کدام کشورها در صرافی کوکوین Kucoin ممنوع هستند ؟ نعیم حشم بان

جهت تنظیم نمودن عبارت امنیتی ایمیل روی Set ضربه بزنیدو در صفحه جدیدی که ظاهر می شود یک فیلد خالی وجود دارد که در آن عبارت امنیتی مورد نظر خود را تایپ کنید و بر روی کلید Submit فشار دهید. با کلیک بر روی گزینه “Set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد. کد موبایل ایران در این بخش از پروسه وجود ندارد و کاربران ساکن ایران تنظیمات تلفن هوشمند را نمی توانند انجام دهند. امکان تنظیمات امنیتی زیادی از جمله تایید ورودی دو فاکتوری 2FA وجود دارد. این صرافی از روش‌ خرید کریپتو توسط پرداخت با ارز فیات حمایت می کند. دارید، لطفاً ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید، کارشناسان آموزش تالاربورس با شما تماس خواهند گرفت.

طعنه تند حامد بهداد به داریوش ارجمند: از چنین پیش‌کسوتی شرمم می‌آید (+عکس)

همچنین می‌توانند ارزهایی با میزان محبوبیت پایین تر نظیر Lympo، VeChain را نیز مشاهده کنند. در کل به نظر می‌آید که بهتر است از صرافی کوکوین برای خرید ارزهای دیجیتالی استفاده شود که به تازگی وارد بازار شده اند و عرضه ی نخست خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. برای خاتمه بخشیدن به بررسیصرافی KuCoin ، این یک مبادله ارزرمزپایه پیشرو است که یک پیشنهاد تجاری کامل همراه با محصولات و ویژگی های نوآورانه ارائه می دهد.

برای معاملات فیوچرز در کوکوین وارد حساب خود شده و در همان صفحه اصلی روی منوی Futures کلیک کنید. صفحه اصلی صرافی کوکویندر صفحه باز شده ایمیل و پسورد خود را که هنگام ثبت نام مشخص کرده اید وارد کنید . اولین قدم برای شروع ترید در صرافی کوکوین ست کردن و تنظیم رمز ترید یا Trading Password می باشد که در ادامه نحوه فعال سازی ترید … و به هیچ وجه پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا مورد تایید بودن پروژه توسط تیم آموزشی علیرضا محرابی نمی باشد. برای ثبت نام در صرافی کوکوین، به هیچ وجه گزینه ثبت نام با موبایل را انتخاب نکنید و از گزینه ثبت نام با ایمیل استفاده کنید.

  • در صفحه نمایش داده شده، روی گزینه view transaction کلیک کنید تا جزئیات تراکنش خود را در مرورگر بلاک‌چینی آن مشاهده کنید.
  • برای تعیین مقدار ارز میتونید با انتخاب گزینه 100 درصد کل ارزتون رو بفروشید و یا اینکه تعدادی که خودتان مد نظر دارید رو وارد کنید.
  • این صرافی ادعا کرده است که یکی از مطمئن ترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال است.
  • 📢 مدیر صرافی Kucoin آقای Johnny Lyu اعلام کرد که این ادعاها کذب است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و گفته نه تنها مشکلی نیست بلکه این صرافی در حال جذب سرمایه و توسعه خودش است.
  • علاوه بر این، تیم این صرافی، برنامه‌هایی برای طراحی ربات‌های معاملاتی بیشتری را در آینده دارد.

همان‌طور که اشاره کردیم کارمزد صرافی کوکوین به نسبت دیگر صرافی‌ها مناسب است ولی باز هم برای کم‌کردن این مقدار روش‌هایی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. مشکل دیگری که معمولا برای کاربران ایرانی پیش می آید این است که افرادی که از VPN ها با IP ثابت استفاده می کنند ، در صورت قطعی اینترنت و یا مشکلات دیگر ممکن است آدرس IP آنها تغییر پیدا کند. در این صورت صرافی تشخیص خواهد داد که شما از یک کشور تحریم شده از این صرافی استفاده می کنید و حساب شما را بلوکه کند. البته در صورت بروز این مشکل ، برداشت وجه از این صرافی ممکن می باشد. این عمل برای بسیاری از افراد گیج کننده بوده و حتی گاها سوالاتی پیش می آید که موجودی حساب خود را کمتر مشاهده می کنند و یا صفر مشاهده می کنند.

در عین حال کارمزد فعالیت در این استخر با حدود 2 درصد در مقایسه با سایر استخرهای مطرح در بازار رمز ارزها بسیار مقرون این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد به صرفه است. صرافی کوکوین چیست و چرا امروزه اینقدر طرفدار دارد؟ کوکوین یک صرافی متمرکز آنلاین است که در آن خرید و فروش رمز ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود. مردم سراسر دنیا می‌توانند به راحتی وارد معاملات ارزهای دیجیتالی مثل خرید و فروش بیت کوین را از طریق این صرافی انجام بدهند.

چگونگی برداشت کردن در صرافی kuCoin

کدام کشورها در صرافی کوکوین Kucoin ممنوع هستند ؟ نعیم حشم بان