صابون تریاک کلاژن طلا اصل نگین بلوچستان قیمت و خرید

اما این صابون هیچ عارضه و حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. نگه‌داشتن و ماندن این صابون روی پوست برای پوست‌های رنگ‌پریده و روشن باید کمتر (حدود ۲ دقیقه) و برای پوست‌های چرب، گندمی و تیره این زمان ( ۲ تا ۴ دقیقه) افزایش یابد. با توجه به خاصیت لایه برداری قوی صابون تریاک اصل، تحریک پوست در هنگام استفاده از این محصول طبیعی خواهد بود.

کرم ضد آفتاب رنگی اوریاژ مدل Excessive Spf90 حجم 50 میل

ترکیباتی که در ساخت صابون تریاک استفاده می‌شود، سبب می‌شود که رنگ صابون کاملا سیاه باشد. بنابراین اگر صابونی با رنگ روشن یا رنگ‌های دیگر تحویل گرفتید، باید به اصل بودن آن شک کنید. از آن‌جایی که برای ساخت این محصول از عصاره گیاه خشخاش استفاده شده است، بوی آن کاملا مشخص و البته تند است. هنگام خرید، حتی قبل از خارج کردن صابون از بسته بندی، باید بوی آن را حس کنید. البته کشور چین هم در این زمینه فعالیت می‌کند، اما احتمالا تقلبی بودن صابون‌های ساخت چین بیشتر است.

اگر این محصول را قبلا از راشل مارکت خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متلعق به آرایشی تمشک میباشد. این صابون میزان کلاژن سازی پوست شما را به راحتی می تواند در حد قابل توجهی افزایش دهد. این صابون خاصیت لایه برداری و ترمیم کنندگی دارد و لک و آفتاب سوختگی را از بین می برد.

لکه های پوستی بر روی صورت می توانند میزان جذابیت را در افراد بسیار کم کند چرا که وجود این لکه ها اصلا خوشایند نیست. در حقیقت باید گفت صابون نگین تریاک یکی از با کیفیت ترین صابون بوده که افراد زیادی در حال حاضر آن را تهیه و از آن استفاده می کنند. امروزه به دلیل قرار گرفتن پوست بدن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همینطور مشکلات تغذیه تاثیرات منفی روی آن گذاشته است که باید به آنها دقت زیادی شود. این صابونها همچونصابون دارچین تاثیر بسیار فوق العاده ای می تواند بر روی جوان سازی پوست ایفا کرده و باعث لطافت و درخشان شدن پوست نیز خواهد بود. ممکن است در حین استفاده از صابون تریاک دچار حساسیتهای شوید که باید استفاده از آن را متوقف کنید.

تریاک صابونی اصیل نگین بلوچستان با وجود خواص فراوان همچنان تعادل قیمتی خود را حفظ کرده است. پاک کننده قوی برای انواع پاکسازی پوست از دیگر خواص صابون تریاک اصل نگین بلوچستان است. صابون های لایه بردار همیشه محبوبیت زیادی دارند، اما متاسفانه نمی توان به مواد تشکیل دهنده هر صابون لایه بردار با توجه به وجود ترکیبات شیمایی در آن ها اعتماد کرد. این محصول با ترکیبات کاملا گیاهی خود باعث لایه برداری تدریجی اما مفید می شود. صابون تریاک سیستان و بلوچستان همچنان یکی از صابون های آرایشی و بهداشتی برای پوست محسوب می شود.

صابون تریاک اصل مرغوب حاوی عصاره تریاک است که در تولید بسیاری از داروها و مواد شوینده مانند شامپو و صابون و هچنین برخی از کرم‌ها از این داروی گیاهی موثر استفاده می‌شود. صابون تریاک اصل با جوش ها و لکه های روی پوست شما مبارزه می کند، اما آسیبی به پوست شما نخواهد زد و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید. صابون تریاک،کلاژن طلا یک سفید کننده خیلی عالی هم می باشد وبا استفاده روزانه از این صابون ، پوستی شاداب و سفید و لطیف وهمواره مرطوب خواهید داشت… فروشگاه انلاین تمشک بصورت صدرصد برخط و آنلاین و با پشتوانه سالها تجربه فروش آنلاین در زمینه محصولات آرایشی و مراقبتی همواره میکوشد تا با کیفیت ترین محصولات را با منصفانه ترین قیمت در اختیار مردم عزیز سرزمینمان قراردهد. به این علت تمشک محصولات خود را از بهترین و با کیفیت ترین برند های حوزه آرایشی و بهداشتی تهیه و توزیع مینماید.

  • بسته بندی صابون تریاک بسیار با احتیاط انجام می گیرد تا این صابون دچار شکستگی و خرابی نشود.
  • این صابون دارای حجم ۱۲۰ گرم است و ساخت کشور تایلند می باشد، که تاریخ انقضاء آن برای سال ۲۰۲۶ است .
  • این صابون لطیف کننده ، ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سباه و خال ها ریز را ناپدید می کند و این صابون جوان کننده و شاداب کننده پست است و از پیری زودرس جلوگیری می کند .
  • به همین منظور، صابون تریاک برای رفع مشکلات پوستی تولید شده ‏است.

صابون تریاک کلاژن طلا اصل نگین بلوچستان قیمت و خرید

تریاک از گذشته تا به امروز دارای ‏تاثیرات درمانی زیادی shopkalayab بوده است. به همین منظور، صابون تریاک برای رفع مشکلات پوستی تولید شده ‏است. لازم به ذکر است که استفاده از صابون تریاک عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بعد از یک ماه استفاده از این صابون نتایج شگفت انگیز این صابون را مشاهده خواهید کرد. همچنین مانع از بوجود آمدن جوش در صورت می شود از این رو برای کسانی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است. برای پوست های خشک نیز ممانعتی در استفاده از صابون تریاک وجود نداره اما در نظر داشته باشید که برای کاهش خشکی پوست 15 دقیقه پس از شستشوی صورت می تونید از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست خشک استفاده کنید. مهم ترین خاصیت صابون تریاک مربوط به روشن کردن و شفاف سازی پوست است. این قابلیت باعث شده تا بسیاری از خانم های جوان بتوانند تجربه‌ی پوست تمیز و روشن را با صابون تریاک داشته باشند. 7- تنها صابون دارای مجوز TBI که قابلیت رفع چین و چروک صورت در تمام سنین را دارد.

قیمت صابون کلاژن

این صابون لطیف کننده ، ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سباه و خال ها ریز را ناپدید می کند و این صابون جوان کننده و شاداب کننده پست است و از پیری زودرس جلوگیری می کند . کلاژن طلا پاک کننده ، سفید کننده پوست ، مرطوب کننده و اثر تسکین دهنده پوست را دارد . این صابون خاصیت بسیار بالایی دارد که در زیر به خاصیت های مهم صابون تریاک ، کلاژن طلا چند کاره خواهیم پرداخت.