کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون

کناف کاری سقف؛ جدیدترین مدل های کناف کاری سقف 100 عکس-کناف آوگون

دوست گرامی می تونید تصاویر منزل تون رو از طریق واتساپ اتود در بخش تماس با ما و یا بخش مشاوره دکوراسیون ساده ارسال سقف کناف پذیرایی بفرمایید. پتینه کاری به طراحی و کهنه نگاری بر روی ظروف مختلف فلزی، چوبی یا لعابی گفته می شود. ایجاد زنگار بر روی فلزات گوناگونی مانند برنج، مس، مفرق و نقره نیز به عنوان پتینه دسته بندی شده است.

  • برای سقف های کوتاه، سقف کناف مربعی و مستطیلی ساده ( دورباکس) و مدل های ساده خطی مناسب است، چون هر چه طرح کناف شلوغ تر باشد، سقف بیشتر به چشم می آید و کم بودن ارتفاع آن بیشتر مشخص می شود.
  • به دلیل وجود شرایط مختلف، در برخی موارد به جای گچ از آلومینیوم و مواد معدنی استفاده می شود.
  • سقف کناف همان سقف گچی است اما با این تفاوت که این سقف ها به روز و مدرن تر از شقف گچی هستند.
  • به دنبال کناف سقف پذیرایی شیک هستید؟ در این مقاله تصاویری از انواع کناف سقف پذیرایی شیک و لاکچری را به همراه نکاتی برای طراحی مدل کناف ساده قرار داده‌ایم.

از مهم ترین موارد کاربرد این مدل های سقف پذیرایی ساده می توان به خانه های کوچک با سقف های کوتاه اشاره نمود. علاوه براین، در خانه های سبک های مدرن و کلاسیک نیز می توان از آنها استفاده نمود. برای استفاده از این طرح و مدل ها در هر نوع سقف با سبک های مختلف لازم است به به نکات مهمی توجه شود که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم نمود. ارتفاع سقف عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید و اجرای مدل کناف سقف بررسی شود. اگر سقف کوتاهی دارید دیگر نمی توانید از سقف کاذب استفاده کنید در عوض بهتر است سقف را با رنگ های روشن تزیین کنید با این کار نتیجه بسیار بهتر و زیباتری نسبت به سقف کناف می گیرید. اصولا طرح کناف پذیرایی دارای نورپردازی و رنگ امیزی های متنوع و خاص هست زیرا که کناف کاری سقف پذیرایی از مهم ترین مکان هر خانه به حساب میاید و بسیار توی چشم است .

تزیین آشپزخانه با سقف کوتاه با نورپردازی و رنگ آمیزی صحیح

تزئین ورودی و راهرهای منتهی به سالن پذیرایی از نظر فنگشویی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به زیباترین شکل تزئین شود. کناف ورودی پذیرایی اغلب به صورت مربع و لوزی و طرح های کوچک و متوالی اجرا میشوند. علاوه براین، بر روی این تایل ها از لامپ های کوچک استفاده میشود تا نورپردازی به شیوه صحیح بر روی آنها انجام شود. در میان انواع طرح های موجود برای تزئین سقف به شیوه های مختلف، کناف حال پذیرایی مستطیلی از جمله موارد بسیار پرطرفداری می باشد که باعث میشود فضا بزرگ تر جلو کند. این مدل از کناف ها به دلیل سادگی و نظم بسیار خوبی که در محیط ایجاد می کنند، فضا را بزرگتر نشان داده و شرایط را برای نورپردازی و استفاده از نور مخفی به خوبی فراهم می کنند.

انواع طرح سقف کناف پذیرایی

در سال های اخیر مدل های کناف سقف از مدل های ترکیبی و شلوغ به سمت مدل های کناف ساده و شیک تغییر پیدا کرده اند و مدل های کناف شلوغ، زیاد مورد استفاده نیست. در ادامه چند نمونه از مدل های جدید و زیبای کناف سقف مربعی، را با هم می بینیم. کناف سقف پذیرایی هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت برتری‌های زیادی نسبت به گچ دارد. سقف کناف در مدل متحرک و ثابت موجود بوده که هر یک از آن ها در فضاهای مخصوص قابل اجرا هستند.

کناف کاری سقف ساختمان این روزها بسیار باب شده است و شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از جدیدترین مدل های کناف کاری سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. در این مقاله انواع مدل کناف کاری سقف ساختمان را با هم مشاهده می کنیم. برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود. مدل های جدید کناف کاری سقف و مزیت های آن را برای شما در این مطلب قرار دادیم. با توجه به تنوع مدل کناف کاری ، این سقف نمای زیبایی در فضای منزلتان ایجاد می نماید.