کتاب کمک درسی هفتم قیمت خرید کتابکو | کتابکو

این کتاب به عنوان کتاب کار ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه به همراه آزمون های پایان فصل و پایان نیمسال طراحی شده است تا دانش آموزان آن را مورد استفاده قرا دهند. مارکا کتاب به‌عنوان یکی از بانک‌های جامع خرید کتاب‌های درسی و کمک‌درسی، تمامی کتاب‌های مکملی که برای یادگیری بهتر مباحث مقاطع هفتم، هشتم و نهم نیاز است را تنها با چند کلیک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. در مقطع هفتم، چندین عنوان جدید به مجموعه کتب تحصیلی اضافه می‌شود که در پایه ابتدایی وجود نداشتند. کتاب زبان انگلیسی و زبان عربی در این مقطع به‌طور رسمی به کتاب‌های درسی افزوده می‌شوند که یادگیری آن‌ها بدون کتاب‌های کمک‌آموزشی، فرایند به‌ مراتب سخت‌تری بانک کتاب کتابکو است.

  • انتشارات مهروماه در سال 1384 تاسیس شده و به عنوان یکی از ناشران کتاب درسی در ایران، خوش درخشیده است.
  • انتشارات خیلی سبز دارای کتاب‌های پرطرفدار به خصوص در درس زیست شناسی است که نزدیک به ۹۰ درصد دانش آموزان از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند.
  • سایت فرآموز بر روی کتاب های کمک درسی خود تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اعمال می کند و هدف آن ایجاد شرایطی مناسب برای تمامی دانش آموزان جهت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی از برترین ناشران کشور است.
  • کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است.
  • کتاب کار عربی پایه ی هفتم از سری کتاب های کار شامل تمرین ها و مسائل جهت تقویت پایه ی درسی دانش آموزان در راستای اهداف آموزشی است.

کتاب های کمک درسی خیلی سبز ویژه تیزهوشان، توسط اساتید و مؤلفان برجسته کشور تهیه و ارائه می شوند و مطابق استانداردهای کشوری هستند. نکته های مفهومی ریز و درشت، مفاهیم پیشرفته، نمونه تست های آزمون های سال های اخیر و سوالات تألیفی کتاب های تیزهوشان خیلی سبز، منبعی عالی برای دانش آموزان فعال و پرتلاش این مرز و بوم خواهند بود. امروزه با وجود انواع و اقسام کتاب های کمک درسی برای مقاطع مختلف، دیگر کسی نگران این نیست که منبعی برای مطالعه و تمرین دم دست نداشته باشد. ناشران باتجربه و معروف، بیش از پانزده سال است که کتاب های کمک آموزشی بسیار مفیدی برای دانش آموزان ارائه می دهند. به احتمال خیلی زیاد شما هم در مقاطع مختلف تحصیلی، به خصوص کنکور، از انواع کتاب های انتشارات معروفی مانند گاج، قلم چی یا خیلی سبز استفاده کرده باشید. هر دانش‌آموز در هر سطح علمی ‌و هر مقطعی که است، برای موفقیت بیشتر و تسلط بهتر بر روی دانسته‌های خود، به استفاده از از کتاب کمک درسی نیاز دارد.

ریاضی هفتم تیزهوشان جلد دوم

اگرشما هم در زمینه انتخاب کتاب کتاب های کمک آموزشی تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم که در قسمت دیدگاه‌ها، نظرتان را با ما و دیگر علاقه مندان به این مبحث در میان بگذارید. هدف کتاب‌‌های کار انتشارات مدرسه این است که با طرح مسائل گوناگون در سطح‌های مختلف به درک بیشتر مفاهیم کتاب‌های درسی کمک شود. این مسائل دقیقأ با سرفصل‌های کتاب درسی مطابقت دارد و توسعه یادگیری از نتایج آن است. گاج نقره ای در وهله اول و مبتکران در وهله دوم بهترین کتاب ها برای فیزیک نظام جدید معرفی شده اند. مجموعه کتاب های مختلفی از انتشارات نشر الگو ارائه شده اند که از جمله آنها می توانیم به مجموعه سه بعدی، نسل جدید و زیپ اشاره کنیم.

درسنامه قوی داشتن به این معناست که اکثریت دانش آموزان با رجوع به آن کتاب معنا و مفهوم درس را متوجه شده و با آن بتوانند تست بزنند. درسنامه ای که از به کار بردن اطلاعات اضافی خودداری کرده و فقط بر روی متن درس فوکوس کرده و به بهترین شکل آن را به یک داوطلب بیاموزد. استفاده از تصاویر در کتاب های کمک درسی باعث می شود کتاب از حالت یکنواخت خارج شده و داوطلب با دیدن آن ها که بیشتر آن ها مربوط به خود درس هستند آن تصاویر را به ذهن بسپارند و در زمان کنکور با به یادآوری شان راحت تر به جواب برسند. کتاب جامع هفتم تیزهوشان کتابی مناسب دانش آموزان سطح بالا است که توسط انتشارات خیلی سبز تالیف و چاپ شده است. این کتاب جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان مناسب است. بهتر است دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند این کتاب را تهیه کنند.

کتاب سوالات ریز طبقه‌بندی ریاضی در آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان

کتاب کمک درسی هفتم قیمت خرید کتابکو | کتابکو