کاربرد انواع باتری آشنایی با مزایا و معایب انواع باتری های صنعتی انتاکالا-مستر انرژی پلاس

کاربرد انواع باتری آشنایی با مزایا و معایب انواع باتری های صنعتی انتاکالا-مستر انرژی پلاس

کیان باتری یک علامت تجاری ثبت شده میباشد و تمام حقوق آن محفوظ میباشد. ریموت های کنترل،ریموت پخش اتومبیل،نگه داری حافظه دستگاه های الکترونیکی و… مودم روتر تی‌پی_لینک مدل TD-W8961N دو آنتنه و چهار پورته از نوع مودم‌های ADSL2+، مناسب اتصال اینترنت از طریق اتصال 4 پورت شبکه RJ-45 و اتصال بیسیم وایرلس. ترکیب مودم ADSL2+ و روتر بی‌سیم و اکسس پوینت وایرلس از نسل سوم…

پولیمر لیتیوم ـ یون (Li-Ion polymer):

این نوع از باتری‌ها، مقاومت زیادی در برابر دشارژ شدن داشته و همچنین زمان کمی برای عمل شارژ نیاز دارند. وجود 2 عدد باتری در جعبه و کارتن برخی دستگاه‌های شارژی مثل دریل که بیشتر آنها به صورت کیت و پکیج شامل جعبه، شارژر و باتری شارژی مشاهده می‌شود، به معنای امکان نگهداشتن و استفاده نکردن یکی از آنها نیست. باتری شارژی در صورت عدم استفاده طولانی مدت چه به حالت فول شارژ و چه دشارژ، خراب خواهند شد.

طراحی ساده این باتری، امکان شارژ مجدد را به وسیله معکوس کردن شارش جریان به باتری می‌‌دهد. این باتری هنوز هم در بسیاری از کاربردها مانند باتری‌‌های اتومبیل، وسایل نقلیه موتوری و غیره مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. علاوه بر این، باتری لکلانشه با طراحی خشک و بدون هیچ گونه الکترولیت مایعی توسط کارل گسنر اختراع شد.

پیل یدک یا همان باتری اضطراری به باتری هایی می گویند که درون آنها از ماده ای به نام الکترولیت استفاده شده است که در حالت جامد غیر فعال می باشد. اما هنگامی که الکترولیت به نقطه ذوب برسد، هدایت یونی درون آن شروع می شود و این موضوع سبب فعال شدن باتری خواهد شد. باتری های فوق دارای انواع مختلفی می باشند که از آن جمله می‌توان به باتری های فعال شده با گاز و حرارت و آب اشاره نمود. از جمله موارد کاربرد پیل یدک می توان به استفاده از آن در باتری وسایل نقلیه، دستگاه های فشارسنج و دستگاه سنجش زمان اشاره نمود. همان‌طور که توضیح دادیم، انواع باکتری الکتریکی در دو دسته قابل شارژ و غیر قابل شارژ به www.mrenergyplus.com بازار عرضه می‌شوند.

  • یک سیستم شارژر باتری استراتژی های پیچیده تر و کنترل شارژ برای شارژ سریع را شامل می شود تا یک شارژر که برای شارژ کندتر طراحی شده است.
  • برای رسیدن به این مقدار ولتاژ و جریان، پیل‌‌های لیتیومی را به صورت سری و موازی ترکیب می‌‌کنند.
  • تخلیه آن بین باتری‌های چرخه عمیق و باطری‌های استارت، حدود ۵۰ ٪ است.
  • باتری‌های لیتیوم-یون در حدود 150 وات-ساعت انرژی را تنها در یک کیلوگرم از جرم خود ذخیره می‌کنند.
  • به‌طور کلی باتری‌ها به دو دسته قابل شارژ و غیرقابل شارژ تقسیم‌بندی می‌شوند.
  • مهمترین مزیت باتری‌ها این است که با جدا شدن از منبع برق، قابل حمل می‌شوند.
باتری‌‌ها پهنای باند توان بالایی دارند که از همین طریق قادر به کنترل موثر بارهای کوچک و بزرگ می‌شوند. پیل‌‌های نقره اکسید ویژگی‌‌های خاصی دارند که در ادامه به برخی اشاراه می‌کنیم. مبدل USB-C به لایتنینگ Lightning برند پی نت، تبدیل تایپ سی به کانکتور آیفون، مناسب شارژ و انتقال دیتا، امکان تبدیل کردن فیش یواس‌بی Type-c به فیش نری لایتنینگ محصولات شرکت اپل را به کاربر می‌دهد.

تاریخچه باتری‌‌ها