پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

در بخش اول آموزش کار با صرافی کوکوین مراحل ثبت نام، احراز هویت دوعاملی و تایید هویت در صرافی ارز دیجیتال کوکوین را بررسی کردیم. همانطور که گفته شد بدون تکمیل مراحل 2FA و KYC کاربر با یک سری محدودیت‌ها در برداشت و سایر ویژگی‌ها مواجه است. در بخش دوم آموزش کار با صرافی KuCoin نحوه ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم. صرافی کوکوین یکی از پرطرفدار ترین صرافی های ارز دیجیتال در معاملات فیوچرز و اسپات است.

پس از وارد کردن رمز عبور، تا دو ساعت دیگر نیازی به وارد کردن مجدد رمز عبور نیست. توجه داشته باشید تمامی توکن‌ها با تمام بازارها جفت نشده و بر اساس بازار انتخاب شده ممکن است قیمت‌ها نیز متفاوت باشد. در این مرحله مانند تصویر پایین به صفحه مربوط به بازار معاملات هدایت می‌شوید. سپس از طریق داشبورد بالای صفحه بر روی گزینه “Asset” رفته و بر روی گزینه Main Account (Dposit & Withdraw) کلیک کنید.

همچنین برای فعالیت سودمند در کوکوین نیز باید قسمت‌های جزئی‌تر آموزش صرافی کوکوین را فرا بگیرید. بنابراین در آموزش صرافی کوکوین نیز می‌توان معاملات را به‌صورت فوری و آنی به انجام رسانید. این گزینه در سمت راست صفحه رمزارز به معنای معامله فوری است. در کنار آن، عبارات دیگری وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. برای برداشت ارز دیجیتال از کوکوین نیز باید پس از ورود به حساب کاربری، روی سربرگ «Assets» کلیک کنید. این مورد برای ایرانی‌ها مناسب نیست، چراکه کد ایران در لیست شماره‌های کوکوین وجود ندارد.

پکیج آموزش صرافی کوکوین Kucoin رایگان فروشگاه ایران ریچ

در ادامه به طور کامل مراحل ثبت نام را برای شما کاربران عزیز شرح خواهیم داد. در این بخش به کارمزدهای دریافتی صرافی کوکوین می‌پردازیم. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود در این صرافی از تخفیفاتی برخوردار شوید که در ادامه بحث به آن اشاره خواهیم کرد. یکی از عوامل مهم در انتخاب یک صرافی جهت انجام معاملات ارزدیجیتال، بحث کارمزد دریافتی صرافی در معاملات است. لازم به ذکر است این صرافی برای انواع واریزها هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و کارمزد برداشت به نوع رمزارز بستگی دارد.

در کادر بعدی یک کلمه عبور با قابلیت دشواری حدس زدن برای خود وارد کرده و بر روی Sign Up کلیک کنید تا ثبت نام کوکوین شما تکمیل گردد. یکی از مشکلات صرافی کوکوین KuCoin این است که رابط کاربری آن کمی گیج کننده بوده و برای مبتدیان کمی مشکل است. ولی به مرور زمان یادگیری و استفاده از آن بسیار راحت خواهد بود. برای ثبت نام صرافی کوکوین KuCoin ابتدا باید وارد سایت صرافی کوکوین شده و همانطور که در شکل نشان داده شده است ، برای ثبت نام روی Sign Up کلیک کنید. همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، صرافی کوکوین دارای 3 نوع والت مجزا میباشد.

محدودیت‌های ثبت نام بدون احراز هویت در صرافی کوکوین

شما باید با ای پی کشورهای دیگر به جز ایران وارد این صرافی شوید. سرور های مخصوص کوکوین را می‌توانید از وبسایت بیت سرور دریافت کنید. سپس یک کد تایید ۶ رقمی برای شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. شما چند ثانبه فرصت دارید تا کد را در کادر email verification code وارد کنید. پس از اینکه وارد لینک بالا شدید، صفحه‌ای مانند عکس زیر برای شما باز خواهد شد. در این صفحه شما با گزینه‌های زیادی رو به رو خواهد شد که یکی از این گزینه‌ها گزینه App است.

این صرافی در مناطق دیگری از دنیا مثل هنگ کنگ و سنگاپور دفاتر دیگری دارد. این صرافی بعد از تاسیس خود توانسته بیش از ۸ میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کند. بیشترین کاربران این صرافی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، هند، ترکیه و ویتنام هستند. مدیر عامل صرافی کوکوین شخصی چینی‌الاصل بنام جانی لیو است. در این مقاله به معرفی صرافی کوکوین و مزایا و معایب و ثبت نام در آن خواهیم پرداخت. فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای فعالیت و معامله در این حوزه بایستی به صرافی‌ ارز‌های دیجیتال یا همان اکسچنج‌ها مراجعه نمایند.

درباره صرافی اوککس

وارد ایمیل‌تان شوید و اگر کدی را از طرف کوکوین در اینباکس پیدا نکردید چند لحظه دیگر منتظر بمانید و سپس فولدر اسپم را بررسی کنید. با این بخش به پایان مقاله‌ی آموزش صرافی کوکوین می‌رسیم. بخش‌های دیگری نیز در نوار فوقانی سایت صرافی kuCoin مشاهده می‌شوند. مانند بخش احراز هویت که با نام KYC Verification مشاهده می‌شود. با وارد کردن یک اسم دلخواه، هر ایمیلی که از این پس از سوی صرافی کوکوین برای شما ارسال شود، با این اسم نشانه گذاری خواهد شد. این کار با این هدف صورت می گیرد که مطمئن شوید ایمیل ارسالی قطعا از طرف صرافی کوکوین ارسال شده است.