سقف کاذب پی وی سی اجرای سقف pvc فروش انواع سقف pvc سقف کاذب

یکی از قدیمی ترین انواع آن ، اجرای سقف کاذب گچی با رابیتس و ملات گچ می باشد که به آن سقف کاذب رابیتس نیز قیمت سقف کاذب گفته می شود. از ویژگی های آن می توان به وزن زیاد ، سرعت اجرای متوسط ، سهولت اجرا ، قیمت مناسب و طرح پذیری بالا اشاره نمود. برای ساخت سقف کاذب رابیتس در سازه های بتنی ، پیش از بتن ریزی سقف سازه ای ، میلگردهای آویز تعبیه می گردد.

  • سقف کاذب را می توانید برای ایجاد یک سقف دوم و ایجاد یک فضای خالی بین سقف اصلی و سقف کاذب به کار ببرید.
  • اما این سقف نیز همانند سقف کناف (کی پلاس پارس) امکان نورپردازی های متنوعی دارد که موجب زیبایی بیشتر محیط می شود.
  • به طور مثال قیمت سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی از آسمان مجازی کمتر است.
  • اجرای سقف كاذب از هدر رفت انرژی سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نموده و از این رو، نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به تامین انرژی ایفا می نماید.

چشم انداز این شرکت رهبری بازار در زمینه تامین کلیه کالاهای صنعت دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز ترین طرح ها می باشد . از مزیت سیستم کناف دسترسی آسان به تاسیسات است که در صورت ترکیدن لوله ها ، به راحتی قسمت آسیب دیده جدا می شود و بعد از تعمیرات دوباره نصب میگردد. همچنین میتوان به قابلیت برش و فرمگیری این ورق های پیش ساخته اشاره نمود که امکان اجرای فرم های دکوراتیو را برای آن محیا کرده است. علاوه بر جنبه ی زیبایی ، از دیگر ویژگی های این ورق های گچی پیش ساخته ، وزن پایین و عایق بودن آن است. کاهش بار مرده ی ساختمان باعث می شود تا تاثیر نیروی زلزله روی ساختمان کمتر شود.علاوه بر سبکی نحوه ی اتصال ورق های کناف به گونه ایست که تاثیر نیروی زلزله را کم میکند.

قیمت نصب سقف کاذب چگونه تعیین می‌شود؟

همچنین می‌توان تجهیزات صوتی و امنیتی را طوری در آن تعبیه کرد که خللی در زیبایی فضا به وجود نیاورد. سقف کاذب عموما در آخرین مراحل کار ساخت بنا به ساختمان اضافه می‌شود. همچنین سقف کاذب را می‌توان محلی برای عبور و نصب المان‌های تاسیساتی و الکتریکی در نظر گرفت. نصب سقف‌های کاذب در بسیاری از موارد قسمتی از پروژه بازسازی و نوسازی مکان‌ها و فضا‌های قدیمی‌تر محسوب می‌شود. انواع سقف کاذب گچی، چوبی، فلزات رنگین، سقف کاذب پی وی سی، شیشه‌ای، آهنی، سقف کاذب آلومینیومی و سقف کاذب کامپوزیت را می‌توان در بازار یافت. طرح سقف کاذب آشپزخانه در انواع ساده، مدرن و لوکس و به صورت سقف کاذب کناف آشپزخانه ، pvc ،cnc، طلق، چوب، آسمان مجازی قابل اجرا است.

با نصب آویزها و محکم بودن از اتصال می توان طبق نقشه اولیه سازه های سپری را نصب و بعد از تراز نمودن سازه ها، تایل ها و روشنایی ها را بروی آن ها قرار داد. همچین در صورت آسیب دیدگی سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) متخصصان اجرایی شرکت آدلی آرا بنا توانایی رفع این آسیب دیدگی را دارند. همچنین قیمت مناسب و استاندار آن، عایق صوتی، حرارتی، نوع استاندارد های ساخت آن و زیبایی و تنوع ظاهری سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) موجب شده پرطرفدار ترین نوع سقف های دکوراتیو به شمار آید. سقف آکوستیک کناف (کی پلاس پارس) با تایل گچی آکوستیک که تایل های استفاده شده در این سقف شکاف و سوراخ هایی دارد که باعث جذب امواج صوتی می شود.

کدام نوع سقف کاذب بهترین است؟

توجه کنید که با اعداد این مثال، طول آنها برابر با ۱.۲ متر باید برش داده شود. • همچنان که سیم‌ها را اضافه می‌کنید‌‌، مطمئن شوید که رانرهای شما مسطح و صاف هستند تا سقف کاذب نهایی کج نشود. آویز‌ها را به پیچ چشمی متصل کنید و سپری‌ها را از آویزها آویزان کنید. برای این کار، از یک قطعه سیم ۲۰-۲۵ سانتی متری می‌توانید به عنوان آویز استفاده کنید.

سقف کاذب پی وی سی اجرای سقف pvc فروش انواع سقف pvc سقف کاذب

از دیگر مزایای این ساختار می توان به قابلیت اجرای آن در دیوارهای با شرایط زمینه متفاوت و اجرای پوشش هایی با ارتفاع 10 متر اشاره نمود. هر چند که می‌توان با تمام انواع سقف‌های کاذب نور مخفی را هم به‌کار برد، اما در کشورمان ترکیب سقف کاذب کناف و گچی با نور مخفی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. زیبایی حاصل از این ترکیب صرف‌نظر از هزینه آن، هیچ پایانی ندارد.