش قفسه های فلزی در تهران علاوه بر طراحی و تولید به فروش قفسه های زیر قیمت هم مشغول هستند. امروزه دکوراسیون و طراحی آن نقش مهمی در زیبایی فضا ایفا می کند، یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به چیدمان اتاق ها و مغازه ها ساختن قفسه با سایز مناسب و جنس با کیفیت است. از قفسه ها در ساخت و طراحی کمد دیواری، ویترین مغازه ها، قفسه های فروشگاه های زنجیره ای و انبار های کارخانه جات استفاده می شود. مدل هایی که مخصوص انبار فروشگاه طراحی شده اند نیز می توانند مطابق با خواسته های مشتری طراحی شوند. نسخه های مختلفی از این نوع مدل قفسه فروشگاهی برای انواع فروشگاه ها طراحی شده است.

ست قفسه پیچ و مهره ای با نبشی و صفحه سفید به ارتفاع 2/5 متر

یکی از راه‌کارها برای افزایش این استحکام کمک گرفتن از دستک‌هاست. این دستک‌ها داخل ستون‌ها فرو رفته، فضای مناسب برای نصب کفی‌ها را ایجاد می‌کند. طراحی نکدار دستک‌ها نیز باعث بالاتر رفتن توان دستک برای نگهداری کفی‌ها می‌شود. البته همچنان مهم‌ترین کاربرد قفسه انباری به کارگیری آن در فضاهای انباری است. از انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای گرفته تا انبار کارگاه‌ها و تولیدی‌ها.

آگهی‌های انواع قفسه فروشگاهی در دیوار تهران-فورژ مدرن

قیمت قفسه فلزی دست دوم همیشه ارزان تر از قفسه های سفارشی می باشند و به همین دلیل در اغلب مواقع تقاضا برای آنها زیاد است. واقعیت این است که ارزان بودن قیمت انواع قفسه بندی انبار دست دوم نباید تنها دلیل برای انتخاب آنها باشد، چون ممکن است دلیل ارزان بودن ترک و شکستگی در بخش های مختلف سازه و جوشکاری های مختلف صورت گرفته در آنها باشد. در محاسبه قیمت انواع قفسه بندی فلزی فاکتورهایی مانند ابعاد فضا و سازگاری ابعاد با طرح قفسه در کنار تعداد طبقات و عمق هر طبقه از جمله مواردی است که موجب تعیین هزینه نهایی قفسه می گردد. بنابراین، بهترین راهکار جمع آوری اطلاعات از طریق مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این موضوع پیش از خرید می باشد.

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

قابل تنظیم MDF Tiers Boltless Garage Rack قفسه فلزی قفسه برای انبار

مشاوره، تهیه و توزیع انواع قفسه فلزی با کیفیت و مطمئن برای راه اندازی کسب و کار در انواع سبک های مغازه، فروشگاه، هایپرمارکت، سردخانه، انبار و حتی کاربردهای قفسه بندی برای استفاده خانگی. انواع قفسه بندی مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت، چیپس و پفک، انباری، گلخانه، کتابخانه، صنعتی به همراه ملزوماتی مانند نردبان، سبد، دوچرخ، سه چرخ، ویترین مغازه، قفسه سردخانه و نیز قفسه لاستیک فروشی همه و همه با بهترین قیمت… در کیفیت و کاربرد زیادقفسه بندی پالت راکهیچ شکی نیست، اما این قفسه ها از نظر قیمت در سطح بالاتری نسبت به سایر قفسه ها قرار دارند که دلیل اصلی آن، نوع سازه و طراحی صورت گرفته برای آنها می باشد.

ست قفسه خود ایست 95*50 لیبل دار دومتری 5 طبقه

در خیلی از موارد نیز به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که خرید کالا از آنها به هیچ‌عنوان مقرون به‌صرفه نیست. زیرا آگهی‌دهندگان تلاش کرده‌اند قیمت کالاهایشان را تا حد ممکن بالا پیشنهاد دهند و البته گاهی این تلاش به آن‌جا می‌رسد که فاصله قیمت اجناس دست دوم این سایت با بازار نوفروش‌ها یکسان می شود. گروه صنعتی قفسه سازان میثاق طی ۲۰ سال فعالیت خود براي رفاه و رضايمندي مشتريان گرامي وهمچنين بهينه سازي هزينه ها، هزينه نصب و حمل و همچنين اندازه گيري را به صورت رايگان در سطح شهر تهران و براي شهرستان هزينه حمل تا باربري بصورت رايگان انجام مي گردد. تمام حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور می باشد. همچنین این فروشندگان برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کنند.

از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. کلیه حقوق این سایت برای فروشگاه آنلاین قفسه فلزی فروشگاهی ، صنعتی ، سوپرمارکت ، خانگی و سولهمحفوظ است. قیمت مناسب خرید ارزان قفسه و امکان بررسی به منظور تهیه قفسه بندی کارکرده (دست دوم) بر اساس نیاز مشتری و به درخواست خریدار با بهترین کیفیت ممکن. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…

قفسه فلزی شرکت پترو پویش ماهان جی-فورژ مدرن

همین امر در مورد قفسه های مورد استفاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های استاندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

  • برای موارد کوچک ، سیستم Bin راهی عالی برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی شما است.
  • انواع قفسه فلزی انباری راک ،قفسه پالت راک ، قفسه نیم طبقه مزنین ، قفسه سردخانه ای ، قفسه بازویی، قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری مشبک و…
  • رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است.
  • قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این قفسه طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

وقتی صحبت از ذخیره سازی فایل های و به فکر ذخیره ‎سازی بسیاری از فایل ‎های کاغذی مهم هستید و احساس می نمایید که برای ذخیره سازی این فایل های کاغذی … در طول زمان همواره یک چالش مهم برای بشریت، حفظ اطلاعات یا همان بایگانی فیزیکی بوده است، با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی ما هنوز نتوانسته ایم شکل حفاظتی … در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود.

قفسه های فروشگاهی

انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد . از جمله انواع قفسه فلزی جنرال فلز میتوان به قفسه فلزی راک ، قفسه فلزی پانل راک ، قفسه فلزی پالت راک ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی ایزی راک ، قفسه فلزی بازویی ، قفسه فلزی درایوین راک ، قفسه فلزی خود راهرو ، قفسه فلزی سردخانه ، قفسه فلزی متحرک ریلی ، قفسه فلزی بایگانی ، قفسه نیم طبقه بالکنی ، انواع قفسه فروشگاهی و هایپری و… اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

  • این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است.
  • قفسه پیچ مهره ای یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع سیستم های نگهداری انباری است.
  • راک فلز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع تجهیزات فروشگاهی جدید و با کیفیت همچون چرخ خرید فروشگاهی ، میز چک اوت ، کانتر فروشگاهی ، سبد خرید فلزی ، سبد خرید پلاستیکی ، استند میوه ، استند نان ، استند مجله ، استند چیپس و پفک ، استند کتاب و…
  • قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه بندی پالت راک یا قفسه سنگین پالت راک یکی از متداول ترین انواع قفسه بندی انبار جهت نگهداری اقلام سنگین و حجیم است و در اکثر صنایع در کارخانه ها، انبارها و سردخانه ها پالت راک مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تک قفسه با دارا بودن مجهز ترین و برترین دستگاه های روز دنیا، توانسته است با کیفیت ترین قفسه انباری را تولید کند. برای اطلاع از قیمت قفسه انباری، همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از نحوه خرید قفسه انباری و شرایط فروش قفسه انباری مطلع شوید.

آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند. قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند استفاده می شود. یکی دیگر از مهم ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

  • قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • با توجه به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود.
  • قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.
  • یکی از اصلی تری دلایل استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در فضا بخصوص در محیط های کم جا می باشد.