آموزش جامع تگ کنونیکال + راهنمای بهینه سازی (تصویری)

به همین دلیل تقاضای بالایی برای سئو وردپرس وجود سئو در اصفهان سنیور سئو دارد. پس از سال ۲۰۱۱ با تغییراتی که به دلیل معرفی الگوریتم های رتبه بندی گوگل در دنیای سئو و بهینه سازی سایت به وجود آمد، اصول سئو تغییر جهت قابل توجهی را تجربه کرد. طبق مطالعات انجام شده توسط Neilpatel در صورتی که زمان لود صفحه از یک به پنج ثانیه افزایش یابد، نرخپرش یا بانسریت به بیش از ۹۰ درصد افزایش پیدا میکند. برای متمایز کردن این صفحات با یکدیگر، باید میزان تعامل کاربران با سایت را افزایش داد تا آن ها با درج نظرات و امتیازات خود به محصولات، محتوای این صفحات را از یکدیگر متمایز کنند. امروزه تعدادی زیادی از جستوجوها از طریق تلفنهای همراه هوشمند انجام میشود بههمین دلیل نیاز است تا شما نیز با تلفنهای همراه دوست باشید و وبسایتتان را بهشکلی کاملاً واکنشگرا طراحی کنید. SSL به دو شکل پولی و رایگان عرضه میشود و نسخه رایگان آن را میتوان از طریق دایرکت ادمین و سیپنل به راحتی بهدست آورد؛ البته توصیه میشود از نسخه اصلی و پولی این فناوری استفاده کنید. خریدن نتایج پولی کارتان را سریع تر راه میاندازد.

من همیشه سریع به افراد پاسخ می دم و به تمام سؤالات کامل پاسخمی دم ولی آخرش طرف می گه «از اینکه وقت گذاشتید و بابت توضیحات کاملتون خیلی ممنونم» و تمام. تعداد صفحات یک وبسایت، زیاد و در حال افزایش است از طرف دیگر بودجه خزش آن محدود است. تصمیم گرفتهاید کفشی برای خانمهای جوان تولید کنید، در زمانی دیگر ممکن است شما بخواهید برای کودکان یا آقایان سالخورده کفش طراحی کنید. سایت مپ توسط موتور جستجو استفاده میشود و با انتشار محتوی جدید بایستی بروز شود.برای تولید نقشه سایت در وردپرس میتوانید از افزونههای سئو وردپرس استفاده کنید. اگه واقعا دنبال بیت کوین هستی باید زیرمجموعه بگیری البته روزی ۳ تا ۴ ساعت هم کامپیوتر رو در حالت استخراج قرار بده. و الان طوری شده که هزینه هاست و دامین یکساله سایتمان را هم نتونستیم تامین کنیم چه برسه به این که برای خودمون درامد زایی داشته باشیم و اگه به همین طور پیش بریم ناچاراً به حالت ورشکستگی می افتیم و سایتمون رو باید تعطیل کنیم .

در ادامه ۵ نکته مهم در سئو تکنیکال سایت را بررسی می کنیم. تگهایی که در head بکار میروند در صورت استفاده صحیح، میتوانند در درک مفهوم و ماهیت صفحه برای ربات گوگل موثر واقع شوند. چه عواملی در سئو تکنیکال موثر است؟ در جلسه اول بلوک یادگیری سئو راجع به چیستی سئو، اهمیت و عوامل موثر بر آن، انواع سئو و سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه صحبت کردیم. در واقع بدون سئو، فروش یک کسب و کار زیر سوال خواهد رفت. سئو تکنیکال در واقع رعایت اصولی است که در نهایت خزش، ایندکس و درک آن را برای موتورهای جستجو آسان میکند.

افزونه یاست در این زمینه به شما کمک بسیاری میکند. از این نوع بک لینک ها بیشتر در سایت هایی که رقبای زیاد دارند مثل زمینه گردشگری ( بلیط هواپیما و تور ) بیشتر می بینیم. رسیدن به نتیجه دلخواه صاحب سایت در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تنها با سئو هدفمند ممکن می باشد و صرفا دریافت ترافیک بدون هدف چیزی به جز افزایش هزینه برای کارفرما نخواهد داشت. علاوه بر امکان کپی مطالب از صفحات دیگر سایت یا شباهت زیاد ساختار محتوایی برخی صفحات با یکدیگر، محتوای تکراری ممکن است به دلیل اشتباه در اصول سئو تکنیکال سایت ایجاد گردد. اما این کیفیت مهم و مد نظر ما در سئو چیست و چرا باید وب سایتی از دیگر وب سایتها بالاتر باشد؟

سلام دوست عزیزم برای چه کاری مد نظرتون هست؟ سلام الان آموزش کجاست ؟ در پکیج آموزش سئو تخصصی آکادمی آمانج به ارائه کلیه نکات و قوانین مورد نیاز دانشجویان جهت انجام کلیه پروژه ها برای سئو سایت پرداخته می شود، که دانشجویان می توانند بعد از به اتمام رسیدن کلاس و تحویل پروژههای مربوطه در بازار کار سئو و تولید محتوا مشغول به فعالیت شده و کسب درآمد کنند. این کار به معنای از دست دادن مشتریان و واگذار کردن سهم بازار به رقبا است. همانطور که گفته شد سئو و بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت(SEO) جزء ۸ شغل و کسب و کار پردرآمد در دنیای IT امروزی است که تمامی علاقه مندان به این حوزه می توانند آموزشهای لازم را برای آمادگی در بازار کسب و کار سئو ببینند. متاسفانه اما اکثر مطالب و ویدیوهای آموزشی امروزی که با محوریت سئو در وردپرس ساخته میشوند، فنیتر از آن هستند که بتوانند به تازهکاران کمک کنند.

در مرحله بعد باید فشردهسازی کدهای سایت را بررسی کنید. من هر روز گوگل سرچ کنسول ایران تمز را بررسی میکنم تا بتوانم مقالات آموزشی هدفمند منتشر کنم. ضمن اینکه Semrush ایران را تحریم کرده و خریدن اکانت آن برای IPهای متعلق به ایران کمی دشوار است. ممکن است محتوای فوق العاده ای در مورد یک موضوع محبوب در وب سایت خود داشته باشید، اما اگر سایت شما دارای مسائل فنی حل نشده باشد، رتبه بندی خوب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دشوار خواهد بود. توجه داشته باشید که تمام صفحات، برگهها و دستهبندیهای شما در نقشه ترسیم شود. در اینجا لازم است استانداردهای دیگری را رعایت کنید تا در این نتایج حضور داشته باشید. MOZ بهعنوان یک وبسایت تخصصی در این حوزه، سئو تکنیکال را بهینه سازی وب سایت برای رباتهای موتورهای جستوجو معرفی میکند. این موضوع در زمان لینک سازی داخلی و خارجی ممکن میشود؛ به این معنی که اگر شما یا شخصی دیگر به آدرس اشتباهی از صفحه شما لینک بدهد که وجود نداشته باشد، در اینجا یک ارور 404 برای شما ثبت خواهد شد. در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد. کدهای کلاس 3xx معمولا برای تغییر مسیر جاری یا مسیر درخواست استفاده می شوند.

آنجه مهم است تغییر مسیر سئو Redirects for SEO درجائی که واقعا لازم است استفاده کنید. لازم است که شما بعد از بررسی مشخص کنید که چه فایل هایی از دید گوگل مخفی مانده و چه فایل هایی برای موتور جستجوگر قابل دسترسی باشد. بهینه سازی فایل Robots.txt یکی از مهمترین روشهای مدیریت بودجه خرش یا Crawl Budget است. اما گاها با وجود کدنویسی اختصاصی و پیاده سازی AMP و طراحی خوب برای موبایل، باز هم حضوری در نتایج Top Stories ندارند. با تأمین نیازهای این رباتها ایندکس شدن صفحات وبساییتان و قرار گرفتن آنها در نتایج برتر ممکن میشود. با اینکار به ربات گوگل اعلام میکنید که این صفحه به صورت دائمی حذف شده است.

رعایت این فاکتورها در صفحات سایت توسط متخصصین سئو بسیار حیاتی است چون در صورت عدم رعایت این فاکتورها، گوگل سایت شما را جریمه یا اصطلاحا پنالتی خواهد کرد. است. بهترین راه برای شناسایی و تعیین هدف به کارگیری از خدمات سئو سایت و استفاده از تجربیات افراد ماهر در این زمینه است. اما اگر صفحه را حذف نمودید و محتوای آن به صفحه دیگری منتقل نشده است یا صفحه مشابهی (از نظر هدف محتوایی) ندارید، پیشنهاد ما ریدایرکت 410 است. در واقع، متخصص سئو، یک استراتژیست تخصصی محتواست که فرصتهای موجود برای هر کسب و کار را شناسایی میکند تا بتوانند از طریق موتورهای جستجو، سوالات کاربران را درباره خدماتشان پاسخ بدهند.

البته یادگیری همه چیز درباره این موضوع عملاً غیرممکن است، زیرا مباحث مربوط به آن دائماً در حال تغییر و بهبود است. متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد تصور میکنند که درک درستی از سئو داشته و همه چیز را در مورد آن میدانند! صفحاتی ممکن است در سایت حذف یا جابجا شوند؛ لازم است برای جلوگیری از مشکلاتی همچون ایجاد صفحات ۴۰۴، با مفاهیمی پایه آشنا شوید که میتواند در سئو سایت شما تاثیر بسزایی داشته باشد. فعالسازی قابلیت کش در وبسایت با استفاده از یک تکه کد از طریق فایل htaccess امکانپذیر است. البته سرعت سایت باید در بالای لیست شما باشد و از در دسترس بودن نقشه های سایت XML اطمینان حاصل کنید. کمک به تجربه کاربری: بردکرامبز یک منو لیست شده از لینکهای وبسایت بهصورت افقی است که در بالا یا پایین صفحه قرار میگیرد و نشان میدهد که شما چه مسیری را پیمودهاید تا به صفحهای که در آن قرار دادهاید، رسیدهاید. پس از ورود به صفحه تست سرعت سایت گوگل، نواری وجود دارد که میتوانید آدرس صفحهای از سایت را در آن وارد کنید.

بعد از این اتفاق بسیاری از بازاریابان و روزنامه نگاران وارد حوزه تولید محتوا شدند و سئو را بیشتر از بعد محتوایی اجرا کردند. برای کاربران بسیار مهم است که پس از کلیک بر روی عنوان صفحه شما در نتایج گوگل، چه مدت طول میکشد تا لود کامل گردد. اگر از سیستمهای مدیریت محتوای عمومی مثل وردپرس استفاده کنید، احتمالا در این زمینه مشکلی نخواهید داشت. در واقع شما اگر این کار را نکنید، با همان مشکلی که اشاره کردم، دچارمی شوید واین یعنی احتمالا سایت شما هیچ وقت رنگ صفحه اول گوگل را نمی بیند! مشهد یکی از شهرهای گردشگری و توریستی در ایران است که گستردگی و طیف خدمات ارائه شده در آن بسیار زیاد است؛ به همین دلیل اکثر کسب و کارها برای افزایش راندمان کاری خود پا به دنیای آنلاین گذاشتهاند؛ اما صرفا طراحی یک سایت و قرار دادن محتوای زیاد و گوناگون، بدون داشتن هیچ استراتژی، شما را به هدفتان نمیرساند بلکه باید با یک برنامه ریزی دقیق، رشد و پیشرفت خود را گام به گام محقق سازید. دسته بندی ها به صفحات آرشیو و یا landing page لینک میشوند که اینکار نه تنها امتیاز صفحه لندینگ را افزایش میدهد، بلکه به کاربر را این امکان را میدهد که به راحتی بتواند اخبار مربوط به دسته مورد نظر خود را پیدا کند.

بلکه سایت را از نظر فنی و ساختاری مورد بررسی قرار می دهد. همچنین میتوانید از این اقدامات به عنوان چک لیست، برای بررسی سئو فنی سایت خود استفاده کنید. در حال حاضر اقدامات مختلفی در منابع اینترنتی جهانی برای انجام سئو تکنیکال مورد تأکید قرار گرفته است اما توجه داشته باشید که بروزرسانی مداوم الگوریتمهای موتورهای جستوجو به این ضرورت را ایجاد میکند تا شما انجام فعالیتهای سئو تکنیکال را نیز بروزرسانی کنید و اقدامات جدید را متناسب با الگوریتم های جدید انجام دهید. سرعت بارگذاری در طراحی سایت شرکتی نیز نقش مهمی در بهبود نرخ تبدیل سایت و نهایتا افزایش فروش دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای سایتتان به درستی توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ایندکس می شود و کاربران نیز می توانند به درستی به آن دسترسی یابند. برای نمایش سایت به موتورهای جستجو در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات » خواندن مراجعه کنید و در آنجا اطمینان حاصل کنید که گزینه نمایش به موتورهای جستجو روشن نباشد! در این بخش از مقاله مراحل مهم کار را توضیح خواهیم داد که از امنیت و بهبود سئو اطمینان حاصل کنید. همچنین اشتراک این ویدیوها در وب سایتهای معتبری مانند YouTube، Vimeo، آپارات و…

هنگامی که عنکبوت ها به یک پیوند شکسته می رسند، مانند برخورد با دیوار آجری است. با توجه به این موضوع گوگل در جهت بهینه سازی فایل های CSS و JS به کاربران پیشنهاد می کند سریع تر این فایل ها را آنبلاک کنند. برای مثال وقتی شما تگ Canonical را در صفحه A برای اشاره و معرفی به صفحه B بکار بردید، نباید در صفحه B تگ کنونیکال را برای اشاره و معرفی به صفحه A بکار ببرید. با این لینک دهی وقتی نام برند تانرا در میان برند های بزرگ مطرح میکنید به گوگل این موضوع را متذکر میشوید که شما هم در حال توسعه هستید و نام شما در میان سایت های معتبر به چشم میخورد.

وقتی پای جاوا اسکریپت و سئو به میان میآید، دو فرآیند نخست در کانون توجه هستند. زیرا افزونه های پیش فرض ابتدایی بوده و در صورتی که هدف شما سئو باشد، قطعا افزودن افزونه های جدیدی نظیر افزونه یواست سئو ضرورت دارد. از آنجایی که تنظیمات ابتدایی وردپرس برای پیوند های یکتای صفحات ساخته شده جدید ، به صورت ساده است ؛ هیچ تاثیر مثبتی روی بهبود وضعیت صفحات سایت ما نمی گذارد. بیایید با ابتدایی ترین نکته سئو تکنیکال شروع کنیم. چه کار هایی میتوان با جاوا اسکریپت انجام داد ؟ این فریم ورک که به فریم ورک ویو هم معروف است، یکی از کاربردی ترین فریم ورک ها برای زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است.

کدهای کلاس 4xx مربوط به خطای HTTP از طرف کاربر است، برای مثال کد 404 به معنای عدم وجود صفحه مورد نظر کاربر در سایت است. در سال های گذشته، سایت گوگل برای تشخیص اعتبار صفحات سئو شده، جزئیات آن صفحه از سایت را بررسی می کرد. در این وبسایت می خواهم هرآنچه که تو 10 سال فعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بذارم. همانطور که در مقالات قبلی گفتهایم، کرال باجت برای اکثر سایتها مسئلهای ایجاد نمیکند، مگر اینکه سایت شما صدها هزار صفحه یا بیشتر داشته باشد. از ایجاد لینکهای بی شمار در فوتر یا نوار کناری به یک صفحه به منظور ایجاد لینک داخلی و افزایش رتبه خودداری کنید.

می توانید تگ کنونیکال را در همان مکان در متاباکس Yoast SEO یا در نوار کناری تغییر دهید. اگر صفحهای را از سایت خود حذف کردهاید و محتوای آن به صفحه دیگری منتقل شده است، باید آدرس صفحه قبل را به صفحه جدید ریدایرکت 301 کنید تا به رباتهای گوگل نشان دهید آدرس صفحه قبل، تغییر کرده است. ریدایرکت ۳۰۲: زمانی که قصد دارید به صورت موقت از آدرس دیگری برای صفحهای خاص استفاده کنید باید از این نوع انتقال بهره ببرید. ممکن است برای شما سوال ایجاد شده باشد که اگر صفحهای را حذف نکنیم چطور امکان ایجاد ارور 404 وجود دارد؟ با این حال، ایجاد عملکردها در محل می تواند کمی خسته کننده و وقت گیر باشد.

بنابران متا تگها به جای قرار داشتن در قسمت body در قسمت head صفحه قرار دارند. دانستن تگها و ویژگیهای مهم html مانند مطالعه آیین نامه راهنمایی و رانندگی لازم و ضروری است. اما نکته اینجاست که علاوه بر رعایت ساختارهای AMP لازم است فاکتورهایی نظیر سایز لوگو و فضای درج آن را رعایت کنید. بدیهی است که مغازهای بر خیابان اصلی بسیار بیشتر از مغازهای مشابه در کوچه پس کوچه، مشتری دارد. سرعت بارگذاری سایت در درجه اول از نظر کیفیت تجربه کاربری (UX) سایت اهمیت دارد، یعنی اگر سایتی کند باشد باعث خستگی کاربران شده و حتی ممکن است آن ها را از دیدن باقی محتوا منصرف نماید. این موضوع در سئو تکنیکال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مثلا همان متنی که در گوگل روی آن کلیک کرده و وارد سایت ما میشوید، یک لینک است. روی افزودن صفحه کلیک کنید ، نشانی اینترنتی مورد نظر برای تست را مشخص کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. من خیلی دوست دارم کسب و کار اینترنتی داشته باشم . خلاصه سایتم رو فیلتر کردن و تمام زحمات من ازببن رفت..بعد از اون من کلا سایت رو کنار گذاشتم و خیلی دپرس شدم… مثال : همه ما تجربه سرچ کردن مرورگر های مختلف مانند گوگل را داریم؛ زمانی که ما یک کلمه یا عبارت کلیدی را مانند “خرید گوشی” در مرورگر جستجو میکنیم، 10 نتیجه برای این عبارت به ما نمایش داده میشود، تک تک این نتیجه ها با بکار گرفتن از سئو توانسته اند به این جایگاه دست پیدا کنند. پس در هر هدف پرسونا تغییر میکند. در این روش، هدف تحلیل و شناسایی مخاطب، علایق و راه های عملی کسب اطلاعات است. در این دوره ما از Editor قدرتمند و محبوب Visual Studio Code استفاده کرده ایم و نحوه کار با این Editor و افزونه های آن را آموزش داده ایم. گاها یک محتوا یا خبر پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ارزش خود را از دست داده و دیگر خواهانی نخواهد داشت.

پس اگر شما هم به فکر بهبود رتبه الکسا وبسایت خود هستید این مقاله را از دست ندهید. در گذشته استفاده از کلیدواژه در نام دامنه باعث میشد تا شما بدون زحمت در صفحه اول گوگل ظاهر شوید. و صد البته که بازهم جای نگرانی نیست در این آموزش هر قسمتی از technical seo که نیاز به بهینهسازی دارد را فرا خواهید گرفت. این پروتکل همان چیزی است که باعث میشود آدرس سایتتان از HTTP به HTTPS تغییر کند. CLS: میزان تغییرات چیدمان که پس از لود صفحه مشاهده میشود که مخفف عبارت Cumulative Layout Shift است. به عبارت ساده، این کار بررسی می کند که آیا صفحات وب به درستی نمایش داده می شوند و به راحتی توسط افراد در دستگاه های تلفن همراه استفاده می شوند. با فیلتر محصولات صفحاتی جدید تولید می شود که بعضا عبارت مناسبی را هدف نگرفته و صرفا محتوای تکراری را به نوعی دیگر نشان میدهد. با انجام چنین محدودیتی میتوانید از نرخ خزش برای ایندکس و بررسی صفحات مهمتر خود بهره ببرید. آیا سایت شما نسخه های متفاوتی از صفحات را به زبان های مختلف دارد؟ آیا در اینجا تغییری نسبت به گذشته مشاهده میشود؟ در ضمت بخش Coverage سرچ کنسول را برای ارورهای احتمالی در ایندکس صفحات بررسی کنید.

دادههای ساختار یافته کمک میکند تا هر بخش از وبسایت شما بهطور جداگانه به موتورهای جستوجو معرفی شود. در این بخش پاسخ میدهیم دلایل اهمیت سئو چیست و چرا باید از آن استفاده کرد. در حالی که محتوا اهمیت کمتری نسبت به مباحث سئو تکنیکال سایت و برنامه نویسی دارد. برای آکاهی کامل از اهمیت نقشه سایت و نحوه ساخت آن حتما مقاله نقشه سایت چیست؟ چرا که قالبهای آماده حاوی مقدار زیادی از کدهای غیرضروری هستند. ابزار رایگان GTMetrix کدهای سایت را بررسی میکند و مشکلات فنی موجود در آن را به شما نشان میدهد. در انتخاب کلمات کلیدی هم اکثرا این مشکل افزونه ها نمایان است. این موارد روی هم رفته باعث گیج شدن گوگل در هنگام ایندکس مطالب سایت شده و سئو سایت را با مشکل رو به رو می کند. در قسمت بعدی درباره نکات مهم سئو تصاویر و بهینه سازی تصاویر بیشتر توضیح خواهیم داد. سپس می توانید عنوان خود را در قسمت عنوان صفحه اصلی وارد کنید و از متغیرهای مختلف موجود در لیست کشویی استفاده کنید. همچنین نسبت به طراحی یک صفحه 404 خلاقانه اقدام کنید و در آن کاربر را به صفحه دیگری راهنمایی نمایید. این صفحات به صفحاتی گفته میشوند که از نظر گوگل و کاربر هیچ ارزش محتوایی ندارند و صفحات مرده اند.

بهترین کار برای کاهش این کدهای وضعیت HTTP، بروز رسانی تمامی صفحاتی است که دارای کدهای وضعیت 404, 301, 302 هستند. پیادهسازی بهترین استراتژیهای سئو بر روی وبسایتی که از نظر فنی مشکلات زیادی دارد، مثل قرار دادن بهترین امکانات رفاهی بر روی خودرو پیکان است. در صورتی که وبسایتی با محتوای بی نظیر داشته باشید اما از زیرساخت فنی مناسب برخوردار نباشید، هیچ زمانی جایگاه مناسبی را دریافت نخواهید کرد! تگ عنوان – این متنی است که در SERP و در بالای مرورگر کاربر قابل مشاهده است. این یک “تغییر مسیر نرم” است بدون اینکه کاربر واقعاً هدایت شود.

در طی این مسیر ما قدم به قدم در کنار شما خواهیم بود. وجود مشکلات تکنیکال در مسیر حرکت کاربر در سایت، باعث سردرگمی و کلافه شدن او شده و حتی در موارد زیادی او را از خرید منصرف می کند. البته سعی کنید قبل از حذف صفحات در سایت خود آنها را در ابزار Removals سرچ کنسول حذف کنید. در گوگل سرچ کنسول ثبت شده باشد. امروزه بیشتر کاربران برای رفع نیاز خود و یا خرید، در اینترنت سرچ می کنند. که بر اساس این الگوریتم اعلام کرد اگر هاست و یا سرور به موقعیت جغرافیایی کاربران آن نزدیک باشد موفقیت بیشتری در SEO سایت دارد. این کدها علاوه بر کمک به ربات گوگل برای درک بهتر صفحه، میتوانند نوع نمایش صفحه در نتایج گوگل را تغییر دهد. در غیر اینصورت، Google سخت خواهد فهمید که سایت شما و مطالبتون درباره چیه. احتمالاً با خواندن این موارد به این نتیجه رسیده اید که کار سخت و پر از جزئیاتی است.

کسب درآمد با سئو راحت است و میتوانید پیشرفت زیادی را تجربه کنید. سلام یزدان عزیز، شما خیلی راحت می توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید. رعایت استانداردها و اصول سئو در طراحی سایت که باید رعایت شوند تا رفتار و عملکرد رباتهای گوگل مدیریت شود و درک سایت را برای آنها راحت تر کنند. ۳-امکان حضور در جستجوهای تصویر: زمانی که تصاویر استفادهشده در محتوای خود را بهینه نماییم، احتمال حضور آنها در جستجوهای تصویر را افزایش میدهد. برای مثال در بیشتر وبسایتها، اطلاعات و پروفایل کاربری افراد نیاز نیست در جستجوهای گوگل جایگاه بگیرد بنابراین بهتر است این صفحات از دید رباتهای گوگل دور بمانند تا فرصت بیشتری برای بررسی صفحات مهمتر داشته باشد. شهرت در بین مردم.

اما اگر مردم روی نتیجه شما کلیک نکنند؟ رباتهای گوگل علاقه ندارند که صفحات مهم وبسایت شما بهشیوهای تو در تو و پیچیده در دسترس باشند بنابراین تا حد امکان آنها را در نزدیکترین لایه به صفحه اصلی قرار دهید، در واقع عمق کلیک صفحات مهم را تا حد امکان کم کنید. در سئو تکنیکال سایت اشتباهات زیادی رخ می دهد که برخی از آن ها حتی در سایت های معروف به کرات تکرار می شود. خطاهایی ممکن است در سیستمهای اختصاصی رخ دهد. همان طور که اشاره کردم سئو فنی اساسا در مورد بهینهسازی کدهای وب سایت است. سئو تکنیکال یا سئو فنی یکی از مهمترین مراحل سئو سایت است که سبب میشود تا سایت ارتباط بهتری با موتورهای جستوجو برقرار کرده و در SERP به طور مؤثرتری دیده شود. لازم به ذکر است که این استاندارد ها همه ساله در بازه های مشخصی از سال آپدیت یا بروز رسانی شده و توسط گوگل منتشر می شود که وب سایت شما نیز می بایست دائماً با این استانداردها تطبیق داده شده و مواردی که تغییر نموده ویا اضافه شده است در سایت شما لحاظ گردد.

تایپ در نرم افزار ورد، تایپ فایل های صوتی، طراحی و ایجاد اسلاید شوها در پاورپوینت، ورود داده به اکسل، صفحه آرایی، انجام تحقیق و مقاله ، رسم نمودار و چارت و پروژه های آماری spss از فعالیت هایی است که در این سایت به انجام می رسد. همچنین گوگل با معرفی الگوریتم mobile first indexing در سال 2018 اعلام کرد که ورژن موبایل را برای ایندکس کردن و رتبه بندی استفاده می کند. در این بخش، چند مثال از کسب و کارهایی آورده ایم که توانستهاند با استفاده از سئوی تکنیکال، تغییری در نرخ تبدیل خود به وجود آورند. در واقع، هدف اصلی صفحات محصول شما باید تبدیل نتایج جستجو به مشتری باشه. محتوای با کیفیت: هدف موتورهای جستجو ارائه نتایجی با بالاترین کیفیت، متناسب با درخواست کاربران است. حتی مواقعی که شما یک عکس استاک را به خوبی بهینهسازی کنید، تاثیر یک عکس واقعی با کیفیت بالا را در سئو نخواهد داشت.

در صورتی که از cms اختصاصی استفاده میکنید، باید نکات بسیاری را در این زمینه مد نظر داشته باشید. بهعنوانمثال اصطلاحات آشپزی، اصطلاحات پزشکی، اصلاحات مد و … • شما باید ویژگی ALT تصاویر را در سئو وردپرس مد نظر قرار دهید. ما قطعاً می توانیم اطلاعات مورد نیاز شما را در این زمینه فراهم نموده و ارائه نماییم. اگر میخواهید این تگ را در سایت خود اجرا کنید پیشنهاد میکنیم سندی که گوگل در این زمینه آماده کرده است را مطالعه کنید. 2. استفاده از 2 تا 5 لینک دهی در هر مطلب بسیار مفید میباشد. راههای مختلفی برای کمک به درک ربات گوگل از محتوای صفحه وجود دارد که یکی از آنها استفاده از Structured data یا استانداردهای Schema است. ریدایرکتها کاربر و ربات گوگل را از وضعیت صفحه مطلع و در صورت نیاز آنها را به صفحه دیگری منتقل خواهند کرد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یافتن کلمات کلیدی آورده شده است. افزونههای سئو تکنیکال در زمینه نگارش تعداد کلمات مناسب به شما کمک میکنند. سلام وقت بخیر، شما در نهایی کردن فروش مشکل دارید، باید در این ضمینه مهارت کسب کنید. در هر یک از این مراحل دچار مشکل شده باشید، وزنه سنگینی به پای سایتتان بسته شده که مانع پرواز آن میشود.