دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

انواعدریچه کولر در شرکت تهران دماعرضه می گردد.این محصول کالایی است که بیشتر در داخل خانه ها و شرکت های اداری و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه کولر به منظور هدایت و انتقال هوای موجود در درونکانال کولربه داخل محیط ها استفاده می شود. کانال کولر هوا دمای مطلوب را از دستگاه های سرمایشی به محیط ها هدایت می کند. شرکت تهران دما آرکا انواعدریچه کولررا در جنس های گوناگون و در ابعاد متفاوت عرضه می نماید. تهران دما از سال 1364 فروشگاه خود را راه اندازی کرده است تا بتواند قدمی در راستای رساندن دمای مطلوب به محیط ها بردارد.

ساخت و نصب دریچه کولر

دریچه کولر آلومینیومی با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید. دریچه کولر برقی دارای کنترل می باشد و افراد می توانند به راحتی از راه دور جهت باد را تنظیم نمایند. از این محصول می توان در ادارات و منازل مسکونی استفاده نمود. دریچه کولر دایره شکل اغلب جهت تخلیه ی هوای نا مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. از دریچه کولر دایره ای در جاهایی نظیر راه پله ها، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، تراس و…

درباره فروشگاه اینترنتی تهویه مارکت

یکی از مکان هایی که شرکت تهران دما محصولات خود را عرضه نموده است، شرکت لبینات کاله می باشد. مدیریت شرکت تهران دما همواره در تلاش است تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه نماید. شرکت تهران دما ارسال دریچه کولر با اسنپ را برای مشتریان انجام می دهد.

تفاوت این مدل از دریچه ها با دریچه های کولر چهارگوش سقفی کلاف پهن در پروفیل بکارگرفته شده ی فریم آن می باشد. دریچه های کلاف پهن دارای محدودیت ابعادی هستند، زیرا ابعاد بازشوی سقف باید 7سانتی متر از ابعاد پشت دریچه بیشتر باشد. همچنین کانال متصل شونده به پشت دریچه باید 2 سانتی متر بالاتر از ابعاد پایین سقف طراحی و اجرا شود.

پایه نگهدارنده هوشمند یسیدو مدل YESIDO SF10

دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

این دریچه ها از لحاظ جنس ساخت به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. سیستم هوارسانی از دو بخش مجزا قطعات داخلی و بیرونی کانال هوا تقسیم شده است. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخش‌ها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد. کیفیت ابزار ساختمانی در بازار مصرف متفاوت بوده و هر کدام از آلیاژهای به‌کار رفته در سیستم هوارسانی امکان خردگی و فرسایش در فضاهای خاص را خواهند داشت. در این بین دریچه هوا پلاستیکی دارای توان مقاومتی بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و خوردگی بوده و از انتخاب‌های بی‌چون و چرا معماران ساختمانی است. این دریچه ها به دو صورت عادی و سفارشی تولید و به بازار عرضه میشود.

  • حرکت این پره ها به تغییر مسیر حرکت هوا در صورت لزوم کمک می کنند.
  • این کالا همانطور که از نامش پیداست، به منظور هوادهی از سقف هر محیط طراحی شده است.
  • قیمت دریچه کولر طرح چوب با توجه به ابعاد (طول و عرض) دریچه محاسبه می شود.
  • محصول دریچه کولر قابل تنظیم، به شکلی طراحی شده است که پره های جلویی به جهت چپ و راست قابل تنظیم به صورت دستی می باشند.
  • به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 میلی متر هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت، بهترین و مناسبترین گزینه می باشد.
از این نوع دریچه تنظیم هوا برای مکان هایی که رطوبت وجود ندارد، استفاده می شود. این نوع دریچه عمر بسیار زیادی دارد؛ زیرا در این محصول از ورق آلومینیوم استفاده شده است. دریچه آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر است؛ چراکه آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات بوده و بهترین و با کیفیت ترین دریچه در بازار از این نوع دریچه است. دریچه کولر به شکل سقفی و دیواری موجود است؛ با این تفاوت که نوع سقفی، هوا را از سمت سقف به مکان مورد نظر پخش می کند. نکته ای دیگر در مورد کالای مورد نظر این است که می توانید دریچه های کولر را در فصل های زمستان ببندید.

زیرا این هولدر دارای یک سنسور است که قرار گرفتن و برداشته شدن گوشی را حس می‌کند و به طور خودکار بعد از گذاشتن گوشی گیره ها را می‌بندد. و منعی در استفاده از این دریچه کولر در محیط های گوناگون وجود ندارد. هواکش بین کانالی این هواکش قابلیت نصب بوسیله ی ساپورت بر سطح دیوار و نیز سقف را داراست.جهت ایجاد مکش مطلوب و قوی کاربرد دارد. لوله خرطومی آی اف دی با ساختار یکپارچه و متوازن در طول یک شاخه در سیستم های تهویه در ساختمانهای اداری به وفور استفاده می دریچه کولر آلومینیومی گردد. لوله خرطومی پشم شیشه برای انتقال یا مکش هوای گرم با دمای بالا کاربرد دارد و این لوله مقاوم در برابر انتقال حرارت می باشد.

دمپرهای مورد استفاده در این نوع از دریچه به صورت قالب های قاشقی تولید می شود یک دسته آن بر روی نمای قالب وجود دارد که می توان با کمک آن پره ها را باز و بسته کرد. پنج سانتی متر آخر از طرف خالی بوده و به عنوان بادخور از آن یاد می شود. این کمک می کند که دریچه کولر آهنی به راحتی و به سرعت نصب شود. می توان آن را باتوجه به خواست مشتری با استفاده از رنگ هایی از جنس کوره ای یا پودری الکترواستاتیک رنگ زده و ایجاد تنوع کرد.