لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

عمدتا در لوله فلکسی برق از ورق های فولادی گالوانیزه شده استفاده می گردد. عمل گالوانیزاسیون روی این ورق ها سبب می شود که پوششی از فلز روی، بر سطح ورق فلزی قرار گرفته و به این ترتیب مقاومت آن در برابر رطوبت و سایش به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی های این دسته از تجهیزات می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها اشاره کرد. لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است.

این لوله‌ها چه کاربردها و مزایایی دارند؟۴- سبک بودنِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی، به کاربر این امکان را می دهد در زمانِ استفاده از این محصول به آسانی آن را جابجا نماید. ۱-از لوله فلکسیبل صداگیر بطور عمده برای انتقال و تخلیه موادِ ساینده مثل گردوغبار، ذرات چوب، پودر، گرانول و موارد مشابه استفاده می گردد. ۷- مقاومتِ بالای عایق الاستومری در برابرِ حریق و حرارت و ضدآتش بودنِ عایق الاستومری، استفاده از لوله خرطومی باعایق الاستومری را نسبت به لوله خرطومی باعایق پشم شیشه موجه تر می کند. در یک پروژه سیم کشی برق ساختمان ممکن است از چندین سایز مختلف لوله فلکسی برق استفاده کنید که این مورد بستگی به حجم سیم های کار گذاشته شده در یک مسیر واحد دارد.

مقاومت حرارتی بالای لوله فلکسی برق

این لوله فلکسی ها همانطور که از نامشان پیداست از روکش PVC قیمت لوله فلکسی برخوردار نمی باشند. به همین دلیل مقاومت آنها نسبت به لوله های فلکسی روکش دار در برابر آسیب های بیرونی کاهش می یابد. ولی لوله فلکسیبل هوا در لایه های خود حاوی عایق است واین کار را بسیار ساده نموده است. اصالت و کیفیت محصولات ساختمانی تعیین‌‌کننده ارزش واقعی آن واحد خواهد بود.

  • لایه داخلی از پلی استر بوده و سیم فنری از جنس فولاد پرکربن با حضور خود در لایه میانی به افزایش خاصیت انعطاف و مقاومت این فلکسیبل کمک کرده است.
  • اولین مورد آنها گلندهای این نوع لوله است که فلکسیبل ها را به باکس ، جعبه و تابلو برق متصل می کند.
  • آخرین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودنِ ان برای کاربردِ ان در فضاهای سربسته برای انواع سیستمهای تهویه مطبوع می باشد.
  • “امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.”
  • جهت استحکام هر یک از دهانه های لوله فلکسیبل صداگیر باید در فاصله سه تا پنج سانتی از هر یک از دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگی به نام رُخ با دستگاه مخصوص ایجاد نمود تا هم ساختارِ گردِ سه راه لوله فلکسیبل صداگیر بطور کامل گِرد شود و هم هر یک از دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر مستحکم تر گردد.

لوله فلکسی به چه نوع لوله‌هایی گفته می‌شود؟ چند نوع لوله فلکسی وجود دارد؟ این لوله‌ها چه کاربردها و مزایایی دارند؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید. کاربرد این لوله محافظت از کابل شبکه و برق از محیط نم‌دار ، تابش آفتاب و موارد مشابه است. ۴- ساختارِ خرطومی شکلِ این محصول باعث می شود به لحاظِ فشردگی، قابلیتِ فشردگی خوبی در زمانِ بسته بندی و یا نصبِ آن بوجود آید.

۳- از جمله کاربردهای دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر pu در جاروبرقی های صنعتی می باشد. ۳- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف در برابرِ اثراتِ شیمیاییِ واکنشها مقاوم می باشد. اصولاً یکی از عواملی که می‌تواند به شدت سیم ها و کابل های برق را در یک ساختمان مسکونی، تجاری و دیگر سازه های صنعتی تهدید کند موضوع آتش سوزی و اتفاقاتی از این قبیل میباشد. لوله فلکسی برق در برخی از نمونه های خود از دو متریال فلزی در بخش مرکزی خود و همچنین یک لایه پلیمری نسوز در قسمت خارجی طراحی و ساخته میشود.

لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری لوله فلکسیبل با عایق پلی استر برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته شده در مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب است. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده برای کانال کشی کولرهای آبی استفاده می شوند. کانال فلکسیبل آلومینیومی جایگزین مناسبی برای کانال کشی کولرهای آبی هستند و در مناطق مختلف کشور و کشورهای همسایه ازکانال فلکسی آلومینیومی بسیار استفاده می شود. فروشندگان کولرهای آبی از این مدل کانال خرطومی خریداری نموده و همراه با فروش محصول خود یعنی کولرهای آبی یا کولر آبی این محصول را نیز به خریدار پیشنهاد می دهند. ۵- بالاتر بودنِ عمر مفیدِ لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری نسبت به لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پشم شیشه نیز بیکی دیگر از مزایای استفاده از این نوع لوله خرطومی می باشد. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

استفاده از این لوله فلکسی‌ها، در برخی از لوازم خانگی مانند جارو برقی و یخچال هم دیده می‌شود. یخچال‌سازی، جارو برقی، سیم کشی، وسایل نقلیه، ماژول‌های خورشیدی و… نیز استفاده نمود. لوله‌های فلکسی بر اساس سطح مقطعی که دارند در اندازه‌های مختلفی موجود می‌باشند.

ساختار تولید لوله فلکسیبل انعطاف پذیر :