لپ تاپ دانشجویی خرید لپ تاپ استوک دانشجویی لپتاپیفای

شما می‌توانید یک لپ تاپ با پردازنده CORE I3 و یا AMD 3 وبسایت اصیل بخرید را انتخاب کنید. مطمئن باشید که این میزان پردازنده برای دانش آموزان ابتدایی فوق العاده خواهد بود. هر یک از دانشجویان و دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی، نیاز به سیستم‌های کامپیوتری و الکترونیکی خاصی دارند. دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند، عمدتا برای دسترسی به محتواهای اینترنتی و برنامه‌های یادگیری به صورت مجازی نیاز به یک لپ تاپ دانش آموزی دارند. دانش آموزان و دانشجویان با کمک لپ تاپ دانشجویی، می‌توانند خودشان را برای استفاده از فناوری‌های جدید آماده کنند. این دانش آموزان قطعا در آینده راحت‌تر می‌توانند در شغل‌های مبتنی بر فناوری موفق شوند.

  • علاوه بر این 8GB رم LPDDR4X و 256 گیگ حافظه NVMe، صفحه نمایش از نوع Retina با پنل IPS و وضوح 2K، باتری 49.9 وات ساعتی و وزن 1.29 کیلوگرمی برای محاسبات سنگین مناسب است.
  • پردازنده‌ی مرکزی یا CPU مهم‌ترین عنصر در خرید لپ‌تاپ به‌شمار می‌رود.
  • این ویژگی در کنار پردازنده به روز باعث ارتقای سرعت دستگاه در انجام کارهای روزمره و برخی کارهای سنگین می‌شود.
  • میزان حافظه نهان در نظر گرفته‌شده برای بهترین لپ تاپ دانشجویی 8 مگابایت است.

این لپ تاپ هم تشابه زیادی به لپ تاپ شماره یک دارد و برای دانشجویانی که نیاز به توان پردازشی و گرافیکی دارند انتخاب بسیار خوبی است. در ادامه بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی بازار را معرفی می‌کنیم که شامل 4 عنوان می‌شود. دو مورد یک و دو برای دانشجویانی مناسب هستند که برای آنها قدرت لپ تاپ در اولویت است و لپ تاپ شماره 3 برای افرادی که به دنبال ظاهر ساده هستند. لپ تاپ شماره 4 هم بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که به دنبال یک لپ تاپ سبک و فوق العاده زیبا هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای دانشجویان دختر است.

بهترین لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی ایران

این لپ تاپ سنگین‌تر از رقبایی است که با آن‌ها هم قیمت است و همین سبب می‌شود که کاربران زیادی رقبای این لپ تاپ را بیشتر برای خرید در نظر داشته باشند. اگر گیمر هستید و دوست دارید که گاهی اوقات در خلال انجام کارها و تکالیف دانشگاهی خود بازی کنید، این لپ تاپ یک انتخاب عالی و فراموش نشدنی برای شما محسوب می‌شود که می‌توانید به سراغش بروید. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ باید به طراحی پرتابلش اشاره کنیم که ماهیت کلی یک لپ تاپ به آن وابسته است. عمر باتری آن طولانی مدت است و هنگام استفاده از آن در دانشگاه یا مدرسه، نگرانی از بابت کمبود شارژ در موقعیت‌های حساس نخواهید داشت. صفحه نمایش به قابلیت Vivid مجهز شده است و رنگ‌ها کاملا پویا و جذاب دیده می‌شوند. یکی از بهترین نمونه‌های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان توسط سامسونگ ساخته شده و یک شاهکار مهندسی شگفت انگیز است.

لپ تاپ 15.6 اینچی هوآوی مدل MateBook D15 Bohr‌‌B

لپ تاپ دانشجویی خرید لپ تاپ استوک دانشجویی لپتاپیفای

علاوه بر برند ایسوس و لنوو برندهای دیگری نیز همچون ایسر، اچ پی و دل نیز در بازار با قیمت های مناسبی به فروش می رسند که می توان به هر کدام از برندها نیز اعتماد داشت. حافظه رم RAM 4 گیگابایت گزینه مناسبی برای خرید لپ تاپ دانشجویی است چون می توانید با اضافه کردن 4 گیگابایت دیگر حافظه ظرفیت آن را ارتقا دهید. دوام باتری لپ تاپ به دلیل همراهی با دانشجو در مدت زمان کلاس دانشگاه اهمیت زیادی دارد. بر این اساس انتخاب لپ تاپ با دوام باتری تا حدود 10 ساعت گزینه مناسب است.

همگام شدن پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ و پردازنده گرافیکی Radeon RX 6800M با ۱۶ گیگابایت حافظه رم، می‌تواند از نظر گیمینگ شما را در وضعیت بهتری قرار دهد. این ترکیب با بهترین پردازنده‌های گرافیکی سری ۳۰ انویدیا برابری می‌کند و هر بازی یا برنامه‌ای را می‌توانید به راحتی اجرا کنید. بزرگ‌ترین اشکالی که متوجه این لپ تاپ است، روشنایی صفحه نمایش ۲۸۰ آن معرفی می‌شود. همه قطعات استفاده شده در لپ تاپ با پردازنده ای ام دی همراه شده‌اند و می‌توانند قدرت مناسبی را فراهم کنند.

قدرت این لپ تاپ برای انجام کارهای مختلف کاملا مناسب است و مشخصات یک لپ تاپ خوب برای دانشجو را دارد. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و باتری سه سلولی 42 وات ساعت اشاره کرد. نماینده‌ی لنوو از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی خوب از سری رایزن ۳ بهره می‌برد که در کنار گرافیکی با ۲ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی می‌تواند شما را در انجام کارهای معمولی، بدون مشکل همراهی کند. نمایشگر HD این محصول شاید نقطه ضعف آن به حساب بیاید اما طبیعتا در این محدوده‌ی قیمتی، نمی‌توان محصولی را یافت که از همه لحاظ عالی باشد. به طور کلی Ideapad L340 – NPR تعادل خوبی بین قیمت و مشخصات فنی ایجاد کرده و گزینه‌ی ایدئالی برای دانشجویان محسوب می‌شود.

قیمت لپ تاپ دانشجویی