گیاهان همیشه سبز برای حیاط خانه

به نظر نمی رسد حتی شرایط کم نور حمام های بدون پنجره نیز این گیاهان را تحت فشار قرار دهد. بیایید با جزئیات بیشتری به گیاهان مختلفی که در حمام های تاریک رشد می کنند و بخار و رطوبت ناشی از دوش فشار ندارند ، نگاه کنیم. انواع نخل های زینتی آپارتمانی نیز به دلیل سازگاری زیاد با محیط زندگی ما و نگهداری آسان برای استفاده در محیط داخلی خانه بسیار مناسب هستند. • اگر از طرفداران گیاهان آپارتمتنی هستید مقاله معرفی انواع گیاهان آکواریومی را نیز مطالعه فرمایید. آدم منظمی هستید و به جزئیات خیلی توجه میکنید؟ اهل فناوری هستید؟ از مهارتهایتان استفاده کنید تا در مدیریت شبکه، مدیریت پایگاه داده، و مدیریت سرور و استفاده از آن به افراد و شرکتها کمک کنید. آنها چون نوعی گیاه اپی فیتی هستند ، از طریق ریشه رطوبت هوای مرطوب را جذب می کنند. سپس به برگ چند روز زمان داده میشود تا خشک شده و پینه تشکیل شود تا موقع کاشت مانع از جذب رطوبت زیاد برگ و در نتیجه پوسیدگی آن شود.

سرخس بوستون اگرچه گیاهی سازگار است، اما اگر خاک آن مغذی و مرطوب باشد و در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار بگیرد به نهایت طراوت و شادابی میرسد. همچنین شمعدانی از آن دسته گیاهانی است که همواره باید خاک آن مرطوب و خیس باشد. برگهای ستارهای شکل این نوع نخل باعث تمایز آن از دیگر نخلها با برگهای تیز و مستقیم شده است. برگهای روبان مانند درخشان و قوسی شکل آنها ، در هر اتاق بدون پنجره ، از جمله حمام های کم نور ، لهجه ای زیبا ارائه می دهد. کافی است سالی یکبار در بهار به خاک این گیاه کود اضافه کنید تا از زیباییهای این نوع نخل های زینتی آپارتمانی بهره ببرید. رولوتا به رطوبت منظم و مداوم نیاز دارد اما بهتر است قبل از آبیاری اطمینان حاصل کنید که سطح روی خاک خشک است.

سیکاس رولوتا از گیاهان آپارتمانی زیبایی است که به دلیل داشتن اندازهای مناسب میتوان در خانه نگهداری کرد. برای این کار کافیست که روشهای درست تکثیر گیاهان را یاد بگیرید و شرایط محیطی مناسب را برای آنها فراهم کنید. این نخل نیز از معدود پالمهایی است که برای آپارتمان و فضای بسته مناسب است. همه عوامل مهم و نقش آن ها در داشتن یک گیاه سالم و شاداب در آپارتمان را بشناسید. این جوانه ها را باید از گلدان اصلی جدا کرده و به گلدان دیگری منتقل کنید. مقدار آب مورد نیاز: آبیاری در زمانی که سطح بالای خاک گلدان خشک است.

دمای مورد نیاز آن دمای معمولی اتاق و خاک آن باید مقداری ماسه ای باشد. دیفن باخیا نیاز به نور متوسطی دارد و خاک آن ترکیبی از خاک جنگل و خاک معمولی است. این گیاه میتواند در خاک مرطوب و دارای زهکشی عالی بهخوبی رشد کند. پیشنهاد ما در این زمینه آن است که پیش از هر کاری، اقدام به فراگیری دانشهای مرتبط با زمینهی کشاورزی بکنید چرا که این کار باعث خواهد شد تا به عنوان یک فرد دارای سواد تئوریک، مشکلات را با دید علمی حل کنید. گاهی اوقات مشکلات ایجاد شده برای گیاهان آپارتمانی با کمی رسیدگی حل میشود ولی گاهی اوقات برای همیشه گلدان عزیزتان را از دست میدهید.

البته باید بدانید که این نخل های زینتی آپارتمانی به رطوبت زیادی نیاز دارند و اگر در مکانهایی مانند آشپزخانه نگهداری شوند به طور چشمگیری رشد میکنند و برگهای سبز تیره خود را افزایش میدهند. عصای گنگ یکی از بهترین گیاهان برای حمام است زیرا آنها رطوبت هوا را دوست دارند و برای دوره های تاریکی مهم نیستند. حتی در آپارتمان هایی با حمام بدون پنجره ، بسیاری از گیاهان دوش در صورت داشتن نور مصنوعی کافی می توانند به خوبی رشد کنند. سرسبزی، رنگ و زیبایی گیاه در فضای آپارتمان به شدت قابل لمس است. اگر فضای کافی دارید ، شاخ و برگ شاخ و برگ می تواند یک لهجه بلند ایجاد کند تا یک گوشه کم نور را زنده کند. این مشکل عمدتا در این فصل رخ میدهد و شما باید میزان رطوبت منزلتان را در حد نرمال نگه دارید. می توانید سرخس پای خرگوش را در قسمت دوش خود در جایی که در هوای مرطوب رشد می کنند ، آویزان نگه دارید. گیاه پرنده شاهانه بهشت , با برگهای بزرگ و گلهای زیبای آن , گیاهان زینتی golheaven چیزی است که شما نیاز دارید . طبق نظر کارشناسان، انسانها برای پرورش ساخته شدهاند و به همین دلیل به صورت غریزی تمایل دارند که در تمامی دوران زندگی (کودکی-جوانی- پیری) از چیزی مراقبت کنند.

یکی از سوالات اجتنابناپذیر که در راه اندازی گلخانه با آن روبرو هستیم این است: “چه چیزی باید پرورش دهیم؟” گرچه ساده به نظر میرسد، اما پاسخ این سوال واقعاً میتواند بر سود و موفقیت کلی گلخانه تأثیر بگذارد. این گیاه با بازه دماییهای متفاوتی سازگاری دارد؛ اما به طور کلی دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد، بهترین دما برای پرورش این گیاه است. عامل مهم دیگر برای گیاهان دوش تحمل نوسانات دما است – حمام ها در زمان دوش گرفتن هوای گرم و مرطوب دارند و پس از آن به سرعت خنک می شوند. این گیاه تحمل دمای منفی ۱۵ درجه را دارد.این گیاه یکبار در سال به کود نیاز دارد و شاخه و برگ آن در پایان فصل رشد باید هرس شود. اگرچه نخل فن چینی رشد کندی دارد اما ارتفاع گیاه بالغ آن به بیش از ۴/۵ متر میرسد. هر زمان که سطح بالای خاک پالم فن چینی خشک شد، آنرا آبیاری کنید و از یک گلدان بزرگ برای نگهداری نخل استفاده کنید. نخل فن چینی در نور زیاد به خوبی رشد میکند اما نوع جوانتر آن با سایه نیز سازگار است. تا میانه زمستان نیز بهتر است گیاه را بیشتر خشک نگهدارید. این گیاه در نور کم و غیرمستقیم نگهداری میشود و دمای ایده آل برای آن بین 5 تا 16 درجه در فصل زمستان و تابستان می باشد.

آبیاری: این گیاه به آبیاری منظم نیاز دارد و ریشهی آن باید مداوم در خاکی مرطوب باشد. نخل گربه در زیستگاه خود به طور طبیعی کنار رودخانهها میروید؛ بنابراین نیاز است هنگام رشد در خانه به طور منظم آبیاری شود. نکته مهمی که شاید کمتر مورد توجه قرار میگیرد نیاز گیاه به رطوبت هواست . شاید دیگر وقتش رسیده باشد به عنوان یک بازاریاب رسانههای اجتماعی، حرفهی خانگی خودتان را در یکی از داغترین زمینههای حال حاضر شروع کنید. با افزایش زندگی آپارتمانی و زندگی در شرایطی که قد برافراشتن برج ها و آسمان خراش ها حتی لذت دیدن آسمان را از انسانها صلب کرده است روی آوردن به گل و گیاهان زینتی و نگهداری از آنها در فضای منزل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع نخل زینتی آپارتمانی که با نام نخل دم اسبی نیز شناخته میشود، حتی در فضای کوچک هم رشد میکنند و نیاز به فضای زیادی ندارند. مقدار نور لازم: به خوبی در نور کامل خورشید رشد میکند اما تحمل نور غیر مستقیم را نیز دارد. مقدار نور لازم: در نور خورشید و سایه رشد میکند؛ اما بهتر است نور خورشید به طور غیر مستقیم به آن تابیده شود. مقدار نور لازم: روشنایی غیر مستقیم را ترجیح میدهد و با سایه نیز سازگار است.

این گیاهان دوش نیز یکی از گیاهان دوش است بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا برای خانه شما . به عنوان مثال ، می توانید آنها را در یک سبد آویز بالای حمام خود قرار دهید یا گوشه ای کسل کننده را زنده کنید. شکوفه های هر فصل بهار، شکوفه های گیلاس خیره کننده به نظر می رسند به خصوص اگر درختان زیادی در کنار هم کاشته شده باشند. بهترین نوع درخت اژدها برای حمام کم نور یا اتاق های بدون پنجره رقم Janet Craig است. نور خورشید فیلتر شده یا نور مصنوعی و بخار حاصل از دوش ، محیط رشد منحصر به فردی را برای بسیاری از ‘گیاهان حمام’ ایجاد می کند. از جمله گیاهانی که بسیار زیبا و پرطرفدار است و امروزه در بسیاری از خانه ها نگه دار میشود.

رطوبت ناشی از دوش آب احتمالاً برای مرطوب نگه داشتن گیاه و رونق آن کافی است. این نوع نخل های زینتی آپارتمانی رطوبت تقریبا زیادی لازم دارند و درصورت کمبود آن ممکن است دچار آفت شوند. سرخس ها گیاهانی هستند که شکوفا نمی شوند، علاوه بر این، یکی از ابتدایی ترین گیاهانی هستند که تا به امروز وجود دارند، اما به دلیل ویژگی های منحصر به فردشان، به ویژه در برگ هایشان، از زیبایی های عجیب و غریبی برخوردار هستند. تعدادی از درختچه ها یا درختان گلدار در جنس Prunus وجود دارد. مراقبت از این گیاهان عجیب و غریب بسیار آسان است ، حتی اگر فقط نور غیر مستقیم یا مصنوعی در حمام شما باشد. بسیاری از گیاهان داخل سالن در حمام ها به خوبی رشد می کنند که می توانند زیبایی را بهبود بخشند و یک محیط طبیعی و تقریبا گرمسیری ایجاد کنند. همچنین ، بسیاری از گیاهان همیشه سبز هستند گیاهان کم نور ، اما اگر خاک گلدان آنها خیلی مرطوب باشد ، آنها تمایل به عفونت قارچی دارند. با توجه به اینکه که گیاهان در میزان نیازشان به آب و نور خورشید و نوع خاک با هم متفاوت هستند در زیر به معرفی تعدادی از گیاهان پرطرفدار میپردازیم.

بدترین شرایط برای گیاهان عنکبوتی ، اتاق های خشک با نور مستقیم خورشید است. مقداری انواع سرخس ها می تواند در محیط های تاریک و مرطوب رشد کند. پرهيز از تزئين اتاقها با گل خشک يا گلهای مصنوعی يکی ديگر از قواعدی است که به باور چينی ها می تواند تاثير زيادی در جذب نشدن سرمايه، ثروت و رفاه داشته باشد. این گیاهان اپی فیتی رطوبت و مواد مغذی را از طریق ریشه جذب می کنند. همچنین ، نور فیلتر شده از طریق شیشه مات بسیاری از گیاهان داخلی حمام را از تابش مستقیم خورشید محافظت می کند. بسیاری از ساکولنت ها به نور شدید و شرایط خشک احتیاج دارند.

بسیاری از انواع درختان اژدها به دلیل نیاز به سایه و رطوبت باعث ایجاد گیاهان عالی در حمام می شوند. اتاق های مرطوب مانند حمام ها مکان های خوبی برای سرخس های ستاره آبی هستند. گلسنگ دارای رنگ های مختلف بوده و نگهداری آسانی دارند. این گیاه یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است که دارای گل های به رنگ سفید میباشد . از دیگر نخل های زینتی آپارتمانی نخل یوکا فیلی است که به دلیل داشتن برگهایی سبز و محکم و تنه جذاب، بسیار محبوب است. نکته جالب: شکوفههای گل یوکا خوراکی هستند و برگها منبع خوبی از ویتامین C هستند. مقدار آب مورد نیاز: آبیاری بعد از خشکی کامل خاک؛ از زیاد آب دادن جلوگیری کنید. نیاز این گیاه به آب در تابستان هفته ای دوبار ودر زمستان هفته ای یک بار است . گل های زینتی هم مانند تمام گیاهان، به شرایط خاصی برای رشد و نمو صحیح یا گلدهی احتیاج دارند.

زبان مادر شوهر یا گیاه مار به مراقبت چندانی نیاز ندارد، مقاوم و محبوب است. آنها گلهای زیبا و رنگارنگ می تواند به زیبایی دکوراسیون حمام بیفزاید و یک اتاق تاریک را روشن کند. اگر حمام شما پنجره ندارد ، سعی کنید نور مصنوعی کافی تأمین کنید. اگر تعداد کم باشد، زنجیر مار باز میشود و او آزاد است که در زمین سرگردان شود و باعث خرابی و ویرانی شود. زنجبیل یک گیاه دارویی چینی بوده و خاستگاه آن به سرزمین باستان چین به قرن ها پیش باز میگردد. رنگ برگ ها سبز تیره هستند که در گیاه بالغ می تواند حتی به طول یک متر هم برسد. این است که هر گیاهی برای رشد و سلامت ماندن به آب خاک و نور خورشید نیازمند است .