ورود به کوینکس – ارزهای صرافی کوینکس – کوینکس چیست – صرافی کوینکس

شما با انتخاب یک صرافی و واسطه مطمئن میتوانید امنیت دارایی و دیتای خود را تضمین کنید و اولین قدمها را در بازارهای مالی با اطمینان خاطر بردارید، اما کدام صرافی مطمئن است؟ کاربر نوربخش: اصلا قابل اتکا و اطمینان نیست این صرافی؛ تقریبا همیشه یه مشکلی داره. این کارمزد تقریبا برابر با متوسط جهانی در این صنعت میباشد. صرافی کوینکس که در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تاسیس شد یک صرافی ارز دیجیتال جهانی و حرفه ای است که کاربران می توانند با استفاده از آن طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

استفاده از توکن CET در این صرافی، مزایای زیادی از جمله کاهش کارمزد معاملات را برای کاربران بهدنبال دارد. بعد از اینکه درخواست برداشت را ارسال کردید، برای تأیید درخواست برداشت، ایمیلی از طرف اکسچنج کوینکس برای شما ارسال می شود (Withdrawal request verified) که باید آن را بررسی کنید. این صرافی هم دارای قسمت خرید و فروش معمولی و هم خرید و فروش لورج دار(مارجین) و هم خرید و فروش پروپشوال و هم خرید و فروش از صرافی غیرمتمرکز آن یعنی oneswap می باشد. در این بخش باید ابتدا ID Type تعیین شده و پس از آن ID Number مورد نظر وارد شود. پس از اجباریشدن احراز هویت در صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، بهعنوان یکی از جایگزینهای اصلی، کاربران ایرانی بیش از پیش در کوینکس ثبتنام کردند. صرافی کوینکس یا بایننس، کدام صرافی بهتر است؟

کوینکس نه تنها دارای برترین گواهی نامههای امنیتی در این حوزه است بلکه، تا الان هرگز با هیچ حادثه امنیتی روبرو نشده است که آن را به مشکلات مختلف روبرو کند. کافیه روی دکمه Sign Up که با عدد شماره 8 آن را نشان دادم کلیک کنید تا ثبت نام شما به پایان برسد. در این مقاله به معرفی صرافی کوینکس میپردازیم و چگونگی ثبت نام و کار با صرافی کوینکس را به شما آموزش میدهیم. شماره 5) در بخش Nickname و با فشار دادن دکمه Change میتونید برای اکانت کوینکس تان یک نام اختصاری انتخاب کنید که من MoeinSH را انتخاب کردم. بجای رمز 2 پیامکی، میتونید از رمز 2 گوگل استفاده کنید. هیچ دلیلی از حذف این برنامه عنوان نشده و مشخص نیست که گوگل پلی آن را حذف کرده است و یا به درخواست خود کوینکس حذف شده است.

دوستان هر جا این کلمه ویدرا را دیدید به معنای خارج کردن دارایی هایتان است. سفارش Spot limit:در این سفارش کاربر برای آنکه از وارد شدن به ضرر در معاملهای که انجام داده است جلوگیری کند علاوه بر حجم و قیمت، باید یک حد ضرر را نیز تعیین کند که اگر قیمت ارز دیجیتال خریداری شده به هر دلیلی از سطح مورد نظر کاهش پیدا کرد، سیستم به طور خودکار برای جلوگیری از ضرر بیشتر سفارش فروش را برای کاربر ثبت کند.

همانطور که در جدول ذکر شده است، هیچ کارمزدی برای واریز وجه دریافت نمی شود اما کارمزد برداشت وجه از کوینکس با توجه به نوع ارز متفاوت است. این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید سایت ایران ارز دیجیتال – iranarzdigital.com – و معامله کنید. پیشنهاد من به شما ثبت نام در هر 3 صرافی است و موقع خرید ببینید ارز دلخواهتون در کدام اکسچنج ارزان تر است و از همان خرید کنید. توجه: برای عضویت در هر پلتفرم معاملات و صرافی خارجی از آیپی غیرایرانی استفاده کنید. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در این پلتفرم معاملاتی شامل آدرس ایمیل و انتخاب یک کلمه عبور یا پسورد می باشد. در مرحله آخر باید کلمه عبور حساب کوینکس خود به همراه کدی که در نرم افزار Google Authenticator به شما نمایش داده میشود را در مدت زمان یک دقیقه بعد از کلیک روی send code وارد کنید تا این قابلیت فعال سازی دو عاملی گوگل آتنتیکیتور برای حساب کاربری شما فعال شود.

پس از انتخاب ارز دیجیتال خود بر روی گزینه Confirm کلیک کنید تا آدرسی که باید رمزارز خود را به آن ارسال کنید برای شما نمایان شود. با اینکار یک آدرس به شما نمایش داده میشود که باید ارز را به آن ارسال کنید. صرافی کوینکس Coinex یکی از صرافی های ارز دیجیتال خارجی است که در این مقاله از ارز تودی به معرفی مشخصات، خدمات و میزان اعتبار این صرافی خواهیم پرداخت تا در نهایت بتوانید برای تبادلات مالی و ارزی خود در صورت استفاده از صرافی های خارجی، بهترین را انتخاب کرده و خطر از دست رفتن و بلوکه شدن سرمایه خود را به صفر برسانید. ۳. کلید پشتیبان را ذخیره کنید.شما حتما حتما باید یا از QR code عکس بگیرید و در جای امنی آن را سیو کنید و یا کد Private Key را در جایی یادداشت کرده و در جای امنی آن را نگه دارید، زیرا اگر به هر علتی نرمافزار گوگل شما پاک شد یا شما به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید(گوشی خود را گم کرده باشید)، با داشتن این QR code یا Private Key بتوانید مجددا نرم افزار گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی خود نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

و باید زیر 30 ثانیه کد را در باکس شماره 3 وارد کنیم.

اما برای این که بتوانید سرمایه گذاری کارآمدی در آنها داشته باشید و از خرید و فروشهای خود سود بگیرید، باید تحت آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال قرار بگیرید. کوینکس دارای مجوز تجارت دارایی دیجیتال استونی هست، به این معنی که تمام وجوه شما در صرافی 100٪ ذخیره می شود. دوستانی که مقاله امنیت در بایننس من را خوانده اند به طور کامل می دانند که گزینه آنتی فیشینگ چیست و کاربردش چیه چون کاملا توضیح دادم. و باید زیر 30 ثانیه کد را در باکس شماره 3 وارد کنیم. خب من روی دکمه Reset کلیک کردم و تصویر زیر برایم باز شد. خب بعد از کلیک کردن روی دکمه Change پنجره بالا برای من باز شدن که یه تنظیم ساده داره. شماره 2: بعد از وارد کردن ایمیل روی دکمه ای که نوشته Get Code کلیک کنید تا کدی را به ایمیل شما ارسال کند.

دریافت ارز دیجیتال به واسطه رای مردم اطمینان بسیاری از افراد را برای انجام معاملات و گرایش به این صرافی بیشتر می کند. همچنین، از صحیح بودن حجم گزارش شده توسط صرافیها اطمینان حاصل میکند. امنیت بالا: با توجه به غیر متمرکز بودن صرافی کوینکس، پلتفرم این صرافی از امنیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم خیلی ساده Maker و Taker بودن را توضیح دهیم، شما زمانی Maker هستید که در حال ثبت سفارش خرید یا فروش در حالت Limit یا Stop Limit هستید. شما با فعال سازی شماره موبایل خودتون میتونید رمز 2 را فعال کنید از طریق دریافت پیامک. شماره 2) دقیقا زیر عکسی که کد QR را نشان میدهد کدی متنی نوشت شده که این کد اسمش Private Key است و دقیقا همان عکس بالاییش است که به صورت QR نمایش داده شده و میتونید همین کد را به جای اسکن کردن کد بالا در برنامه Google Authenticator وارد کنید تا برای شما کد جدید تولید کند.

البته باید توجه داشته باشید که این سایت برای انتقال ارز دیجیتال برداشتی، کارمزد در نظر می گیرد و این میزان 0.1 درصد از نوع و حجم معامله می باشد. صرافی کوینکس یک تامین کننده جهانی خدمات صرافی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ می باشد. یکی از بهترین راه های وارد کردن پول به بازار جهانی رمز ارزها خرید تتر در ایران از صرافی های اینترنتی است (پا نشید راه بیفتید توی بازار از این صرافی به اون صرافی دنبال تتر، فقط از صرافی های اینترنتی باید خرید) کافیه در صرافی های اینترنتی ثبت نام کنید و بعد در آنها احراز هویت کنید و سپس ریال واردشون کنید و بعد ریال را به تتر تبدیل کنید و در آخر هم تتر را انتقال بدید به صرافی کوینکس و شروع به فعالیت و کسب درامد به دلار کنید.

6. کد «Google Authenticator» را دریافت و وارد کنید. ۱- نرم افزار «Google Authenticator» را شما باید روی گوشی خود نصب کنید، یعنی وقتی روی Bind کلیک می کنید در صفحه باز شده از شما خواسته میشود که نرم افزار تأیید هویت گوگل را دانلود کنید. این پکیج ها کمک شایانی به افراد چه در زمینه کم کردن کارمزد معاملات و چه در زمینه سودرسانی و چه در زمینه گرفتن ارزهای رایگان با شرکت در ایردراپ ها خواهند داشت؛ بدین صورت که اگر فردی مثلا هزار عدد از توکن خود صرافی کوینکس به نام ارز CET را خریداری کند و فقط یک ترید، چه در قسمت Spot Trading و چه قسمت Margin Trading و چه قسمت Perpetual انجام دهد می تواند در Airdrop این صرافی در مدت زمان اعلام شده شرکت کرده و ارزهای رایگان زیادی به دست آورد، به انضمام اینکه نگه داشتن و خرید ارز CET یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد چرا که تجربه نشان داده، توکن های صرافی ها طی گذشت زمان، قیمت زیادی پیدا کرده اند و این ارز هم مسلما رشد شایانی خواهد داشت.

امنیت سیستم در یک صرافی ارز دیجیتال حرف اول را میزند، اما میتواند در بزرگترین صرافیها هم یک شکاف بزرگ محسوب شود چرا که از این طریق و به این شکل است که هکهای کوچک و بزرگ صورت میگیرند (به همین علت در این راستا گواهی نامههای امنیتی متعددی در این راستا تبیین شده که یکی از آنها KYC است که اگر یک صرافی دارای آن باشد، میزان امنیت آن صرافی تأمین میشود). قابل ذکر است که این ViaBTC Pool پنجمین استخر بزرگ بیت کوین و بزرگترین استخر استخراج بیتکوین کش است.

بخش مهم مهم (این 2 تا مهم رو جا انداخته بودم) در همه سایت ها و برنامه ها این بخش را فقط یک بار مشاهده میکنید، پس حواستون خوب جمع کنید چون اگه دقت نکنید و از این مرحله سر سری بگذرید و خدایی ناکرده این برنامه از روی گوشیتون پاک بشه دیگه نمیتونید وارد اکانت تان بشید مگر اینکه به پشتیبانی تیکت بدید و کلی مدارک جور کنید تا ثابت کنید اکانت شما است که رمز 2 شما را غیر فعال کنند. تا پولی وارد صرافی نکنید این گزینه روشن نمیشه و نمیتونید تغییری در آن اعمال کنید. البته باید قوانین و مقررات محلی را نیز رعایت کرد، به همین دلیل است که کوینکس در طول رشد خود همواره بر لزوم رعایت آن تاکید کرده است.

بجای رمز 2 پیامکی، میتونید از رمز 2 گوگل استفاده کنید. است، و در مرحله بعدی که با عدد 2 نشانه گذاریش کردم باید شماره موبایل خودتون را وارد کنید. پس این مرحله حتما نیاز به احراز هویت دارد. پس در مورد صرافی ارزهای دیجیتال که برای انجام معاملات خود استفاده می کنید، این نکته را باید بدانید که صرافی حتما باید از لحاظ امنیتی کاملا ایمن باشد تا توسط هکران و همچنین افراد سودجو مورد حمله قرار نگیرد و ارزهای شما از دست نرود. به محض واریز در بالای صفحه می توانید موجودی کیف پول را چک کنید. چگونه می توان تایید هویت در صرافی کوینکس را کامل نمود؟ کوینکس از لحاظ امنیتی مناسب و ایمن است ولی پیشنهاد ما به شما این است که اگر هدف شما سرمایه گذاری بلند مدت و هولد چند ماهه یا چند ساله است از نگه داشتن ارزها در خود صرافی به مدت طولانی بپرهیزید و ارزهای خودتان را در کیف پول های سخت افزاری یا نرم افزاری قرار دهید؛ کوینکس برای افزایش امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می کند.

مانند اکثر صرافیهای مشهور، صرافی Coinex هم توکن بومی خود را دارد. اگر ایمیل ارسالی از کوینکس را در اینباکس (Inbox) ایمیل خود پیدا نکردید، در صفحه اسپم (spam) ایمیلتان به دنبال آن بگردید. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی و متمرکز است که با ایرانیان مشکلی نداشته و آی پی های ایران را مجاز می داند، این صرافی حتی مدارک شناسایی ایران را نیز به رسمیت می شناسد و شما می توانید به احراز هویت با آن ها بپردازید، این صرافی همچون صرافی های دیگر به شما امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می دهد، حداقل خرید در کوینکس و حداقل میزان واریز برای ارز های مختلف متفاوت است، با توجه به این که بیش تر افراد اقدام به انتقال تتر و سپس خرید و فروش می کنند، در ادامه به بیان حداقل میزان واریز این ارز و حداقل خرید در کوینکس می پردازیم. در حال حاضر، کارمزد معاملات این صرافی 0.01 درصد از کل حجم معاملات می باشد.

همانند تصویر زیر اگز حساب شما فقط در مرحله اول قرار دارد و تیک مربوطه بر روی Sign Up میباشد، احراز هویت خود را کامل نمایید. در آخرین مرحله نیز، پسورد را انتخاب و دکمه ثبت نام را فشار دهید. اگر شما بخواهید که یک معامله صد دلاری انجام دهید تنها لازم است که در حساب خود یک دلار پول داشته باشید، البته لوریج، ریسک هم دارد که باید ریسک آن را مدنظر داشته باشید. صرافیهای ارز دیجیتال بد و غیر مشهور در هر دوی این فاکتورها و معیارها نمرههای بسیار بدی کسب میکنند، اما در نقطه مقابل صرافیهای قوی و قدرتمندی همچون کوینکس در بازارهای مالی در کنترل ریسک بسیاری قوی بوده و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتهاند که باعث شهرت آنها شده است، اما منظور ما از سطح کنترل ریسک چیست؟ توی قسمت قبلی یاد گرفتید که چطور تتر یا هر ارز دیگری را به صرافی کوینکس وارد کنید.