بهترین کافه رستوران فشم کجاست؟

یکی از دغدغههای زندگی امروز توانایی اقتصادی خانوادهها برای بهره بردن از تفریحهای مختلف است که غذا خوردن در رستورانها نیز بخشی از آن به شمار میرود. این رستوران یکی از خاطرهانگیزترین رستورانهای شهر تهران است که از آثار ملی تهران نیز به شمار میرود و نام آن در فهرست میراث فرهنگی به ثبت رسیده است.خانه قدیمی فخر الملوک بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد و در دوره قاجار آن را ساختهاند. معماری داخلی این رستوران را به سبک دوره صفوی طراحی کردهاند. این میز و صندلی ها در طراحی سنتی از نوع چوبی خواهند بود. رستوران های سنتی و سفره خانه های تهران از گزینههای پرطرفدار در شهر تهران هستند که دکوراسیونی سنتی دارند و پذیرایی از مشتریان در بیشتر آنها روی تخت انجام میشود. سفره خانه سنتی بابا قدرت با دکوراسیونی ترکیبی از وسایل مدرن و سنتی توجه مشتریان را جلب میکند. ب: نور پردازی با تاکید بر فضا یا یک شئ خاص: در این روش نور بر المانهای خاص در کافه ی شما تاکید می کند مثلاً یک نقاشی سنتی و یا اثر هنری لوکس.

معمولاً از وسایل لوکس و خاص زیاد استفاده می شود و همچنین استفاده از لوسترهای بزرگ و شیک و ایجاد مکان ها و فضاهایی با دکور و دکوراسیون منحصر به فرد و خاص در این بخش می تواند برای هر بیننده ای جذاب و دیدنی باشد. چرا که طراحی به طور کلی ساده است و همه توجه ها معطوف به معدود دکور به کار رفته خواهد شد. به طور کلی می شود گفت آنچه که یک رستوران را به محبوبیت می رساند غذا در کنار طراحی درست و سنجیده است! به طور کلی ، ظاهر بصری همراه با صندلی های پارچه ای ، متریال چوب و تابلو های نئون بالای ورودی و حفظ درختان تجربه ای فراموش نشدنی برای مخاطب ایجاد میکند که میتواند تجربه ای جاذب برای تجربه دوباره و چندباره فضای کافه باشد. برای وگانها نیز بشقابهای مخصوص خام گیاه خواری و گریل در نظر گرفتهاند.رستوران پیور با فضایی دلنشین میتواند برای علاقهمندان به غذاهای گیاهی انتخابی فراموشنشدنی باشد. منبع عکس: سیری در ایران، عکاس نامشخصرستوران زمین از محبوبترین رستورانهای گیاهی در شهر تهران به شمار میرود و با وجود عدم استفاده از انواع گوشتها، منویی بسیار متنوع دارد. پیش غذاهای این رستوران نیز از متنوع ترین غذاهای موجود در منو هستند و از بهترین آنها میتوان به انواع دلمه اشاره کرد.رستوران آناندا نزدیک به ۱۵ سال قدمت دارد و بهخوبی جای خود را میان هواداران پیدا کرده است.

می توانید لباس کارمندان رستوران را نیز مطابق با سبک طراحی دکوراسیون رستوران و تم مورد نظر طراحی کنید. • برای انتخاب تم و رنگ هتل، از روانشناسی رنگ استفاده کنید. در کنار غذای اصلی یا پس از آن میتوانید نوشیدنیهای طبیعی سرد و گرم را امتحان کنید. غذاها در ظروف مسی سرو میشوند و دمنوشها و نوشیدنیهای طبیعی نیز در منوی این رستوران قرار دارند. به خاطر داشته باشید رستوران تیلیت در مرکز شهر و منطقه طرح ترافیک قرار دارد و اطراف رستوران نیز جای پارک کافی وجود ندارد. ورودی را جذاب و منحصر به فرد کنید، نام رستوران را جسورانه و به اندازه کافی بزرگ بنویسید که بتوان آن را از دور خواند و فهمید.

منبع عکس: فودیسم، عکاس نامشخصرستوران خوش بین از رستورانهای قدیمی در شهر تهران در یکی از تاریخیترین محلههای آن، یعنی خیابان سعدی است. آشپزخانه باز یعنی دیوارهای بین مشتریان و سرآشپز ها را پایین بیاورید. در این رستوران عکاسخانهای نیز برای ثبت خاطرات مشتریان تعبیه کردهاند که در طبقه پایین رستوران قرار دارد.در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند کباب و دیزی و انواع پیش غذا و اردور وجود دارد. قرار نیست که شما بین افرادی که روی تخت یا صندلیها مینشینند فضای خالی زیادی ایجاد کنید. هزینه ورودی رستوران در زمان اجرای موسیقی زنده متفاوت است و اگر قصد شرکت در سالن موسیقی ندارید، در زمان ورود اعلام کنید تا شما را به سالن دیگر راهنمایی کنند. منبع عکس: انجمن گیاهخواران ایران، عکاس نامشخصرستوران پیور دکوراسیونی بسیار زیبا با میز و صندلیهای سفید دارد که میتواند در زمان ورود به رستوران توجه شما را جلب کند. قفسهبندی دیوارها علاوهبر تقارن، فضای ذخیرهسازی بسیار مناسبی را ایجاد خواهند کرد. از طرفی ورودی رستوران و معبر منتهی شده به درب ورودی نیز خود دارای اهمیت ویژهای است؛ تابلوی سردر ورودی از میزان لوکس بودن آن خبر داده و بهنوعی معرف خدمات و فضای داخلی آن است؛ رستوران ارکیده شعبه اقدسیه تمامی ویژگیهای نامبرده شده را دارا میباشد.

در نیم طیقه بالا یک فضای دنج کافه مانند در نظر گرفته شده که می تواند فضای VIP این رستوران باشد. طراحی یک راه پله و نردههایی از جنس چوب میتواند در لوکستر به نظر رسیدن فضای داخلی منزل موثر باشد. برای مثال اگر هدف شما جذب افراد از گروه های سنی جوان است، این هدف را باید از طریق نوع انتخاب رنگ های مناسب برای جوانان القا کنید و یا اگر می خواهید کافه ای داشته باشید که افرادی از قشر ثروتمند و تجاری به شما مراجعه کنند باید مواردی که موجب جذب چنین افرادی می شود را در طراحی داخلی کافه خود مد نظر قرار دهید. برای این کار باید بتوانید با استفاده از علم روانشناسی رنگ ها و همچنین با استفاده از علم فنگ شویی چیدمان صحیح در این زمینه را درک کنید. یکی از مهمترین موارد و بخش ها در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک فضای سقف می باشد که اگر بخواهیم به یک دکوراسیون لوکس و کاملا کلاسیک برسیم باید توجه خاصی به نوع طراحی سقف داشته باشیم معمار در این پروژه هم نتوانسته است ، سقف را به سه بخش متفاوت تقسیم کند و هر بخش را با توجه به ماهیت و ویژگی که دارند طراحی و اجرا کرده است البته هر کدام از این بخش ها گچبری های مخصوص به خود را دارد ولی نقطه عطف طراحی سقف بخش مرکزی آن می باشد که با مهارت خاصی گچبری شده است و از هنر پتینه برای تکمیل کردن آن بهره برده اند همچنین نور های مخفی که برای جداسازی بخش های مختلف استفاده شده اند زیبایی و جذابیت طراحی سقف ما را کامل میکند .

نوشیدنیها و دسرهای این رستوران پس از صرف غذایی مطلوب، لذت شما را کامل خواهند کرد. سالادهای مخصوص آناندا بههمراه نوشیدنیهای ارگانیک و دسرهای خوش طعم بخش قابل توجهی از منوی این رستوران را تشکیل میدهند. در حیاط این رستوران حوضی زیبا با گلدانهای سرسبز قرار دارد و شیشههای رنگی کنار دیوارهای آجری، قدمت این خانه را نشان میدهند. بعضی ترجیح میدهند پباده سازی این بخش بسیار منحصربفرد و متفاوت از دیگر بخشهای رستوران باشد تا به خوبی مشاهدهگردد. بهتر است برای این امر از لامپ های تزئینی استفاده نمایید تا بتوانید میزان نور را نیز تنظیم کنید. دیزی سبزیجات در این رستوران مخصوص علاقهمندان غذاهای گیاهی و گیاهخواران تدارک دیده شده است.پیش از سفارش غذا از شما با نان و پنیر و سبزی پذیرایی میکنند و میتوانید بههمراه دیزی خود سبزی خوردن و انواع ترشیها را میل کنید. تعداد رستورانهای گیاهی در تهران نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشتهاند.

به یاد داشته باشید که قرمز یک رنگ شدید است، بنابراین بهتر است در استفاده از آن زیادهروی نکنید. در منوی این رستوران میتوانید نام انواع مختلفی از دیزی را ببینید که ممکن است نام آنها را قبلا نشنیده باشید. در دکوراسیون رستوران عوامل مختلفی اعم از:سقف،کف،متریال،پوشش و… فکر می کنم شما هم با من هم عقیده باشید که طرح های زیر بخاطر ساده بودن، بسیار آرامش بخش تر و خودمانی تر از رستوران های لوکس و چند طبقه دیده می شوند. توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. اولین قسمت بخش های مختلف یک خانه را نشان می دهد: طبقه های چوبی، همراه با قطعات مبلمان که به عنوان یک سالن یا ناهارخوری تنظیم می شوند، شخصیتی شیک و زیبا را به این منطقه می دهند. در منوی این رستوران تنوع بالایی از غذاهای ایرانی مانند خورشتها و کبابها، انواع سالاد و پیش غذاهای گیاهی، غذاهای فست فود مانند پیتزا، برگر و لازانیا و دسرهای مختلف مانند پودینگ میوه دیده میشوند.اگر تصمیم به رفتن به رستوران خانه هنرمندان دارید، میتوانید با برنامهریزی مناسب، زمانی را به بازدید از فروشگاههای صنایع دستی، گشت و گذار در باغ زیبای خانه هنرمندان و تماشای نمایشهای تئاتر در سالنهای این باغ اختصاص دهید.

منبع عکس: smarttiz.com، عکاس نامشخصرستوران شرف الاسلامی نیز در بازار تهران قرار دارد و از قدیمیترین رستورانهای تهران به شمار طراحی و دکوراسیون داخلی رستوران میرود. رستوران شرف الاسلامی داخل بازار تهران قرار دارد و در حیاط مسجد شاه واقع شده است؛ پس امکان پارک ماشین شخصی در اطراف آن را نخواهید داشت. انتخاب هر یک از سبک های فوق به سلیقه خود شما بستگی دارد، اما پیشنهاد می کنم پیش از انتخاب هر سبک ببینید فضایی که می خواهید ایجاد کنید، قرار است میزبان چه افرادی باشد. طراحی رستوران اگر بهترین غذا روی زمین را ارائه دهید، اگر طراحی داخلی رستوران شما مناسب نباشد، به احتمال زیاد به دوستان و خانواده شما اجازه بازگشت یا پیشنهاد شما را نمی دهد.درادامه به بررسی عواملی که در افزایش فروش و راههای بهبود فضای رستوران شما میشود میپردازیم. در طول سالیان اخیر با توجه به فعالیت گسترده علاقهمندان محیط زیست به حفظ زندگی بر زمین، فرهنگ سازی مناسب در جهت بهبود تغذیه در حال انجام است. شما باید روی خدمات خود و کیفیت آنها در مورد مشتری ها تمرکز کنید تا روز به روز آنها را بهبود بخشید هدف، بهرهبرداری از تمام فرصتهای ارایهشده توسط تجارت بصری است.

یکی از راهکار های طراحی یک فضای مناسب و راحت برای کارمندان در این رستوران ایجاد خط تکنولوژی جدید و افزایش ظرفیت آشپزخانه بوده است. نخستین چیزی که مشتری پس از ورود به یک رستوران متوجه آن می شود طراحی داخلی رستوران می باشد از این رو از اهمیت طراحی داخلی رستوران و تاثیر آن بر مشتریان نمی توان غافل شد. اگر رستوران شما طوریست که برای ورود به آن نیاز است از پله ها بالا بروید، حتما بخشی را برای تعبیه کردن رمپ در نظر بگیرید تا مشتریان کم توان نیز بتوانند به راحتی وارد رستورانتان شوند. آنچه کاملا مشخص است انجام تمامی این کارها نیاز به تجربه، تخصص و دانش و آگاهی دارد. همه و همه برای یک فست فود یا رستوران مورد نیاز است اما از طراحی داخلی یک رستوران و فست فود نباید غافل شویم.

نورپردازی مهم ترین فاکتور در طراحی کافی شاپ است. در نتیجه ، برنامه ها و چیدمان های اتاق هتل باید عملی و کاملاً فکری باشد.قبل از تهیه اتاق ، در نظر بگیرید که مسافران به وسیله وسایل فنی مجهز شده اند و باید به اندازه کافی پریز برق را در مکان های مناسب و به راحتی در دسترس قرار دهید.امروزه این کار بسیار آسان است: رسانه ها معمولاً با وسایل روشنایی در کنار تختخواب ترکیب می شوند ، به این معنی که میهمان برای ارسال پیامک یا پاسخ دادن به تماس مجبور نیستید از خواب برخیزید. استفاده از آجر مزایای بسیاری را در اختیار مصرفکننده قرار میدهد که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود. بیش از ۴۰ سال از فعالیت این رستوران میگذرد و در طول این سالها این رستوران توانسته است بسیاری از مشتریان خود را حفظ کند.