نکاتی برای طراحی داخلی جواهر فروشی

همان طور که اشاره کردیم طراحی دکوراسیون داخلی مغازه با توجه به نوع جنس که قرار هست داخل آن به فروش برسد. معماری داخلی که باید در محیط درون مغازه به کار بریم می بایست در نهایت ظرافت و حرفه ای گری باشد.مشتری که وارد مغازه شود یعنی قدم اول برداشته شده و باید در قدم دوم کار را تمام کنیم تا بتوانیم انرا به یک خرید موفق تبدیل کنیم.هیچ می دانید در سطح جهان عاملی که باعث فروش یک کالا می شود کیفیت کالا نیست بلکه شکل ظاهری ان است.؟ بنابراین بهتر است این کار را به یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه واگذار نمایید. در این بخش می پردازیم به مبحث دکوراسیون مغازه و اهمیت ان.شما اگر صاحب کسب و کاری هستید و دوست دارید تا راهی پیدا کنید تا در میان سایر رقبا و همکاران خود بیشتر دیده شوید تنها راه آن این ات که به روشی بتوانید توجه مخاطبین را به خود جلب نمایید.

بر همین اساس باید کلیه ضوابط و استانداردهای لازم در طراحی این مکان لحاظ گردد تا علاوه بر جذب مشتری، فروش بیشتری را نیز به همراه داشته باشید. شاید لازم باشد در بعضی از قسمت ها ، شدت نور کمتر و در بعضی از قسمت ها شدت نور بیشتر باشد. شیشه های ضد گلوله برای ویترین ها، پنجره ها و درها باید کاملاً شفاف و درخشان باشند. ضروری است در طراحی این ویترینها از شیشههای بسیار ایمن و ضد ضربه استفاده شود. گاهی ایجاد محلی زیبا یک حس دلگرمی در انسان را به وجود میآورد و شخص با دیدن دیزاین لوکس در ذهن خود متصور میشود که این محل مورد اعتماد میباشد و این اطمینان باعث میشود که شخص وسیلهای که احتیاج دارد را از آن مغازه تهیه نماید به همین علت باید به دیزاین و طراحی طلا فروشی بسیار دقت نمود. در کل می توان تم رنگی و فضای این فروشگاه را خنثی دانست چرا که رنگ های استفاده شده تمایل بیشتری به رنگ های خنثی دارند و فروشگاه حس و حال مینیمال بودن دارد. به طور معمول طراحان حرفه ای برای سقف از طراحی متضاد با کف استفاده میکنند یعنی اگر کف مغازه رنگ تیره دارد، برای سقف از رنگ روشن استفاده میشود و چنانچه سقف به رنگ تیره باشد کف را با رنگ روشن تری انتخاب میکنند.

اگر دقت لازم را در نوع طراحی و چیدمان و رنگ های استفاده شده و نور پردازی به کار رفته در ان داشته باشید می توان امیدورا بود که در کسب و کاری که راه می اندازید موفق خواهید شد و اما اگر بهترین کالاها را درون مغازه داشته باشید اما از دکوری خوب برای ان استفاده نکنید باید همین روزها منتظر شکست در پروزه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی تجاری خود باشید. به علاوه از آنجا که تلفن های همراه دستگاه های نسبتا کوچکی هستند اگر در طراحی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی اصول طراحی را رعایت نکنید فضای به هم ریخته و شلوغی خواهید داشت که مشتری ها را سر در گم می کند. وظیفهی طراح و دکوراتور در اینجا این است که هر محیطی را در هرجایی و هر مکانی با به کارگیری و رعایت اصول صحیح معماری به محیطی جذاب و پویا تبدیل کند. طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی گروه پایا دکور , طراح و مجری تخصصی خدمات طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان.اگر در فکر باز کردن یک مغازه لوازم آرایشی هستید باید علاوه بر توجه به موقعیت مکانی (در جاهای پر رفت و آمد و دسترسی آسان که به راحتی جای پارک داشته باشد) به دکوراسیون آن نیز اهمیت خاصی بدهید.

با افتخار اعلام می داریم شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه آماده ارائه آخرین و به روز ترین و مدرن ترین طرح های خود در زمینه انواع دکورهای مغازه به شما عزیزان می باشد.پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را در جهت انتخاب طرح برای دکور مغازه تان را بگیرید حتما یک بار به دفتر شرکت ما مراجعه کرده و از آخرین نمونه کارهای ما دیدن نمایید.فعالیت در این زمینه به نوعی در حیطیه دکوراسیون تجاری محسوب می شود و می بایست نکات و اصول مربوط به تجارت را در آن رعایت کنیم. هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود.ما با توجه به اصول فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما انچییز که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را با اصول طراحی ویترین مغازه موبایل و دکوراسیون داخلی آن آشنا کنیم.

عدم سایههای ناخواسته و همچنین خودداری از بروز حیرت و خیرگی از اصلیترین پارامترهایی است که در زمان طراحی نورپردازی طلافروشی باید به آن دقت کنیم. با بررسی وضعیت قبلی مغازه و خیابان محل پروژه که راستای طلا فروشی ها است، طراحان دریافتند که ویترین ها علاوه بر عدم کیفیت مناسب جهت فضای ایستادن و تماشای مشتری، با محل عبور و مرور عابرین در پیاده رو تلاقی دارد بنابراین مبنای شروع طراحی، با بازبینی دکور ویترین های سنتی و عقب نشینی آن از جداره پیاده رو در نظرگرفته شد. طراحی داخلی مغازه و فروشگاه در این بخش بصورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است. با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. اگر میخواهید یک مغازه شیک و زیبا داشته باشید که توجه افراد را به خود جلب کند ابتدا باید پاسخ این سؤالات را پیدا کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل – نمونه زیباترین دکوراسیون . طراحی داخلی منزل ایرانی. در میان این همه زرق و برق بازار و این همه تابلو ها و دکورهای رنگانگی که در مراکز فروش وجود دارد به نظر میرسد کار سختی باشد که بتوان برند و کالای مورد نظر را به مشتری معرفی نمود.این کار نیازمند صرف زمان و رعایت تمام ریزه کاری های حرفه ای است.شما همانطور که همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه می کنید اگر می خواهید در امر فروش موفق باشید باید به دکوراسیون مغازه خود نیز توجه لازم را داشته باشید. باید بتوانید با توجه به موضوع کاری بهترین رنگ را انتخاب کنید. چون اگر از رنگ های متعدد استفاده کنید در نهایت مشتری ها پیام شما را دریافت نمی کنند. لازم به ذکر است که یک مغازه مرتب و سازماندهی شده در مقایسه با یک مغازه شلوغ مشتریان بیشتری به خود جذب می کند علاوه بر آن اگر مغازه مرتب و کاملا سازماندهی شده باشد بزرگتر نشان داده می شود. با این استراتژی مشتری به راحتی می تواند کاملا محصولی که به آن علاقه دارد را بررسی کند. دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است.باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند.

در این قسمت کوشیده ایم با بررسی پروژه های طراحی انجام شده برای فروشگاه ها. طراحی مغازه می تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می شود. از جمله موارد مهم در دکوراسیون طلافروشی نورپردازی آن است. از جمله مکان هایی که طراحی داخلی آنها در میزان فروش تاثیر قابل توجهی دارد می توان به طلا فروشی ها اشاره کرد؛ این مکان ها معمولاً لوکس ترین فروشگاه ها و مراکز تجاری به حساب می آیند و طراحی مدرن آنها علاوه بر ایجاد زیبایی بی نظیر در این محیط ها امنیت آنها را نیز در نظر گرفته است، شرکت انواع طراحی مدرن طلا فروشی اقدام به ارائه طراحی جدیدترین و مدرنترین ایده ها برای این مکان ها نموده است و متقاضیان می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به درخواست طراحی طلا فروشی خود اقدام کنند. این عمل اگر چه میزان امنیت فروشگاه شما را بالا برده و خیال شما را آسوده میکند اما موجب کاهش زیبایی محیط و در نتیجه عدم جلوه محصولات شما خواهد شد.

به طور کلی طراحی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی طراحی داخلی دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه فرد بستگی دارد اما پیشنهاد می شود که روی این موضوع سرمایه گذاری بسیاری کنید و حتما با یک طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی مشورت نمایید چرا که اگر دکور داخلی فضا زیبا و جذاب باشد مشتریان بسیاری به سمت مغازه و فروشگاه شما خواهند آمد. باید همه عواملی که در دکوراسیون داخلی از ان در جهت زیبا شدن و منحصر به فرد شدن استفاده می کنیم را بسیج کرده و هر چه می توانیم در جهت خاص شدن دکور مغازه مان بکوشیم.یکی دیگر از تفاوت های کار در این بخش با دیگر بخش ها در این است که مثلا در مورد موضوع دکوراسیون اداری ما می دانیم که دقیقا قررا است برای چه اداره ای کار کنیم و معمولا افراد مراجعه کننده ان چه کسانی هستند و چه چیزی نیاز دارند و بر همین اساس کار طراحی راحت رت انجام می شود. برخی از آن ها با اصولل زیبایی شناسی طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر ساده و مدرن هستند. مشتری ها مایل هستند در فضایی با نور کافی به بررسی اجناس بپردازند و مغازه هایی که تاریک باشند، برای آن ها حس نا امنی ایجاد می کنند.

به همین ترتیب حیاتی انتخاب درست فضاها و رعایت نکات حساس در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیما بر ارتقا فروش مغازه یا این که مغازه موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم. طراحی فضا و محل مطلوب نشستن خرید کننده در چنین فروشگاه ها یا این که فروشگاه هایی، دیگر جزء بخش های حیاتی طراحی است و اصلاً نمی اقتدار آنرا حذف کرد. برفرض شما چنانچه صاحب و مالک یک کافیشاپ زیبا و لوکس هستید میتوانید خدماتی که به جهت مشتری خویش در لحاظ دارید را شبیه تصویر ارائهشده روی دیوار اصلی استفاده از چوب به تصویر بکشید؛ و بخش اعظمی فرایندهای دیگر حیاتی به کارگیری از نوشته نوشتههای چوبی به جهت شما باقیمت آن به تصویر کشیده میشود. با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به اسم نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا به وسیله همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را هم آنالیز نمایند. تمام تصمیم گیری های طراح برای انتخاب متریال و سبک کار باید بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما، متراژ و مکان مغازه باشد تا بالاترین بازدهی و رضایت را در پی داشته باشد.

دراین قسمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه موبایل و لوازم جانبی با برند “های” را مشاهده دکوراسیون داخلی مغازه تزئینات اتومبیل می کنید. رنگ هم یکی دیگر از عناصر قدرتمندی است که در طراحی فضای داخلی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی در دسترس شما است. چنانچه از لامپ مهتابی برای نورپردازی فضای طلافروشی استفاده نمودید این نور باعث میشود تا رنگ طلا و جواهر به خوبی نشان داده نشود به همین علت خریدار حس میکند که این محصول مرغوب نیست و برای خرید آن دو دل میشود. همچنین نورپردازی و لامپ های استفاده شده در آن بسیار مهم است و زیبایی را دوچندان میکند. به همین ترتیب حساس انتخاب صحیح فضاها و رعایت نکات مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیماً بر ارتقاء فروش مغازه یا دکان موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم.

برای طراحی این مغازه 50 متری طلا فروشی، طراحان شیپ با توجه به سبک کار صاحبان این مشاغل و نیاز آنها، سبک کلاسیک و پرزرق و برق آن را به عنوان بهترین گزینه برای طراحی این فضا انتخاب کردند تا بدین وسیله همخوانی خاصی میان رنگ های دکوراسیون و زیورآلات (رنگ طلایی) ایجاد کنند. قطعا برای اینکه بتوانیم در نهایت یک دکوراسیون لوکس را برای شما ایجاد نماییم چاره ای نداریم که هر کدام از این مراحل را با دقت و ظرافت خاصی به جلو ببریم.باز هم می گوییم پروژه هیا از این قبیل بسیار متفاوت هستند با پروزه ای که مثلا قرار است برای دکوراسیون منزل به کار بریم.

از پارامترهای دارای دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی مکانهای مسکونی و بقیه محفظه ها بایستی به آن توجه شود، نورپردازی و اثر گذاری نور و روشنایی در دکوراسیون می باشد؛ چون همین نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی لوسترها انجام شود و اگر قرار است از نورهای مختلف در ساختمان استعمال شود، خوبتر می باشد در بهترین مکان ممکن قرار بگیرند و سبک شاخه های نوری کلیدی سبک کلی دکوراسیون خانه در تناسب و هماهنگی باشد و میزان نور در مکان های مختلف اساسی توجه به نیاز هر نصیب باشد. دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی به لحاظ موقعیت تجاری مهم بوده و در صورتی که حرفه ای و اصولی انجام شود، باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. اگر بتوانید از افرادی که هر روز از جلوی مغازه شما رد می شوند تعداد بیشتری را به سمت داخل مغازه جذب نمایید قطعا شانس بیشتری در فروش محصولات خود خواهید داشت.با این تعریف فکر کنم دقیقا میزان اهمیت مبحث دکوراسیون مغازه به خوبی روشن شد. حال هر چقدر که محیط درون مغازه شکیل تر و زیبا تر باشد در واقع موکد لوکس بودن و با کیفیت بودن محصولات ما در ذهن مشتری بوده و همین امر می تواند عاملی در جهت خرید شود.مخصوصا اگر مغازه ما مربوط شود به زیور آلات و جواهرات انوقت حساست کار نیز بالاتر رفته و باید برای طراحی داخلی طلا فروشی با وسواس بیشتری عمل نماییم.