مدل های قفل دیجیتال رمزی،کارتی و اثر انگشتی-فروشگاه درب دژ-خانه هوشمند آکو

همچنین در برابر خوردگی مقاوم بوده و قیمت مواد و هزینه ساخت آن از فولاد ضدزنگ پایین‌تر است. قیمت آلومینیوم به این دلیل پایین است که در اثر ضربه به سرعت تغییر شکل می‌دهد. سهولت نظارت بر رفت‌وآمد و هشدارهایی که قفل درصورت لزوم صادر می‌کند، امنیت محیط مدنظرتان را به حداکثر ممکن افزایش خواهد داد. تمامی افراد، به‌اندازه کافی با قفل‌ها و کلیدهای معمولی، آشنایی دارند. ضمن اینکه با آتش‌سوزی در داخل خانه، سنسور حریق قفل فعال شده و قفل به‌صورت کاملاً هوشمند باز خواهد شد. حتماً برای شما این اتفاق افتاده است که پس از خروج از منزل و دور شدن از آن، نگران بوده‌اید که آیا درب خانۀ خود را قفل کرده‌اید یا خیر.

  • پس از دریافت، این کلیدهای دیجیتال رمزگذاری شده امکان دسترسی به قفل الکترونیکی را برای مدت زمان از پیش تعیین شده فراهم می کنند.
  • به همین دلیل پیشنهاد می گردد کلیدهای اضطراری در محلی امن در خارج از منزل نگهداری شود.نصب قفل دیجیتال مانند بسیار از قفل های دیگر باید با اصول و به درستی نصب شود.
  • تمام مدل هایقفل دیجیتال ایرانی همانند قفل های خارجی امنیت بالایی دارند، ظاهری زیبا دارند، ورود و خروج را رحت کرده اند و قابلیت کنترل از راه دور دارند و دارای قابلیت های مختلفی هم هستند.
  • یکی از بزرگترین نگرانی‌های صاحب‌خانه، حضور در خانه برای آمدن تعمیرکار، مهمان، نقاشی و دیگر افراد است.
  • سیستم تشخیص چهره فناوری است که می تواند چهره افراد را از یک تصویر دیجیتالی یا یک قاب ویدیویی با یک پایگاه داده از چهره ها مطابقت دهد.

در شرایط اضطراری برای مشتریان عزیز کارآمد است، خصوصاً در مواقعی که سارقین و افراد مزاحم قصد ورود به خانه شما را دارد و یا خانه و محل کار شما دچار سانحه آتش‌سوزی می‌شود. این ویژگی فوق امنیتی علاوه بر این‌که باعث جلوگیری از خروج کودک شما می‌شود. سابقه کار در زمینه های برق ساختمانی و صنعتی تعمیر بردهای الکترونیک مسلط به تعمیر گوشی های ایفون… این محصولات در آریا لاک با قیمت مناسب و منصفانه همراه با طرح 7 روزه بازگردانی بدون قید و شرط، گارانتی 2 ساله با خدمات پس از فروش 5 ساله به فروش میرسند. قفل های قفل شوی خودکار از تجهیزات و امکانات ارزشمند در مواقع ضروری محافظت می کند و از پالس های الکترومغناطیسی و در زمان هایی که برقی قطع وجود دارد تاثیر نمی گیرد.

چرا قفل الکترونیک یوکا؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ارائه شده با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید. قفل الکترونیک یوکا برای اولین بار در ایران پروتکل ۱۰۰٪ ایمن را برنامه‌ریزی کرده است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته، سهولت دسترسی به نمایندگی‌های فروش در سرتاسر کشور، سابقه‌ی ۵۰ ساله‌ی بازرگانی مجموعه نوآوران، به ما امکان ارائه خدماتی مثال زدنی را داده تا به رتبه بی نظیر ۱۰۰٪ مشتری راضی و مشعوف نائل شویم. بهترین راه برای انتخاب قفل الکترونیک، یک مشاوره رایگان با متخصصین ما است.

جزئیات قفل دیجیتال

نام تجاری کاداس در آلمان متولد شده و در گام اول خود از طراح ارشد کمپانی BMW آقای Georg Allmendinger دعوت کرد تا از مفاهیم طراحی صنعتی پیشرفته به عنوان مشاور اصلی طراحی مرکز تحقیق و توسعه جهانی KAADAS استفاده نماید. کاداس ماهیت BMW Automobile که دقیق ، شیک ، امن و قابل اعتماد است به ارث برده، و یکی از برترین نمایندگان مارک های هوشمند قیمت قفل دیجیتال پیشرفته شده است. کمپانی کاداس با داشتن تیم های تحقیق و توسعه شامل دکترین و مهندسین رده بالا در کشورهای آلمان ، کره جنوبی و چین و با داشتن کارخانه های بزرگ و دستگاه های بسیار پیشرفته در کشور چین، خود را بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده قفل دیجیتال در جهان معرفی نمود. هیوندای یک کمپانی کاملاً مطرح در کره‌جنوبی است که تولیدات آن در زمینۀ تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی به قفل دیجیتال محدود نمی‌شود.این کمپانی بزرگ به تولید کالاهای متنوع در زمینۀ برق، الکترونیک و هوشمندسازی ساختمان پرداخته است. شما به‌راحتی می‌توانید مشخصات این کمپانی معتبر را در وب‌سایت آن به آدرس HYUNDAITEL مشاهده کنید. بارمان دارای یک سال گارانتی (ضمانت نامه تعویض) و 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

محصولات ایران قفل با قطعات ساخت ژاپن تولید شده و دارای پنج سال گارانتی تعویض بی قید و شرط می باشند. به طور اختصار می توان گفت قفل هوشمند تشخیص چهره سیستمی یم باشد که افراد با شناسایی چهره خود به قفل هوشمند می توانند درب را باز و یا بسته نمایند. سیستم تشخیص چهره فناوری است که می تواند چهره افراد را از یک تصویر دیجیتالی یا یک قاب ویدیویی با یک پایگاه داده از چهره ها مطابقت دهد. شناسایی چهره به قفل الکترونیکی و باز کردن درب راحت ترین و سریع ترین راه برای باز کردن قفل درب منزل می باشد.

قفل هوشمند مدل های قفل دیجیتال رمزی،کارتی و اثر انگشتی-فروشگاه درب دژ-خانه هوشمند آکو