چطور یک وبسایت بسازیم ویدیو آموزش ساخت سایت رایگان + PDF | jetagahi

بنده طبق اطلاعاتی که دادین موارد خواسته شده در صفحه localhost/wordpress وارد میکنم اما به صفحه بعد وارد نمیشه. سلام وقت شما بخیر، مراحلی که میگم رو به ترتیب انجام بدید که مشکلتون برطرف بشه، اگه بعد از انجام این مراحل باز به مشکل برخودید تماس بگیرید که شما رو راهنمایی کنم. لطفا اگه در صورتی که وقت کردید مباحث آموزشی بیشتری را در این صفحه قرار دهید. سلام دوست عزیز وقت بخیر، لطفا همون اروری که به زبان انگلیسی درج شده رو واسه ما بفرستید، فکر کنم زدید گوگل ترنسلیت اصلا مشخص نیست چی نوشتید. من میخوام یک سایتی مانند سایت شبکه های تلوزیون (شبکه۱/شبکه۳یا تلوبیون) جوری طراحی کنم که بشه پخش زنده هم داشته باشه.یعنی اینکه بتونیم استریم کنیم یا مثل پخش زنده آپارات.

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

ما در آموزش ساخت سایت، یک روش ساده را که می توانید برای ساخت سایتِ خود برنامه ریزی کنید، شرح می دهیم. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی توضیح دادیم، هر سایتی به یک نام و پسوند دامنه نیاز دارد که این نام، آدرس سایت شماست. نکته‌ی تکراری اما حائز اهمیتی خواهد بود اگر تاکید کنیم که باید دقت و ریزبینی زیادی را در این قسمت به کار بگیرید. شما در صورتی می‌توانید موفقیت تضمینی داشته باشید که کاربران بتوانند سایت شما را به یاد آورند.

سلام و وقت بخیر، فعلا برنامه‌ای برای تولید محتوای آموزشی جوملا نداریم. بله، کافیه تا آموزش‌های گام به گامی که در پایگاه دانش میزبان‌فا برای ساخت سایت با استفاده از وردپرس تهیه شده را از ابتدا دنبال کنید و به راحتی در هر موضوع که قصد ساخت سایت دارید راه‌اندازی کنید. در هر مرحله هر سوالی هم پیش اومد میتونید با ما در میان بزارید تا راهنماییتون کنیم. من قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک رو دارم و اطلاعاتم در خصوص مراحل و نحوه آن بسیار کم است.

برای ساخت سایت رایگان در گوگل شما باید یک حساب جیمیل داشته باشید و با استفاده از این حساب وارد سایت site.google.com شوید. خودتان دست به کار شوید و با آموزش های رایگانی که برای شما قرار داده ایم بدون دانش برنامه نویسی در کمترین زمان به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد نیز داشته باشید. به علاوه، در نظر داشته باشید که بعد از خرید دامنه، قطعا نیاز به خرید هاست هم پیدا می‌کنید. ثبت دامنه، خرید هاست، برقراری اتصال میان این دو و غیره دردسرهای خود را به همراه دارد. ما توصیه می‌کنیم که آسان‌ترین روش را برای انجام تمامی این کارها انتخاب کنید. به دلیل رایج بودن استفاده از پسوند com مردم به سایت‌هایی که از این پسوند در آدرس خود استفاده کرده‌اند، راحت‌تر و بیشتر اعتماد می‌کنند.

رابط کاربری آسان

چطور یک وبسایت بسازیم ویدیو آموزش ساخت سایت رایگان + PDF | jetagahi

در دوره حضوری و فیلم اموزش ساخت سایت گوگل آریا تهران شما میتوانید از تخصص برترین اساتید کشور آموزش ساخت سایت دیوار با وردپرس بهره مند شوید. این اساتید سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور را تدریس میکنند و در آموزش طراحی سایت مقدماتی بر تدریس نکات بازار کاری متمرکز هستند. خوب حالا ساخت وب سایت حرفه‌ای را باید از کجا شروع کرد؟ برای شروع اصلاً لازم نیست به سراغ برنامه‌های کد نویسی پیچیده یا راه‌های سخت قدیمی فکر کنید. شما برای ساخت وب سایت تنها به کمی وقت و یک فنجان چای برای رفع خستگی نیاز خواهید داشت. ما در آموزش گام به گام ساخت وب سایت حرفه‌ای، اطلاعات پایه‌ای که برای ساخت سایت نیاز خواهید داشت را در اختیار شما قرار دهیم. این اطلاعات شامل انتخاب وب سایت ساز، خرید دامنه، تولید محتوا، بهینه سازی برای گوگل و هر چیزی می‌شوند که شما برای داشتن یک وب سایت حرفه‌ای نیاز دارید.

  • با استفاده از فیلم های آموزشی تولید شده توسط کلیک سایت، به راحتی می توانید آموزش ساخت سایت از پایه – فیلم های رایگان به زبان ساده را آموزش ببینید.
  • یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی سایت در تهران، شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران است.
  • SEO یا بهینه سازی موتور جستجو در حال حاضر به یک علم بسیار تخصصی تبدیل شده است.
  • چون در سایت‌های استاتیک نمی‌توانید هیچ تغییری به‌صورت روزانه ایجاد کنید یا اخبار جدیدی روی سایت خود منتشر کنید.
  • وردپرس ، بخش زیادی از محبوبیت خود را مدیون راحتی کاربران در زمان استفاده از آن است.