همه چیز درباره تزریق ژل :مزایا، عوارض، هزینه کلینیک صدف-مهسا امانی

در برخی از موارد، افراد پس از تزریق دچار حساسیت شده و سیستم ایمنی بدنشان در مقابل ماده ی تزریق شده واکنش نشان می دهد. از اینرو انتخاب پزشک و در نتیجه ماده ی مناسب برای تزریق قبل از انجام درمان ضروری است. تزریق ژل با استفاده از سرنگ های از پیش پر شده مجهز به سوزن های بسیار ظریف به بافت زیر جلدی و یا درم انجام می شود.

(چین‌های بینی) و خطوطی که از گوشه‌های دهان شما به سمت چانه کشیده می شوند (خطوط ماریونت). تکنیک‌های تزریق به دلیل غیر تهاجمی بودن توانسته‌اند توجه بسیاری از افراد را در حوزه زیبایی و جوان‌سازی پوست به خود جلب کنند. در میان تمامی روش‌های موجود تزریق ژل به دلیل بی‌خطر و بدون عارضه جانبی بودن توانسته با استقبال بسیاری از افراد روبرو شود. چرا که در حال حاضر ژل‌هایی با ترکیبات کاملا طبیعی و بدون ضرر وارد بازار شده‌اند. البته توجه داشته باشید که جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد.

ژل بلوترو ®BELOTERO میزان هزینه تزریق ژل برحسب میلی‌ لیتر محاسبه خواهد شد و در واقع به ازای مصرف مقدار معینی سرم حاوی ژل هزینه محاسبه مراقبت های کامل بعد از تزریق ژل می‌شود. درنتیجه یکی از مهم‌ ترین مسائل هنگام یک عمل زیبایی انتخاب متخصصی است که علاوه بر برخورداری از کیفیت لازم، هزینه‌ های عادلانه‌ ای را هنگام تزریق ژل دریافت نماید. به علت تزریق انجام‌شده قرمزی ناحیه مورد نظر معمولی بوده و یک واکنش طبیعی پوست نسبت به تزریق محسوب می‌گردد و در شرایط عادی معمولاً پس از 2 تا 3 روز رفع خواهد شد. شما ‌میتوانید برای داشتن یک پوست زیبا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و نتیجه ‌ای طولانی و ماندگار به جای عمل ‌های جراحی شدید از روش تزریق ژل یا پر کننده استفاده کنید. از دستکاری ژل تزریق شده ، پرهیز نمایید ؛ چرا که هر چه محل تزریق ژل ها تحرک بیشتر داشته باشند ، احتمال جذب شدن زودتر آن وجود دارد. برای مراقبت بعد از تزریق ژل بهتر است بدانيد كه به طور معمول تورم در ناحیه تزریق ژل به وجود می آید که ظرف یک تا دو روز بهبود می یابد.

همه چیز درباره تزریق ژل :مزایا، عوارض، هزینه کلینیک صدف-مهسا امانی

ژل های موقتی از موادی تشکیل شدهاند که ساختاری مشابه با مواد درونی پوست و بدن داشته و در نتیجه بعد از مدتی به راحتی جذب بدن پوست میشوند. در حالی که ژل های دائمی به دلیل ساختاری که دارند خیلی دیرتر جذب شده و معمولا مشکلات جدی را برای فرد ایجاد میکنند. زمانی که ژلی با این ساختار به پوست تزریق میشود، حجم پوست ناحیه مورد نظر افزایش مییابد. بعد از مدتی این ماده با مواد طبیعی که در ساختار پوست وجود دارد ادغام میشود و بافت پوست ترمیم شده و بهبود پیدا میکند. در واقعیت چیزی به‌عنوان ژل‌های دائمی که نیاز به تمدید نداشته باشند، وجود ندارد. تمامی ژل‌ها پس از مدتی از بین می‌روند و برای ایجاد نتایج قبلی باید آن‌ها را تمدید کرد.

بوتاکس صورت – رفع چین و چروک

پوست این افراد پس از لاغری در قسمت‌های مختلف بسیار شل می‌شود. انواع مختلفی از ژل وجود دارد که توسط FDA تائید شده‌اند. جراحان و متخصصان زیبایی با توجه به ناحیه مورد نظر از انواع این ژل‌ها استفاده می‌کنند. ژل‌ها بر اساس ماده‌ای که از آن ساخته شده‌اند، طبقه‌بندی می‌شوند. در زمان مشاوره با متخصص پوست اطمینان حاصل کنید که ژل‌های مورد استفاده از FDA تائیدیه داشته باشند. از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، گرمای شدید یعنی سونا، اتاق بخار، حمام آفتاب و غیره خودداری کنید زیرا این امر باعث افزایش ناراحتی و تورم صورت می‌شود.

اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد می‌توانید به صفحه شرایط اورژانسی ما مراجعه کنید و یا برای مشاوره با ما تماس بگیرید. سپس ژل آماده، به مقدار مناسب در قسمت‌هایی مانند گونه‌ها، خط خنده و … باید در دو سمت صورت تزریق یکسان داشته باشد تا نگرانی از بابت عدم تقارن آن وجود نداشته باشد. همچنین پزشک شما می‌تواند قسمت‌هایی که ژل تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل به شکل همواری توزیع شود.

  • تزریق ژل و سایر انواع پرکننده (فیلر)ها توسط افرادی که می خواهند نتایج ملموس و فوری در برابر علائم پیری به دست آورند مورد استقبال قرار می گیرد.
  • هرچه چین و چروک عمیق‌تر باشد، به ژل و پول بیشتری برای پر کردن آن نیاز است.
  • این روش با کمک سوزن های بسیار نازک مخصوص انجام می‌شود و بیمار درد بسیار کمی را در این روش احساس می‌کند.

پس از تزریق فیلر، از قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد بپرهیزید. علاوه بر این بهتر است برای چند روز به سراغ استخر و سونا نروید. تا دو روز پس از تزریق از نوشیدن چای یا مایعات داغ دیگر خودداری کنید. همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در روزهای ابتدایی پس از تزریق به شما توصیه نمی‌شود. تمامی سوالات خود در رابطه با تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی را با ما در میان بگذارید.

› عملکرد اسید هیالورونیک در تزریق ژل چگونه است؟